Firefox gebruik ik al jaren, maar daar ligt het niet aan. Op m'n laptop gebruik ik ook IE (voor webmail, werkt wat makkelijker) en daar blijf ik een staiele verbinding houden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:08 schreef gelly het volgende:
Ik had het probleem ook, internet viel steeds een tijdje weg. Op een vaste lijn had ik het probleem niet dus ik dacht dat het aan m'n router lag.. Upgrade gedaan, probleem was er nog. Nu ik Firefox ipv IE gebruik is het probleem weg ...
Mmmm, en ik maar denken dat Asus goede spullen had.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik zou nóóit zo'n Asus PCI kaart aangeraden hebben.
Zeker gezien het aantal dat we bij de retouren hebben.
Niet omdat ze kapot zijn; wel omdat ze voor geen meter met andere hardware overweg willen.
Daarnaast hebben ze nog al een lullig kleine antenne vergeleken met die Linksys.
Waarom breng je hem niet gewoon terug? Je hebt een 8 dagen niet goed geld terug garantie en het zou een slechte zaak zijn als je hem niet mag omruilen voor een ander product. Wij nemen dat soort dingen terug en je mag gewoon wat anders uitzoeken, ook na een maand...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:01 schreef badmin het volgende:
[..]
Mmmm, en ik maar denken dat Asus goede spullen had.
Is het mogelijk om met een alternatieve driver te werken?
Alleen bij online bestellingen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:47 schreef Black_Ninja het volgende:
Je hebt een 8 dagen niet goed geld terug garantie
Bij alternate bedoel je? Ik werk zelf bij een concurent en daar zijn we echt niet moeilijk in de winkel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alleen bij online bestellingen.
Dat kan, maar het is geen rechtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:52 schreef Black_Ninja het volgende:
Ik werk zelf bij een concurent en daar zijn we echt niet moeilijk in de winkel.
Die 8 dagen omruilgarantie is niet in de wet opgenomen, alleen bij online aankopen (wet "koop op afstand").quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:52 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Bij alternate bedoel je? Ik werk zelf bij een concurent en daar zijn we echt niet moeilijk in de winkel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |