abonnement Unibet Coolblue
pi_52005630
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:42 schreef Zwansen het volgende:
Zabel won overigens wel eens de AGR.
Toen lag de aankomst nog in Maastricht en reden ze nog dat stuk door Belgie.

In de finale had je toen redelijk lange vlakke stukken waar Zabel steeds kon terugkeren, om de rest er dan in de sprint op te leggen.
pi_52005781
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:41 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

als je daar al niet op komt. Kijk eens naar de Redoute bijvoorbeeld, daar rijden ze nog veel harder naar boven. Met of zonder specifieke training, dara kan hij nooit mee. Ik durf er echt een miljoen op te verwedden dat hij nooit top 10 in de AGr of LBL gaat rijden(of we moeten een doping AGr krijgen met 15 uitvallers )
Mooi, waar kan ik me melden indien dit wel gebeurt?

Die AGR won Zabel trouwens ook gewoon in een select groepje van een man of 15.
pi_52005794
laat ik het zo zeggen, kijk gewoon eens naar de top 10 of top 20's van de afgelopen 5 jaar ofzo daar zie je geen enkel type Boonen tussenzitten. 80% lichte , explosieve renners die goed bergop kunnen rijden. Als je dan al op een klim van 3de cat moet lossen terwijl Zabel er nog aanzit dan snap ik niet waarop iemand kan baseren dat Boonen AGr kan winnen op dit parcours. Zeker op Vlaanderen, nou lees dan maar eens wat ik daarover heb geschreven
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:53:25 #129
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_52005818
Boogerd is ook niet echt explosief meer.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:53:58 #130
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_52005842
Waarom zou je op de macht wel de Koppenberg en niet de Cauberg o.i.d. kunnen op rijden eigenlijk?
pi_52005845
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:52 schreef wimderon het volgende:

[..]

Mooi, waar kan ik me melden indien dit wel gebeurt?

Die AGR won Zabel trouwens ook gewoon in een select groepje van een man of 15.
dan open je een groot topic en geef me je gironummer. vergelijk aub eens de parcoursen. Een aantal jaar daarvoor won zelfs Zanini, die ligt er bij de 1ste molshoop af
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_52005928
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:53 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zou je op de macht wel de Koppenberg en niet de Cauberg o.i.d. kunnen op rijden eigenlijk?
(Koppenberg zat er trouwens afgelopen seizoen niet in)
dat zijn kasseitjes, je moet er veel kracht zetten op je fiets om vooruit te komen. je kunt niet op de pedalen gaan staan want dan kun je wel eens vallen. Kijk maar eens naar filmpjes van de RVV, de renners duwen hun fiets bijna naar boven

Boogerd is idd minder explosief dan een aantal jaar geleden. Zijn aanvallen waren dan ook minder succesvol, maar Boogerd is ook gewoon gemaakt voor dit werk en dit jaar waren ook zijn zwakste prestaties zowat in beide klassiekers
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 31 juli 2007 @ 23:57:14 #133
862 Arcee
Look closer
pi_52005929
De Boon heeft een uitstekende Tour gereden.
pi_52006041
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:52 schreef MichelWuyts het volgende:
laat ik het zo zeggen, kijk gewoon eens naar de top 10 of top 20's van de afgelopen 5 jaar ofzo daar zie je geen enkel type Boonen tussenzitten. 80% lichte , explosieve renners die goed bergop kunnen rijden. Als je dan al op een klim van 3de cat moet lossen terwijl Zabel er nog aanzit dan snap ik niet waarop iemand kan baseren dat Boonen AGr kan winnen op dit parcours. Zeker op Vlaanderen, nou lees dan maar eens wat ik daarover heb geschreven
Zabel rijdt ook gewoon op kracht naar boven, niks anders als Boonen. Als Boonen zich erop voorbereidt (en dus niet zoals deze Tour richt op het pure sprinten) is hij niks minder dan Zabel bergop. WK 2005 zat ie er bijvoorbeeld gewoon bij terwijl Zabel in het 2e peloton zat. De Amstel gaat ie ook niet winnen op dit parcours, top-10 zit er zeker in op een goede dag, al acht ik dat waarschijnlijker in Luik.
pi_52006203
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 00:01 schreef wimderon het volgende:

[..]

Zabel rijdt ook gewoon op kracht naar boven, niks anders als Boonen. Als Boonen zich erop voorbereidt (en dus niet zoals deze Tour richt op het pure sprinten) is hij niks minder dan Zabel bergop. WK 2005 zat ie er bijvoorbeeld gewoon bij terwijl Zabel in het 2e peloton zat. De Amstel gaat ie ook niet winnen op dit parcours, top-10 zit er zeker in op een goede dag, al acht ik dat waarschijnlijker in Luik.
Zabel wordt al ouder, maar hij klimt ook meer op kracht, maar hij ging altijd makkelijker mee omhoog, zie ook in veel bergritten waarin hij wel eens met de beste 60 mee naar boven ging. Ik herriner me nog toen Virenque won en Zabel nog in een groep van zo'n 50 man erachter zat nadat er een col van de 1ste cat inzat.

Boonen zal gewoon nooit top 10 halen in LBL, hij heeft daar nog minder kans dan in de AGR. Kijk naar de uitslagen zou ik zeggen en geef me dan eens prestaies op hele zware parcoursen verglijkbaar met LBL. EN niet RVV ajb want dat heb ik al uitgelegd en zeker niet het Wk dat qua hoogtemeters maar net boven Zolder uitkwam
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_52006205
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:28 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Boogerd kan dit niet en heeft het altijd moeilijk op zulke klimmetjes, vandaar dat Boogerd ook nooit echt goed uit de verf komt.
Boogerd reed dit jaar trouwens gewoon als derde de muur op en finishte keurig als 9e in een koers die hij in eerste instantie als helper van Freire/Flecha startte. Toen hij het in 2003 probeerde eindigde hij ook gewoon top-10.
pi_52006261
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 00:06 schreef wimderon het volgende:

[..]

Boogerd reed dit jaar trouwens gewoon als derde de muur op en finishte keurig als 9e in een koers die hij in eerste instantie als helper van Freire/Flecha startte. Toen hij het in 2003 probeerde eindigde hij ook gewoon top-10.
hij reed hem idd als 3de op, maar zakte er daarna doorheen. RVV ligt Boogerd niet zo. luister naar zijn interviewen over de AGr over wat hij daar zegt, ik zal het nog wel ff zoeken
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_52006488
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 00:06 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Zabel wordt al ouder, maar hij klimt ook meer op kracht, maar hij ging altijd makkelijker mee omhoog, zie ook in veel bergritten waarin hij wel eens met de beste 60 mee naar boven ging. Ik herriner me nog toen Virenque won en Zabel nog in een groep van zo'n 50 man erachter zat nadat er een col van de 1ste cat inzat.
Zegt toch niks over die korte klimmetjes uit de Amstel/LBL. Kijk naar de rit die McEwen dit jaar wint in Zwitserland, daar zat de Lukmanierpass in, of Petacchi die rond de 60 eindigt op de Zoncolan. Zabel blijft trouwens ook gewoon langer aanklampen, genoeg anderen die er ook aan zouden kunnen blijven hangen, maar die verkiezen een eerdere bus, terwijl Zabel de voorste verkiest.
quote:
en zeker niet het Wk dat qua hoogtemeters maar net boven Zolder uitkwam
Waar Zabel dus niet meekon.
pi_52007624
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:28 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Hallo, wordt ff wakker. Kijk naar de Tour, Eeen bergje van notabene 3de categorie is al te veel voor hem. Daarnaast hoef ik niet uit te leggen dat bergjes als de koppenberg en de Muur etc van KASSEIEN zijn gemaakt; dara ga je op de macht naar boven , iets wat Boonen beheerst. Boogerd kan dit niet en heeft het altijd moeilijk op zulke klimmetjes, vandaar dat Boogerd ook nooit echt goed uit de verf komt. De AGR klimmetjes zijn heel anders en voor de mensen die explosief zijn en goed bergop kunnen rijden. Tot de Cauberg zal hij er nooit bijzetten(Keutenberg ) of hij moet er echt alles voor opzij gaan zetten en er echt specifiek op gaan trainen en zowiezo meer afvallen en dergelijke en dat gaat hij nooit doen
mag ik er u op wijzen dat van de 18 hellingen in de ronde v vlaanderen er maar 8 met kasseien zijn. Die 10 andere, met gewoon wegdek, geraakt hij ook met de betere (bettini , boogerd,..) boven. Maar deze zijn niet langer dan 1 km. De meeste zijn maar paar 100m zelfs. Net als de hellingen in de amstel. Deze kan je nemen op explosiviteit en macht.
Dus waar die vergelijking met dat bergje v 3e cat in de Tour vandaan komt weet ik niet want dat was 3,4 km lang. Dat is de lengte van de hellingen in Luik, een wedstrijd die hij nooit zal winnen btw
  woensdag 1 augustus 2007 @ 08:55:49 #140
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_52009917
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:22 schreef Peterke het volgende:
AGR wilt ie zelf niet winnen denk ik :p
Dat dus. Het is helemaal geen doel en dat zal het volgens mij ook nooit worden Als hij zijn Vlaams voorseizoen al zou opgeven of decimeren, dan doet hij dat voor LBL. Dat heeft dan niets te maken met haalbaarheid maar met interesse.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_52011573
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 01:13 schreef konrad het volgende:

[..]

mag ik er u op wijzen dat van de 18 hellingen in de ronde v vlaanderen er maar 8 met kasseien zijn. Die 10 andere, met gewoon wegdek, geraakt hij ook met de betere (bettini , boogerd,..) boven. Maar deze zijn niet langer dan 1 km. De meeste zijn maar paar 100m zelfs. Net als de hellingen in de amstel. Deze kan je nemen op explosiviteit en macht.
Dus waar die vergelijking met dat bergje v 3e cat in de Tour vandaan komt weet ik niet want dat was 3,4 km lang. Dat is de lengte van de hellingen in Luik, een wedstrijd die hij nooit zal winnen btw
goed dat je me steunt
Die 3de cat haalde ik erbij omdat dat idd een bergje was(ofja vergelijkbaar) zoals je in AGR en LBL ziet. Dus ik snap niet wat je bedoeling is?
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_52011603
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 00:15 schreef wimderon het volgende:

[..]

Zegt toch niks over die korte klimmetjes uit de Amstel/LBL. Kijk naar de rit die McEwen dit jaar wint in Zwitserland, daar zat de Lukmanierpass in, of Petacchi die rond de 60 eindigt op de Zoncolan. Zabel blijft trouwens ook gewoon langer aanklampen, genoeg anderen die er ook aan zouden kunnen blijven hangen, maar die verkiezen een eerdere bus, terwijl Zabel de voorste verkiest.
[..]

Waar Zabel dus niet meekon.
Kijk dan wie er wel bij zaten. Zabel wordt ook al vrij oud en kijk naar het Wk van vorig seizoen? Waar was Boonen toen? En hoeveelste werd Zabel
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 10:46:52 #143
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_52011992
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 10:27 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Kijk dan wie er wel bij zaten. Zabel wordt ook al vrij oud en kijk naar het Wk van vorig seizoen? Waar was Boonen toen? En hoeveelste werd Zabel
Zabel werd 2e, Boonen 9e op maar liefst 2 volle seconden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_52012204
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 10:46 schreef SaintOfKillers het volgende:

Zabel werd 2e, Boonen 9e op maar liefst 2 volle seconden.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_52012646
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 10:46 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Zabel werd 2e, Boonen 9e op maar liefst 2 volle seconden.
Op een nog vrij easy parcours vergeleken met AGr en LBL
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 11:20:38 #146
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_52012856
Ik reageerde dan ook niet op de vergelijking, maar op de .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_52012919
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 11:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik reageerde dan ook niet op de vergelijking, maar op de .
Dus Zabel was beter
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_52013749
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 10:26 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

goed dat je me steunt
Die 3de cat haalde ik erbij omdat dat idd een bergje was(ofja vergelijkbaar) zoals je in AGR en LBL ziet. Dus ik snap niet wat je bedoeling is?


over LBL geef ik u gelijk
maar dat bergje uit de Tour van 3de cat is 3,4km lang. bergjes van die lengte vind je niet in amstel. nogmaals de bergjes in amstel zijn vergelijkbaar met deze uit vlaanderen. En daar heeft hij al meermaals bewezen dat hij die aankan
pi_52014565
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 11:52 schreef konrad het volgende:

[..]



over LBL geef ik u gelijk
maar dat bergje uit de Tour van 3de cat is 3,4km lang. bergjes van die lengte vind je niet in amstel. nogmaals de bergjes in amstel zijn vergelijkbaar met deze uit vlaanderen. En daar heeft hij al meermaals bewezen dat hij die aankan
Dat bergje uit de Tour was officieel 3,4 kilometer, maar in feite werd er een kilometer of 8 geklommen, dat is nog wat anders.
pi_52014743
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:23 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat bergje uit de Tour was officieel 3,4 kilometer, maar in feite werd er een kilometer of 8 geklommen, dat is nog wat anders.
ah voila. kijk zie.

En ze waren ook nog vol aan het doorrijden om Vino op achterstand te zetten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')