In het begin wou ik Mona eruit hebben maar zij ondanks haar amsterdamse "humor" doet normaal overdreven om iedereen te helpen. Maar is wel opgeknapt.
Nee KARIN moet eruit.
quote:
op 10-12-1999 om 03:26 PM schreef BBfan het volgende:
Karin de vrouw van een man die steeds in een ander bed verdwijnt en tijdens de ruzie met Sabine nog durven zeggen dat ze daar in het huis niets serieus doet en meent. Laat ze aub naar haar man vertrekken ze verziekt de boel voor de andere mensen.In het begin wou ik Mona eruit hebben maar zij ondanks haar amsterdamse "humor" doet normaal overdreven om iedereen te helpen. Maar is wel opgeknapt.
Nee KARIN moet eruit.
Schei toch uit, hoe durf je ? Aan ons Karinnetje komen, dan wordt meneer Kaktus heel boos hoor, en vindt jou een hele eigenwijze vent !
Heb jij al een camera in dat bed, waar zijn je bewijzen, of ben je gewoon lekker moralistisch bezig ? Ook goed hoor
Ik hoop dat je Sabien nooit tegen zult komen, want ze maakt meteen gehakt van je, nadat ze je eerst als haar nieuwste vriendje heeft ingepalmd.
Of nee, ga maar gewoon door met in Veronica's hypnose te trappen, en maak je zelf voor een paar weken wijs dat jij God bent, en "iemand eruit kan knikkeren". Bel ook nog ff een paar minuten om te stemmen, dan spek je de kas nog en passant. Maar heb niet de illusie dat je stem meegeteld wordt, dat zou naïef zijn.
Zo - en voortaan netjes doen over Karin hoor, anders krijg je straf voor het niet-lezen van alle topics hier
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 12 Oktober 1999).]
Na de krentenbrood affaire mogen die drie NEPPERDS er allemaal uit. Maar eerst Barf. Kijken wie Bientje dan in bed neemt.
-----------------
Oooooo Waaatttt Lieeeeeffff
Dat is al aardig wat He?
Karin is tof en daar gaat het om.
nou ik vind het nog wel gaan hoor!
ze zaten toch ook te geinen over sabje en bartje?
Zielige sab...NOT!
ze vroeg of Maurice de kip had gegooit?... geen vreemde vraag als hij als enige in het huis achter een echte kip aanloopt?
Sabien is als eerste openlijk de confrontatie aangegaan... maar dat keuren we allemaal af want ze is dom
Zie ook mijn TOPIC
MONA LULT met alle Winden mee
eesmaster
quote:
op 10-12-1999 om 04:12 PM schreef Re het volgende:Sabine beschuldigde: 1. Bijanka van het jatten van sigaretten ( maar dat kan ook andersom zijn geweest)
...
ze vroeg of ze zeker wist of ze haar eigen sigaretten steeds pakte.. gewone vraag hoor
...
2. En karin van stiekummerigheid!
...
een observatie die me toch redelijk gegrond leek
...
3. Het hele huis van ongein over haar relatie met Bart( Al meerdere malen)
...
na 20 keer dezelfde opmerking zou ik ook even wat zeggen
...
4. Maurice van het werpen van een kip
...ze vroeg of Maurice de kip had gegooit?... geen vreemde vraag als hij als enige in het huis achter een echte kip aanloopt?
Sabien is als eerste openlijk de confrontatie aangegaan... maar dat keuren we allemaal af want ze is dom
FF heel eerlijk, Re , ben jij ECHT zo naïef of speel je dat alleen ? Of heb je forum-allergie of zo ? Hoe heb je het dan voor elkaar gekregen alles te lezen en je nog steeds zo'n beeld te vormen ?
Met alle respekt hoor, maar ik sta er werkelijk versteld van....
and how can y'all stand sabine???????
d'r uit met dat schaap, dan stijgt het gemiddelde iq explosief!
Grx, Maarten
en ook ik doe af en toe mee met desleur.. ik wilde alleen nu even wat tegen gas geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |