abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199680
Karin de vrouw van een man die steeds in een ander bed verdwijnt en tijdens de ruzie met Sabine nog durven zeggen dat ze daar in het huis niets serieus doet en meent. Laat ze aub naar haar man vertrekken ze verziekt de boel voor de andere mensen.

In het begin wou ik Mona eruit hebben maar zij ondanks haar amsterdamse "humor" doet normaal overdreven om iedereen te helpen. Maar is wel opgeknapt.

Nee KARIN moet eruit.

Karin moet eruit, ze niets serieus in het BB huis. Verdwijnen met haar.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 oktober 1999 @ 15:38:00 #2
862 Arcee
Look closer
pi_199681
Karin is LEUK en moet blijven. Zo relaxed als ze op de verwijten van Big Brother Bitch Sabine reageerde... prachtig. Karin rules.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_199682
quote:
op 10-12-1999 om 03:26 PM schreef BBfan het volgende:
Karin de vrouw van een man die steeds in een ander bed verdwijnt en tijdens de ruzie met Sabine nog durven zeggen dat ze daar in het huis niets serieus doet en meent. Laat ze aub naar haar man vertrekken ze verziekt de boel voor de andere mensen.

In het begin wou ik Mona eruit hebben maar zij ondanks haar amsterdamse "humor" doet normaal overdreven om iedereen te helpen. Maar is wel opgeknapt.

Nee KARIN moet eruit.

Schei toch uit, hoe durf je ? Aan ons Karinnetje komen, dan wordt meneer Kaktus heel boos hoor, en vindt jou een hele eigenwijze vent !
Heb jij al een camera in dat bed, waar zijn je bewijzen, of ben je gewoon lekker moralistisch bezig ? Ook goed hoor
Ik hoop dat je Sabien nooit tegen zult komen, want ze maakt meteen gehakt van je, nadat ze je eerst als haar nieuwste vriendje heeft ingepalmd.
Of nee, ga maar gewoon door met in Veronica's hypnose te trappen, en maak je zelf voor een paar weken wijs dat jij God bent, en "iemand eruit kan knikkeren". Bel ook nog ff een paar minuten om te stemmen, dan spek je de kas nog en passant. Maar heb niet de illusie dat je stem meegeteld wordt, dat zou naïef zijn.

Zo - en voortaan netjes doen over Karin hoor, anders krijg je straf voor het niet-lezen van alle topics hier

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 12 Oktober 1999).]

dinsdag 12 oktober 1999 @ 15:38:00 #4
483 sdb
Pluk de dag
pi_199683
Met je eens over Karin, maar laat haar maar zitten. Wil wel zien hoe dit verder gaat met haar en d'r wilde invallen. Doe Mona er maar uit eerstvolgende keer.
Life is a moment in space

dinsdag 12 oktober 1999 @ 15:45:00 #5
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_199684
Waarom Barf er niet uit????
Wat moet ons Bientje als haar pubertje weg is???

Na de krentenbrood affaire mogen die drie NEPPERDS er allemaal uit. Maar eerst Barf. Kijken wie Bientje dan in bed neemt.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 15:46:00 #6
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_199685
Karin Rules, wel lachen hoe zij overal schijt aan heeft. sabine valt door de mand, wordt paranoïde, en gaat iedereen lopen beschuldigen, nee ik vind het prima zo!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 15:49:00 #7
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_199686
Inderdaad weg met mona want straks zakt het hele huis nog weg in die slappe bodem,en het bed zakt ook al langzaam door...

-----------------
Oooooo Waaatttt Lieeeeeffff

Back On track<P>
pi_199687
sorry, ik heb geloof ik wat gemist, waar beschuldigde sabine wie van???
  Moderator dinsdag 12 oktober 1999 @ 15:59:00 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_199688
Ik acht Karin veel te slim om niet vooraf met haar man te hebben besproken wat er allemaal wel en niet voor kan vallen in het BB-huis.
Als je bijna 40 bent, vier kinderen hebt en niet volslagen achterlijk bent, dan voorvoel je 'problemen'als met Maurice, bespreek je dat van tevoren met je partner, en kun je je daar -zoals Karin- inderdaad relaxt bij voelen.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 16:02:00 #10
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_199689
Sabine beschuldigde:
1. Bijanka van het jatten van sigaretten ( maar dat kan ook andersom zijn geweest)/
2. En karin van stiekummerigheid!
3. Het hele huis van ongein over haar relatie met Bart( Al meerdere malen)/
4. Maurice van het werpen van een kip

Dat is al aardig wat He?

dinsdag 12 oktober 1999 @ 16:04:00 #11
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_199690
Misschien doen Karin en haar man wel aan partnerruil.
Misschien is Karin haar man wel impotent.
Misschien heeft Karin wel een gespleten persoonlijkheid.
Misschien komt Karin wel heel veel liefde tekort.

Karin is tof en daar gaat het om.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_199691
dankje

nou ik vind het nog wel gaan hoor!
ze zaten toch ook te geinen over sabje en bartje?
Zielige sab...NOT!

dinsdag 12 oktober 1999 @ 16:12:00 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_199692

Sabine beschuldigde: 1. Bijanka van het jatten van sigaretten ( maar dat kan ook andersom zijn geweest)
...
ze vroeg of ze zeker wist of ze haar eigen sigaretten steeds pakte.. gewone vraag hoor
...
...
een observatie die me toch redelijk gegrond leek
...
3. Het hele huis van ongein over haar relatie met Bart( Al meerdere malen)
...
na 20 keer dezelfde opmerking zou ik ook even wat zeggen
...
...

ze vroeg of Maurice de kip had gegooit?... geen vreemde vraag als hij als enige in het huis achter een echte kip aanloopt?

Sabien is als eerste openlijk de confrontatie aangegaan... maar dat keuren we allemaal af want ze is dom

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 16:15:00 #14
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_199693
Weg met Mona ze is zo schijnheilig als het maar kan !

Zie ook mijn TOPIC

MONA LULT met alle Winden mee

eesmaster

The Guru is present

dinsdag 12 oktober 1999 @ 16:19:00 #15
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_199694
Als je zegt dat er wild vlees uit je klauwen komt als je je snijdt, ben je ook dom!
Maar dat ter zijde, Sabine zorgt voor frictie, of dat nou terecht is of niet!
pi_199695
quote:
op 10-12-1999 om 04:12 PM schreef Re het volgende:

Sabine beschuldigde: 1. Bijanka van het jatten van sigaretten ( maar dat kan ook andersom zijn geweest)
...
ze vroeg of ze zeker wist of ze haar eigen sigaretten steeds pakte.. gewone vraag hoor
...
...
een observatie die me toch redelijk gegrond leek
...
3. Het hele huis van ongein over haar relatie met Bart( Al meerdere malen)
...
na 20 keer dezelfde opmerking zou ik ook even wat zeggen
...
...

ze vroeg of Maurice de kip had gegooit?... geen vreemde vraag als hij als enige in het huis achter een echte kip aanloopt?

Sabien is als eerste openlijk de confrontatie aangegaan... maar dat keuren we allemaal af want ze is dom

FF heel eerlijk, Re , ben jij ECHT zo naïef of speel je dat alleen ? Of heb je forum-allergie of zo ? Hoe heb je het dan voor elkaar gekregen alles te lezen en je nog steeds zo'n beeld te vormen ?
Met alle respekt hoor, maar ik sta er werkelijk versteld van....

dinsdag 12 oktober 1999 @ 16:25:00 #17
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_199696
Need we say Moor......
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 16:29:00 #18
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_199697
Hoewel ik ze bijna kan uit moeten zowel Sabine, Bart en Mona gewoon blijven !
De kloof tussen die 3 en de rest van de groep wordt steeds groten wat meer spanning met zich meebrengt.
Hoewel Ruud een toffe peer is moet hij er nu toch uit. Hij is (nu nog) een te stabiele factor in het huis. En stabiliteit, daar zitten we niet op te wachten...toch ?
Is het al tijd voor aktie ?

pi_199698
nog maar een keer:
waarom maakt iedereen zich zo vreselijk druk om karin die haar kans grijpt met een lekkere jonge knul?
en waarom heeft níemand het over het vriendinnetje van maurice?

and how can y'all stand sabine???????
d'r uit met dat schaap, dan stijgt het gemiddelde iq explosief!

pi_199699
KARIN moet ZEKER blijven..eerst vond ik haar echt een snol, maar ze wordt steeds grappiger, zij heeft tenminste humor en stelt zich niet zo aan als die domme doos sabine, ik dacht dat sabine wel ergens tegen kon, maar blijkbaar toch niet
love=life
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 16:33:00 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_199700
nou ik zeg niet dat sabien de slimste is hoor.. het is alleen zo makkelijk scoren als er eenmaal een opinie over iemand gevormd is... daar is ze zelf natuurlijk ook schuldig aan... maar men kan te ver gaan somes... en ik ben niet zo naief
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 16:33:00 #22
634 AlBundy
I sell shoes, so did Tara
pi_199701
BART eruit !!! En snel een beetje
Hup NAC !!!
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 16:35:00 #23
483 sdb
Pluk de dag
pi_199702
Maurice deed bij het verzoeknummer de groeten aan Petra??? Wie is dat?
Life is a moment in space

pi_199703
Als ik mij niet vergis heeft Maurice een vriendin.. misschien dat zij Petra heet?

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 16:43:00 #25
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_199704
Maurice een vriendin? en ondertussen gaatie KarIN!
En Re als je het over opinievorming hebt..Sabine overmatig beschermen, is dat nou nodig?
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 17:50:00 #26
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_199705
We van je geintjes...
Back On track<P>
pi_199706
Sabine Out!
Wat een raar mens is dat.
Dat dansen tijdens de George Baker Selection sloeg werkelijk alles:
Of ze een bacardi-cola in d'r handen had stond ze daar wat langs haar eigen af te kijken of ze in een of andere kroeg stond te sjansen.
pi_199707
Je hebt gelijk INIMINI, Ruud moet er uit. Zoals die met zijn zielige gitaartje om George Baker heen stond te hupsen kon echt niet. En, inderdaad, hij is te stabiel. Met een beetje geluk gaat iemand vrijwillig mee (maurice!!!) en worden we verrast met een MONA de tweede
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 18:03:00 #29
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_199708
Sabine moet heeeeeel snel OUT!
Dat zal ze nieeeeeeeeee leu-heuk vinden....
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 18:07:00 #30
262 Re
Kiss & Swallow
pi_199709
niet overmatig beschermen hoor Maurisco... tis alleen dat sommige mensen niet weten dat door zo lekker makkelijk iets in te koppen ze hun eigen domheid verbloemen

en ook ik doe af en toe mee met desleur.. ik wilde alleen nu even wat tegen gas geven

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')