Ik heb natuurlijk wel een team opgesteld. Wel een stuk goedkoper dan de afgelopen week om toch het koersverloop bergop even aan te kijken. Veel goedkopere aanvallers en een paar mannen die eventueel de sprint erachter kunnen winnen. En natuurlijk een Nederlander voor vaderlands glorie. Ik gok dat Savoldelli er niet meer bijzit aan het eind (hij komt toch niet meer zo makkelijk bergop) anders heeft hij zeker een kans in de afdaling. Oh, en geen Rasmussen, die zal zich willen sparen voor morgen waar veel meer punten te halen zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:59 schreef Happel het volgende:
Geen team.
Speel dan niet. Rondemaster zou dat moeten verbieden. Werkelijk triest gewoon.
Mee eens. Ik vind zelfs dat iedereen gewoon altijd verplicht 9 man zou moeten opstellen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:59 schreef Happel het volgende:
Geen team.
Ik zit juist meer te denken aan een aankomst met een groep, iig heeft Valverde de kwaliteit om voor de etappezege te sprinten dan, Moreau probeert dat iig ook zeker.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Valverde en Moreau zullen in ieder geval geen ruimte krijgen vanuit een lange ontsnapping. Een ontsnapping vlak voor de finish zou een mogelijkheid kunnen zijn. Maar beide renners heb ik niet.
helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:59 schreef Happel het volgende:
Geen team.
Ik zie er niet zo'n probleem in om af en toe iets minder renners in te zetten als je het echt niet weet. Bij de eerste massasprint wil je toch eigenlijk even kijken wie scherp is en wie niet. Maar om constant met halve teams en zo te spelen is wel flauw. Ik vind het ook leuker om er 9 op te stellen persoonlijk. Heb je meer renners om aan te moedigen en kun je ook eens wat outsiders opstellenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:37 schreef kawotski het volgende:
[..]
helemaal met je eens.
Ik speel al jaren en heb altijd 9 renners per etappe ingezet. Maar als ik zie dat de gemiddelde speler nooit 9 renners inzet.. Rondemaster staat toe dat je minder renners inzet, zelfs geen, mijn stelling is dat je altijd 9 renners moet inzetten.
Aangezien niet iedereen dat doet zoek ik ook maar eens naar alternatieven om mijn stand positiever te beinvloeden want ik heb geen zin om in zo'n oortjes-etappe weer 5000 plaatsen te zakken. Het is nu puur een gokspel (ook dankzij de oortjes) en heeft niks meer te maken met kennis van de wielrenners.
Dus met een dagje geen team kan ik weer genieten van de etappe zelf en zit ik me niet op te vreten als niemand in mijn team de eindstreep niet bij de eerste 15 renners zit.
Moreau was ook erg goed in de Dolphine en Kirchen deed vooraan mee in Zwitserland. Volgens mij kunnen ook beide wel een beetje sprinten (Kirchen iig wel), dus ze zijn logische keuzes. Nu is het de vraag of Kirchen meekan als er echt gekoerst gaat worden op de steilere stukken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:13 schreef Venga het volgende:
De etappe van vandaag lijkt enigzins (het slot dan) op de etappe die Weening 2 jaar geleden won. Daar eindigden Valverde, Moreau en Kirchen vooraan in de groepssprint, logisch dus dat deze renners veel zijn gekozen
Als je voor het algemeen klassement gaat is het inderdaad dom om altijd 9 renners op te stellen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:08 schreef JelleS het volgende:
Je kan wel zeggen dat je 9 renners moet kiezen, maar als het spel zo in elkaar zit is het vaak alleen maar dom. Het zou wel goed zijn als ze het verplicht zouden maken.
JA DUH...met nooit geen renners invullen zit je nu ook rond de 5000ste plaats. Het gaat er om dat je dmv inzetten je kansen pakt voor een topklassering. Nooit inzetten is nooit winnen is beter gaan patiencen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:21 schreef Lann555 het volgende:
Het veiligste is geen team op te stellen vandaag. Bij de voorgaande dagen was het een kwestie van kiezen tussen 15 sprinters. Nu heb je ongeveer 50 man die kans hebben.
Overigens, het kan wel eens een harde koers worden vandaag, omdat dit DE kans is om Vino de vernieling in te rijden. Die maffe Kazach moet je echt niet nog een dag geven om te herstellen, want dan kunnen er rare dingen gebeuren.
Lann's voorspelling: De koers word hard gemaakt door Caisse d'Epargne en eventueel een CSC en Rabobank. De rest van de favorieten blijven wel bij elkaar, maar men gaan Astana pesten
behalve; KASHECHKIN , niet te duur dus neem ik hemquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:33 schreef kevin6188 het volgende:
Saait doet al weer aardig moeilijk...
Twijfel over de Astana-rijders
Ik bedoelde dat de etappe van vandaag nogal lastig te voorspellen was. Ik had bijna een miljoen verlies en steeg 40 plekken. Dat soort halve bergritten is een grabbeltonquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
JA DUH...met nooit geen renners invullen zit je nu ook rond de 5000ste plaats. Het gaat er om dat je dmv inzetten je kansen pakt voor een topklassering. Nooit inzetten is nooit winnen is beter gaan patiencen.![]()
Ik ga dan zeker niet mijn ploeg samenstellen uit dure jongens.. Ik pak goedkope vluchters en heb elke keer mazzel dat ze erbij zitten. Sprints heb ik ook niet met Freire en mcEwen gespeeld maar toch goed geboerd aangezien ik geen enorm bedrag op McEwen verloor en met 7 uit 9 het gemis op Freire ruimschoots compenseerde.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:00 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de etappe van vandaag nogal lastig te voorspellen was. Ik had bijna een miljoen verlies en steeg 40 plekken. Dat soort halve bergritten is een grabbelton
Nu nog proberen om het niet weer twintig keer te veranderen de komende uren...quote:Alejandro Valverde
Jaroslav Popovitsj
Alberto Contador
Fränk Schleck
Michael Rasmussen
Christophe Moreau
Igor Antón
Félix Cárdenas
Tadej Valjavec
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |