klassementsmannen gaan niks doen denk ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:19 schreef kevin6188 het volgende:
Best een lastige etappe morgen, verwacht niet meteen de grootste namen...
ik zeg: di gregorio!! die gaat morgen verrassenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:25 schreef ronvgarderen het volgende:
Di gregorio ,Moreau, Gadret ,Wegman, Anton,Voigt, Dekker, Chavanel ,Ballan ,Kirchen,Botcharov,Gerdeman ,Cobo, Contador,Beltran,Mayo, enz enz enz, Wie het weet mag het zeggen
Was het echt Gregerio ik dacht florencio,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:42 schreef Niels1976 het volgende:
rasmussen zal hooguit op de laatste col voor wat punten gaan maar die zal niet in een vroege ontsnapping zitten....wat denken jullie?
shit ik heb veel dezelfde hahaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:54 schreef Happel het volgende:
Heuj, met stip binnen op plaats 13 in de FokLeague.![]()
Morgen vind ik echt lastige etappes. Vind het dus ook erg moeilijk om negen renners te kiezen.
Heb deze negen nu:
Stefan Schumacher
Alessandro Ballan
Kim Kirchen
Óscar Pereiro
John Gadret
Cyril Dessel
David De la Fuente
Stef Clement
Alexander Botsjarov
Dat is het moeilijkste van dit soort etappes. Voorspellen wat voor een etappe gaat worden. Ik heb deze negen gekozen en zie wel hoe het eindigt. Geen zin om elke 10 minuten mijn negen renners te gaan veranderen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:07 schreef TheArt het volgende:
Ik heb werkelijk waar maar één van deze. Alleen omdat ik denk dat het echt een andere etappe gaat worden.
Ach vorig jaar had ik Dessel in de eerste 'bergrit'. Toen was het verloop heel anders en werd ook anders verwacht. Nu verwacht ik zo'n scenario niet, dus ja. Het blijft gokken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is het moeilijkste van dit soort etappes. Voorspellen wat voor een etappe gaat worden. Ik heb deze negen gekozen en zie wel hoe het eindigt. Geen zin om elke 10 minuten mijn negen renners te gaan veranderen.
Denk je er dan net zo als ik over dat het morgen tussen de klassements renners zal gaan... of is jou scenario dat van hevige sneeuwval op de col en daarme omleiding wat liedt tot een massasprint en een overwinning van Julian Dean (wat natuurlijk ook uiterst aannemelijk is)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach vorig jaar had ik Dessel in de eerste 'bergrit'. Toen was het verloop heel anders en werd ook anders verwacht. Nu verwacht ik zo'n scenario niet, dus ja. Het blijft gokken.
Ik denk nog altijd dat op de Colombiere de vluchters worden ingelopen en dan gaat het in Le Grand Bornand sprinten worden met een groep van 20 a 25 (want er zullen er altijd nog wel terugkomen in de afdaling).quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:10 schreef Teizzz het volgende:
[..]
Denk je er dan net zo als ik over dat het morgen tussen de klassements renners zal gaan... of is jou scenario dat van hevige sneeuwval op de col en daarme omleiding wat liedt tot een massasprint en een overwinning van Julian Dean (wat natuurlijk ook uiterst aannemelijk is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |