abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juli 2007 @ 23:56:18 #151
6941 APK
Factual, I think.
pi_51448494
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:41 schreef koppiesoep het volgende:

Kom op, heb wat meer vertrouwen in je medemens, dat is goed voor je zelfvertrouwen en het scheelt je een bezoekje aan de psychiater.
Moet je op jouw kaartje naar Huub schrijven, die liep toch de hele tijd te janken om zijn favoriete shrink?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_51448725
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:42 schreef itsme het volgende:

[..]

Ben bang van niet nee.
Dan maar sinterklaas doen?
De goed heilig man kunnen ze niet weigeren.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_51448919
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:56 schreef APK het volgende:

[..]

Moet je op jouw kaartje naar Huub schrijven, die liep toch de hele tijd te janken om zijn favoriete shrink?
Misschien moet ik Huub zijn shrink ook maar eens een kaartje sturen. Dan zal ik hem gelijk vragen of hij ook ff contact met jou op wil nemen, oké.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:09:14 #154
6941 APK
Factual, I think.
pi_51449017
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Misschien moet ik Huub zijn shrink ook maar eens een kaartje sturen. Dan zal ik hem gelijk vragen of hij ook ff contact met jou op wil nemen, oké.
Waarom
pi_51449195
Ik heb een kaartje gestuurd
als je niets doet kan er niets gebeuren
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:54:50 #156
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51450637
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:14 schreef tutjehola het volgende:
Ik heb een kaartje gestuurd
Jij kon niet anders; jij moest je naam eer aan doen natuurlijk. Die heb je toch wel op het kaartje gezet hé?
Here we are now, entertain us.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:55:47 #157
174940 W00fer
Maar echt
pi_51450666
Gaat geen geld eraan uitgeven
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:00:06 #158
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_51450841
Ik hoop dat Brian de doos met kaarten onderschept en 'm in de vijver pleurt
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_51450903
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:53 schreef noucky het volgende:
Sinterklaas is wel een goed idee, kan hij misschien later ongemerkt over straat lopen.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:02:47 #160
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_51450935
en de helft stuurt alleen maar een kaartje om hun eigen nickname op de streams te horen.. trieste figuren
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_51452967
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 20:22 schreef avonne het volgende:
Ik ben Huubs pesterijen ook nog niet vergeten, en zal daarom voorlopig geen kaartje naar hem sturen. Lieke is te overwegen, maar die heeft het nog niet nodig.

Ik heb wel ontzettende zin om Jaap Iskariot een kaartje te sturen, maar ik zit nog te dubben op een subtiele (lees: censuurresistente) tekst

Jaap is zó diep gezonken.... bah
STuur hem een kaartje van de Titanic
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 03:11:30 #162
2018 PC eend
relativist
pi_51453718
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:00 schreef Suikeroom het volgende:
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 03:22:18 #163
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51453850
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:02 schreef Suikeroom het volgende:
en de helft stuurt alleen maar een kaartje om hun eigen nickname op de streams te horen.. trieste figuren
Of ze willen hun echte naam niet op de steams hebben. Ooit wel eens als mogelijkheid overwogen?
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 14 juli 2007 @ 03:29:37 #164
6941 APK
Factual, I think.
pi_51453921
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 03:22 schreef scanman01 het volgende:

Of ze willen hun echte naam niet op de steams hebben. Ooit wel eens als mogelijkheid overwogen?
Als Fred de Boer op de streams genoemd wordt heeft het weinig zin als zijn mede streamkijkers niet weten dat Fred de Boer eigenlijk Neuk_Maestro oid op het forum heet.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 03:35:35 #165
2018 PC eend
relativist
pi_51453949
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 03:29 schreef APK het volgende:

[..]

Als Fred de Boer op de streams genoemd wordt heeft het weinig zin als zijn mede streamkijkers niet weten dat Fred de Boer eigenlijk Neuk_Maestro oid op het forum heet.
Ja idd niet iedereen geniet een forumbrede bekendheid als Eric uit Zwolle
pi_51454089
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 03:35 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ja idd niet iedereen geniet een forumbrede bekendheid als Eric uit Zwolle
Oh jee ik moet oppassen dus, zwolle wel erg dicthbij.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 04:47:41 #167
2018 PC eend
relativist
pi_51454292
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 04:00 schreef noucky het volgende:

[..]

Oh jee ik moet oppassen dus, zwolle wel erg dicthbij.
Volgens mij is hij wel vrij ongevaarlijk hoor
Hij post vaak maar wat om reacties uit te lokken, heb hem vaak zien zeggen

Wel minder alleen dat hij mij daar steeds van beschuldigd
  zaterdag 14 juli 2007 @ 04:55:10 #168
84524 Morwen
I got life
pi_51454314
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:02 schreef Suikeroom het volgende:
En de andere helft doet het uit oprechte gevoelens, so what Ik doe het niet maar heb wel respect voor mensen die dat gevoel hebben. Misschien kan je ook even nadenken voordat je een oordeel velt?
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 14 juli 2007 @ 05:10:05 #169
2018 PC eend
relativist
pi_51454346
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 04:55 schreef Morwen het volgende:

[..]

En de andere helft doet het uit oprechte gevoelens, so what Ik doe het niet maar heb wel respect voor mensen die dat gevoel hebben. Misschien kan je ook even nadenken voordat je een oordeel velt?
Hoe weet jij dat hij daar niet over heeft nagedacht, heb je daar wel vooraf over nagedacht
Hij velt een oordeel, OK misschien enigszins nagatief, maar zo erg was het nou toch ook weer niet?
Misschien zou je daar ook respect voor kunnen tonen, of heb jij alleen respect voor huubgroupies

[ Bericht 10% gewijzigd door PC eend op 14-07-2007 05:42:28 ]
pi_51455226
Ik kan niet anders constateren dan dat mensen bij Vol en Fok en Nowlive volkomen de weg kwijt zijn. Het lijkt mij dat de komende maanden de plaatselijke RIAGG kantoren vol zullen stromen met totaal gefrustreerde medelanders die spel niet van realiteit schijnen te kunnen onderscheiden. Vliegtuigen stijgen op, kaartenacties, etc, etc. Niet dhr. de Mol is gek, niet de medewerkers van DGK zijn geshuffeld, niet de bewoners zijn de weg kwijt, nee, het zijn vele streamers die volslagen gestoord zijn geworden.'

Ik kan jullie alvast vertellen dat ik een brief heb gestuurd naar mijn zorgverzekeraar dat ik niet wens op te draaien voor premieverhoging vanwege trauma's, aagedaan door het onrecht van Tien.

Ik vermoed overigens dat de geldbedragen die aan smsjes verstuurd worden een extra budgettaire last betekeken voor de grauwe massa en straks kinderen ondervoed op straat lopen. Hele gezinnen maken halve salarissen over om maar zoveel mogelijk berichten naar 1010 te sturen. De aandeelhouders van KPN wrijven zich in de handen en liften mee met het succes van DGK.
pi_51455458
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:00 schreef Suikeroom het volgende:
En dat hij bij de poging struikelt, voorover valt en onder de doos beland en niemand die het opmerkt.
Jammer dat papier niet zwaar is en meteen zinkt
Goedemorgen :W
pi_51455533
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan niet anders constateren dan dat mensen bij Vol en Fok en Nowlive volkomen de weg kwijt zijn. Het lijkt mij dat de komende maanden de plaatselijke RIAGG kantoren vol zullen stromen met totaal gefrustreerde medelanders die spel niet van realiteit schijnen te kunnen onderscheiden. Vliegtuigen stijgen op, kaartenacties, etc, etc. Niet dhr. de Mol is gek, niet de medewerkers van DGK zijn geshuffeld, niet de bewoners zijn de weg kwijt, nee, het zijn vele streamers die volslagen gestoord zijn geworden.'

Ik kan jullie alvast vertellen dat ik een brief heb gestuurd naar mijn zorgverzekeraar dat ik niet wens op te draaien voor premieverhoging vanwege trauma's, aagedaan door het onrecht van Tien.

Ik vermoed overigens dat de geldbedragen die aan smsjes verstuurd worden een extra budgettaire last betekeken voor de grauwe massa en straks kinderen ondervoed op straat lopen. Hele gezinnen maken halve salarissen over om maar zoveel mogelijk berichten naar 1010 te sturen. De aandeelhouders van KPN wrijven zich in de handen en liften mee met het succes van DGK.

Ik neem je inderdaad niet serieus...maar wel leuk geschreven..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_51455892
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

maar ik heb toch kaartje gestuurd
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:51:27 #174
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51455932
Stuur huub een kaart met een hele grote afbeelding van Calimero erop. AChterlijke sukkel dat 't is.
pi_51456484
Wat veel mensen schijnen te vergeten is dat de aktie in het huis tegen Huub, niets en dan ook niets te maken heeft met een door huub vals en achterbaks gedrag in een alliantie.
Jaap had die alliantie min of meer met Huub en ook met Lieke...hij heeft Huub en ook Lieke tijden in het ongewisse gelaten maar wel van hun steun geprofiteerd...ook de andere kant op richting Dennix.
Hij heeft heel lang van twee walletjes zitten eten en daar gebruik en misbruik van gemaakt door zaken over en weer door te lullen.

Zoiets noem je huichelarij en is in wezen hetzelfde als wat Eric deed....dat Huub na Jaap zijn vreemde en op puur eigenbelang gemaakte switch door zich bij Dennix en Nadia aan te sluiten,waar huub van zegt,dat begrijp ik zelfs wel,hem geen echte vriend noemt steekt Jaap.
Hoezo???????????
Als je een vriend bent in het spel ga je als eerste die vriend inlichten dat je die switch gaat maken Jaap,dat heb jij niet gedaan!

Dat is waardoor de kijker ook teleurgesteld is in je,dat doe je namelijk niet naar vrienden Jaap,niet op de manier waarop jij het hebt gedaan,als je een echte man bent dan ben je recht door zee en dan had jij Huub als eerste in horen te lichten.

Je zit niet lekker in je vel,net als Eric dat ook zat na zijn vreemde moves en hondjesgedrag en dat is juist omdat jullie een schuldgevoel hebben maar dat niet willen erkennen dat jullie het niet op een nette manier hebben gedaan.
Verraders,want zo noem je die mensen,daar houden mensen niet van.
Huub is in al zijn akties en zeker wat zijn moves betreft altijd recht door zee,jij Jaap doet dat achter iemands rug om,Huub licht iemand daarover altijd eerst in en geeft de reden daarvan,jij deed dat pas toen je allang een keus had gemaakt.

Jij hebt de nieuwe bewoner Dennix gebruikt en ingezet voor jezelf alleen omdat je wist dat je hem tegen Huub kon gebruiken,ook daar ben je richting Huub heel sneaky over geweest.
Dennix heeft als nieuwe bewoner zich nog nooit in zijn eentje naar de nieuwe bewoners hoeven te bewijzen en is door alle bewoners buiten Huub en Lieke om op een plaats gezet waar hij niet hoorde.
Hij neemt geen enkele zet zelf maar laat alle andere bewoners het werk doen en dat laat een groep toe die al zolang zelf in het huis zitten en hadden moeten weten dat je iemand eerst eens zou moeten testen op zijn ware aard.
Maar nu heeft hij zich allang kunnen manouvreren naar een plek waar hij straks zelf de andere bewoners een hak kan gaan zetten.
En dat voor een schaker die Jaap zegt te zijn,dat hij dat niet inziet en heeft laten gebeuren tekent voor zijn mentaliteit, en dan nu zielig doen en zeggen dat je je 24 uur hebt aangevraagd.
Druip maar af jongen.

Dat is de hele reutemeteut en niets anders.
Als Huub zijn vriendin verdedigd doordat zij bloemen in het gezicht krijgt gedouwd en modder over zich heen krijgt is het ineens agressief gedrag en als Brian Amanda verdedigd is het beschermend gedrag naar zijn vriendinnetje.
??????
De ene aktie is totaal anders dan de andere.
Wat gisteren gebeurde is ingezet omdat Huub en sterke speler wordt gevonden en via Lieke kunnen ze volgens hen hem er ook uit krijgen.
Dat wat Eric over zich heen kreeg was omdat hij werkelijk mensen had misleid en gebruikt en daarin akties had ondernomen die je gewoon niet doet naar mensen die je je vrienden noemt in het spel.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')