Jij hoort samen met je grote held in een inrichting thuis,stumperd!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:15 schreef ScofieldM het volgende:
Ik heb een kaartje gestuurd naar Brian dat hij het uitstekend doet en zo nog even door moet gaan dag en nacht net zolang tot die griezels kabouter huub en lelijke lieke zijn opgetyft
ik ookquote:Op zondag 15 juli 2007 17:15 schreef ScofieldM het volgende:
Ik heb een kaartje gestuurd naar Brian dat hij het uitstekend doet en zo nog even door moet gaan dag en nacht net zolang tot die griezels kabouter huub en lelijke lieke zijn opgetyft
Ik snap nog steeds niet dat je fan kunt zijn van hersenloze mensenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:30 schreef basicsaint het volgende:
Kaartje naar Amanda natuurlijk.
Vind het wel een goed idee.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:09 schreef Lieve het volgende:
Kan er niet beter een rekeningnummer worden geopend waar iedereen zijn porto en SMS kosten op stort? Dan zijn Lieke en Huub sneller bij de hoofdprijs dan via de Febo.
Ben er belazert om een kaart te schrijven waarmee ik langs het beleid van zwakzinnige buren moet zien te komen.
Echt hou toch op met DGK kijken en krijg een levenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:44 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ben je hier trots op? Is die creep op de filmpjes jouw held? Is dit de persoon die jij wil toejuichen?
Wat maakt dat jou? Waar denk je dat dit beestachtige stuk vreten mee bezig is? Heb je ergens ook maar 1 vezel fatsoen en opvoeding in je donder zitten?
De gast die jij toejuicht hoort in een gesloten inrichting waar ze de sleutels van in het midden van de oceaan mogen droppen. Nooit meer eruit ole ole!!
Ieder mens met een basis aan moraal neemt afstand van deze 6 smeerlappen! Te erg voor woorden dit gespuis! Mijn hemel.... en jij stuurt dat een kaart ?![]()
![]()
![]()
![]()
zonder misselijk van jezelf te worden?
![]()
![]()
![]()
Wat is volgens jou een leven?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Echt hou toch op met DGK kijken en krijg een leven
Die kan ze niet eens lezen, dus bespaar je de moeite. De letters dansen voor haar ogen en de enige dingen die ze langer dan een halve seconde kan onthouden gaan anaal.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:30 schreef basicsaint het volgende:
Kaartje naar Amanda natuurlijk.
jezus zeg, neem een bus kalmeringsmiddelen in en ga eens van achter de computer of tv vandaan, maar dit vind ik eerlijk gezegd absoluut niet meer gezond klinkenquote:Op maandag 16 juli 2007 18:35 schreef Lieve het volgende:
[..]
Die kan ze niet eens lezen, dus bespaar je de moeite. De letters dansen voor haar ogen en de enige dingen die ze langer dan een halve seconde kan onthouden gaan anaal.
Dus als je indruk wil maken... moet je hopen dat ze snel buiten komt! Voorgoed! Gelukkig voor jou is ze er makkelijk in, heel makkelijk. Uiterlijk doet er niet toe, je mag eruit zien als een fatsige rat met teringvlekken, soa's overal afdruipend, HIV of BSE. Het maakt haar niet uit welke L*L ze voor of achter zich heeft.
Goh dat is een goede motivatie om iemand niet te mogen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:14 schreef Elounda het volgende:
knip
Lieke heb ik nooit gemogen, haar ogen staan mij te dicht bij elkaar...
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Goh dat is een goede motivatie om iemand niet te mogen.![]()
Ik krijg er kippevel vanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
Maar vandaag is dus de grote dag?
Wat, gaan ze stoppen met fietsen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
Maar vandaag is dus de grote dag?
Jij bent echt gestoordquote:Op maandag 16 juli 2007 18:35 schreef Lieve het volgende:
[..]
Die kan ze niet eens lezen, dus bespaar je de moeite. De letters dansen voor haar ogen en de enige dingen die ze langer dan een halve seconde kan onthouden gaan anaal.
Dus als je indruk wil maken... moet je hopen dat ze snel buiten komt! Voorgoed! Gelukkig voor jou is ze er makkelijk in, heel makkelijk. Uiterlijk doet er niet toe, je mag eruit zien als een fatsige rat met teringvlekken, soa's overal afdruipend, HIV of BSE. Het maakt haar niet uit welke L*L ze voor of achter zich heeft.
Hope is what keeps the dream alive. Dat jij de wens de vader van de gedachte laat zijn... oke dan. Maar dat je in je fantasiewereld gaat leven ..... misschien heeft de spiegeloog wel even tijd voor je vandaag?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:38 schreef danos het volgende:
Huub vanmiddag op de streams: "tjonge ik hoop niet dat die verslaafde streamers er vanuit gaan dat wij die kaarten gaan lezen, ik heb ze maar door de FeBo laten vernietigen. hier kunnen we helemaal niks mee"
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:38 schreef danos het volgende:
Huub vanmiddag op de streams: "tjonge ik hoop niet dat die verslaafde streamers er vanuit gaan dat wij die kaarten gaan lezen, ik heb ze maar door de FeBo laten vernietigen. hier kunnen we helemaal niks mee"
Je wordt eng.quote:Op zondag 15 juli 2007 06:43 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is een taart met een smaakstofneutrale substantie en een fijne dosis Nivaquine een gaaf idee.
Het is in België vrij verkrijgbaar, en je krijgt er zelfs een hartstilstand van.![]()
![]()
![]()
Dit is geen doodsverwensing hoor, ik hou rekening met de reanimerende capiciteiten van oa Brian.
Jouw kaart is net voorgelezen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:40 schreef Larisje het volgende:
Ik doe ook mee met deze kaart:
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |