Contador heeft volgens mij van nature ook meer klimmerscapaciteiten. Thomas Dekker zal daarin nog verder moeten groeien, maar hij heeft dit jaar daar al wel een grote stap in gezet. Vandaag is ook een mooie test om af te lezen in hoeverre hij verzwakt gedurende een langere rittenkoers.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:27 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Natuurlijk is Contador een meetje te groot, hij is ook twee jaar ouder. Contador had op 22 jarige leeftijd ook geen kans op het jongeren klassement.
Dekker is er ook zowat een half jaar uitgeweest, eerst een virus vlak voor de Tour , toen hij in de Ronde van polen d8 ik weer een beetje fatsoenlijk kon fietsen viel hij en brak hij ietsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:32 schreef flyck het volgende:
[..]
moet je er ook wel bijzeggen dat contador een tijdje out is geweest en van ver moest terugkomen. Iets wat dekker niet heeft gehad.
En dekker heeft tijd zat. Hij eindigt nu al voorin in de zware klassiekers en kan de kleinere rittekoersen winnen. Wat wil je nog meer op die leeftijd.
Aangezien hij in augustus alweer (vooraan) meereed in de Eneco en Duitsland, viel dat virus blijkbaar wel mee. Het is sowieso niet te vergelijken met een bloedklonter in je hoofd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:45 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Dekker is er ook zowat een half jaar uitgeweest, eerst een virus vlak voor de Tour , toen hij in de Ronde van polen d8 ik weer een beetje fatsoenlijk kon fietsen viel hij en brak hij iets
zowiezo totaal niet in conditie, maar hij is er wel een vrij lange tijd uit geweestquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Aangezien hij in augustus alweer (vooraan) meereed in de Eneco en Duitsland, viel dat virus blijkbaar wel mee. Het is sowieso niet te vergelijken met een bloedklonter in je hoofd.
Het is klotenweer dus denk dat hij verstandig is en niet maximaal zal gaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:49 schreef JelleS het volgende:
Het is alleen de vraag of hij wel voluit gaat vandaag, met het oog op de bergen. Ik hoop het wel. Zen column klinkt wat dat betreft goed.
Ik weet niet welke Fothen jij bedoelt, maar deze Fothen kan een aardig potje tijdrijden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:05 schreef JelleS het volgende:
Ik hoop het, want anders voelt die de bergen toch nog in zijn benen. Boogerd en Fothen zou die wel achter zit moeten laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |