abonnement Unibet Coolblue
pi_51521234
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:12 schreef -skippybal- het volgende:
Oh toch wel

Wat een nuchtere jongen is het ook
Lekkere politiek correcte antwoorden ook:
quote:
tourwinst geschreven door maarten
denk je dat rasmussen in deze vorm de tour kan winnen?
16 Juli 2007

--------------------------------------------------------------------------------
Antwoord van Thomas Dekker: - ik denk dat het zeker mogelijk is... maar zoals joop al zei parijs is nog ver...
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  maandag 16 juli 2007 @ 20:30:22 #102
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_51533752
die TT
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  maandag 16 juli 2007 @ 21:01:17 #103
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_51535183
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef misteriks het volgende:
die TT
Ja jongen, Seeldrayers zal het zeker niet worden.
  maandag 16 juli 2007 @ 21:07:25 #104
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_51535453
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:01 schreef BillyBeflap het volgende:

[..]

Ja jongen, Seeldrayers zal het zeker niet worden.
maar misschien wel devolder
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  maandag 16 juli 2007 @ 22:13:24 #105
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_51538196
devolder is een goeie renner, maar iemand die zelf aangeeft liever niet aan de tour mee te doen, daar heb ik toch mijn twijfels over.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_51540061
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:13 schreef Waaghals het volgende:
devolder is een goeie renner, maar iemand die zelf aangeeft liever niet aan de tour mee te doen, daar heb ik toch mijn twijfels over.
hij zei erbij (nog) niet. Maar hij wil wel ooit aan de Tour meedoen. Let maar op dat Stijn er volgend jaar bij is
pi_51540084
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:13 schreef Waaghals het volgende:
devolder is een goeie renner, maar iemand die zelf aangeeft liever niet aan de tour mee te doen, daar heb ik toch mijn twijfels over.
hij zegt er wel bij dat wilt proberen in de vuelta hoe ver hij komt en dat de tour voor volgend jaar is.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 00:09:44 #108
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_51543133
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:54 schreef Bartoli het volgende:

[..]

hij zei erbij (nog) niet. Maar hij wil wel ooit aan de Tour meedoen. Let maar op dat Stijn er volgend jaar bij is
Erbij zijn, daar zal het bij Devolder ook bij blijven. Leuke renner voor de tiende tot twintigste plaats misschien, maar hoger zie ik 'm niet eindigen. Bovendien verwacht ik niet dat hij kopman zal worden als hij bij Discovery (of de nieuwe sponsor aldaar) blijft. Dan zal hij moeten werken voor anderen, dan wordt een goed resultaat gelijk al een stuk moeilijker.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_51548182
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 00:09 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Erbij zijn, daar zal het bij Devolder ook bij blijven. Leuke renner voor de tiende tot twintigste plaats misschien, maar hoger zie ik 'm niet eindigen. Bovendien verwacht ik niet dat hij kopman zal worden als hij bij Discovery (of de nieuwe sponsor aldaar) blijft. Dan zal hij moeten werken voor anderen, dan wordt een goed resultaat gelijk al een stuk moeilijker.
maakt het uit voor devolder of hij moet werken of niet? op kop rijden doet ie toch
pi_51548365
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 00:09 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Erbij zijn, daar zal het bij Devolder Dekker ook bij blijven. Leuke renner voor de tiende tot twintigste plaats misschien, maar hoger zie ik 'm niet eindigen.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 10:43:03 #111
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51550716
Sjonge jonge, kijk eens wat 'ie al allemaal gepresteerd heeft op z'n 22e en wie die al verslagen heeft als 'ie in topvorm is.
Die jongen heeft nog jaren om een gooi te doen naar een hoge klassementplaats in de Tour. Daartussen kan 'ie gewoon wat meerdaagse rondjes pakken en een grote eendagswedstrijd
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 17 juli 2007 @ 11:09:44 #112
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51551526
Als RABO hem nu volop gebruikt om in dienst te rijden, hebben ze een heel goede aan hem.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:54:08 #113
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_51596443
Denk eerder dat Dekker een soort Rogers wordt. Sterk in koersen als P-N en misschien Zwitserland en in de Tour eens bij de eerste 10 a 15 kan fietsen.
pi_51596781
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:54 schreef Zwansen het volgende:
Denk eerder dat Dekker een soort Rogers wordt. Sterk in koersen als P-N en misschien Zwitserland en in de Tour eens bij de eerste 10 a 15 kan fietsen.
Rogers wint zijn rondes vooral met aanklampen en dan in de tijdritten toeslaan. Dekker was in Romandie de beste klimmer bijvoorbeeld en reed ook nog een sterke klimtijdrit. Dekker is meer dan een tijdrijder
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_51632632
Het enige wat me aan Dekker niet bevalt is dat ie altijd achterin het peloton rijdt... daar ben je erg kwetsbaar als ronderenner... valpartijen en waaiers en het is met je klassement...

Vandaag verloor ie daardoor ook weer minuten, ook al is het nu niet van belang in deze ronde, het is wel een signaal
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51633209
Als hij voor het klassement gaat, zit hij gewoon voorin hoor. Zie bv Tirreno en Romandie.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_51633232
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 17:40 schreef TheVulture het volgende:
Het enige wat me aan Dekker niet bevalt is dat ie altijd achterin het peloton rijdt... daar ben je erg kwetsbaar als ronderenner... valpartijen en waaiers en het is met je klassement...

Vandaag verloor ie daardoor ook weer minuten, ook al is het nu niet van belang in deze ronde, het is wel een signaal
Gewoon in de proloogt ghet geel pakken en niet meer uit handen geven,. Dan moettie wel voorin zitten.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_51633399
Ik word zo moe van het overanalyseren van die jongen. Constant wordt bijgehouden of hij voorin zit, achterin, hoeveel seconden voor of achter op wie, of hij een zonnebril met witte of zwarte poten draagt, of hij nog naar de kapper geweest is, met wie hij op de kamer ligt, welk boek hij leest.
Ik weet dat hij het grootste talent is dat we sinds lange tijd hebben, maar laat die jongen toch eens met rust, die rijdt zijn eerste Tour, gewoon om te leren en om voor zijn ploeg te werken.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:32:11 #119
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_51677185
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 00:09 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Erbij zijn, daar zal het bij Devolder ook bij blijven. Leuke renner voor de tiende tot twintigste plaats misschien, maar hoger zie ik 'm niet eindigen. Bovendien verwacht ik niet dat hij kopman zal worden als hij bij Discovery (of de nieuwe sponsor aldaar) blijft. Dan zal hij moeten werken voor anderen, dan wordt een goed resultaat gelijk al een stuk moeilijker.
Het is wel een eeuwigheid geleden dat een Belg (devolder dus) een podiumplaats ambieert in een grote ronde... Ik zie hem ook niet de tour winnen; maar hij wil dit jaar (dixit hemzelf) in de Vuelta schitteren én op het podium staan. Zo'n straffe uitspraak is voor belgen in deze tijden toch wel ongezien.
Dus waarschijnlijk wél als kopman. In feite kon hij rv zwitserland winnen; en heeft hij met de vingers id neus Oostenrijk gewonnen.
En Dekkertje ; als hij op dezelfde manier groeit als z'n naamgenoot; wel ja , dan kan hij ook wel een nieuwe breukink of boogerd worden. Maar winnen ?? Kijk er het klassement vd witte trui maar eens op na...
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_51679471
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 18:10 schreef Ereinion het volgende:
Ik word zo moe van het overanalyseren van die jongen. Constant wordt bijgehouden of hij voorin zit, achterin, hoeveel seconden voor of achter op wie, of hij een zonnebril met witte of zwarte poten draagt, of hij nog naar de kapper geweest is, met wie hij op de kamer ligt, welk boek hij leest.
Ik weet dat hij het grootste talent is dat we sinds lange tijd hebben, maar laat die jongen toch eens met rust, die rijdt zijn eerste Tour, gewoon om te leren en om voor zijn ploeg te werken.
Plus dat er veel te veel druk op hem gelegt wordt. Het is een uitstekende renner, maar die jongen gaat dus never nooit de tour winnen.
pi_51680212
als hij al bij de eerste kan eindigen in agr, wp en lbl dan denk ik dat je al geslaagd bent als renner .

en hij kan het kleinere rittenwerk wel aan (zolang daar geen types alla contador starten).
pi_51680993
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:32 schreef misteriks het volgende:

[..]

Het is wel een eeuwigheid geleden dat een Belg (devolder dus) een podiumplaats ambieert in een grote ronde... Ik zie hem ook niet de tour winnen; maar hij wil dit jaar (dixit hemzelf) in de Vuelta schitteren én op het podium staan. Zo'n straffe uitspraak is voor belgen in deze tijden toch wel ongezien.
Dus waarschijnlijk wél als kopman. In feite kon hij rv zwitserland winnen; en heeft hij met de vingers id neus Oostenrijk gewonnen.
En Dekkertje ; als hij op dezelfde manier groeit als z'n naamgenoot; wel ja , dan kan hij ook wel een nieuwe breukink of boogerd worden. Maar winnen ?? Kijk er het klassement vd witte trui maar eens op na...
Ach winnen is nog veel te vroeg om te kunnen beoordelen. Hij heeft veel talent hoeveel zal de komende 5 jaar of meer wel blijken. En daarnaast heeft hij die witte trui helemaal niet als doel gesteld. Zou hij dat wel gedaan hebben dan zou hij er een stuk beter voor staan, als Thomas zijn hoofd ergens naar zet en de conditie laat het toe....
Dekker is gewoon goed en realistisch bezig. Niet vergeten dat de (meeste) mensen die voor hem staan (bij de witte trui) eigenlijk een vrije rol hebben en niet echt voor iemand hebben moeten werken. Plus dat de meeste nog eens een paar jaar ouder zijn wat natuurlijk ook scheelt. Dekker doet het gewoon top en ik hoop dat hij alles zonder kleerscheuren volbrengt tot aan Parijs. En een beetje hoop dat hij van zich laat horen in de komende tijdritten zoals Postuma vorig jaar deed.

Hij verwoordt het ook allemaal heel mooi in een interview op zijn site.
pi_51681145
De witte trui interesseert hem inderdaad niet zoveel, maar een Contador is toch wel een maatje of 5 te groot voor onze Thomas.
pi_51683372
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 00:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
De witte trui interesseert hem inderdaad niet zoveel, maar een Contador is toch wel een maatje of 5 te groot voor onze Thomas.
Natuurlijk is Contador een meetje te groot, hij is ook twee jaar ouder. Contador had op 22 jarige leeftijd ook geen kans op het jongeren klassement.
pi_51687594
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 01:27 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Natuurlijk is Contador een meetje te groot, hij is ook twee jaar ouder. Contador had op 22 jarige leeftijd ook geen kans op het jongeren klassement.
moet je er ook wel bijzeggen dat contador een tijdje out is geweest en van ver moest terugkomen. Iets wat dekker niet heeft gehad.

En dekker heeft tijd zat. Hij eindigt nu al voorin in de zware klassiekers en kan de kleinere rittekoersen winnen. Wat wil je nog meer op die leeftijd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')