Ik geloof niet dat een puber zich veel zal aantrekken van een volwassene, die hem als een puber behandeld.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat ook..![]()
maar eht is sowieso wel goed als een 15 jarige stoer komt lopen doen over een joint daar je vraagtekens eens bij te zetten. houdt ze alert..![]()
Skihutquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:48 schreef debuurvrouw het volgende:
oh Ian, ik heb medelijden met je..![]()
wij hebben hier in hiet dorp een schnitzelrestaurant...![]()
ik ben er nog nooit geweest. echt zo'n skihut thema![]()
(en ze frituren de schnitzels is mij verteld...)
Pubers trekken zich sowieso niet zoveel aan van volwassenen, daar zijn het nu eenmaal pubers voor...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een puber zich veel zal aantrekken van een volwassene, die hem als een puber behandeld.![]()
En volgens mij is Ian die 'zogenaamd magische' grens van 18 jaar zelf nog niet zo lang geleden gepasseerd.![]()
en de serveesters in deerndels. (hoe schrijf je dat?)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Skihut![]()
Schnitzels frituren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik deaudt was had ik me omgedraait in mijn graf.![]()
Hey Leandraquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:23 schreef Leandra het volgende:
AlohA all....![]()
Moet ik de vorige SC nog lezen of kan ik wel zonder?
Ja!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:23 schreef Leandra het volgende:
AlohA all....![]()
Moet ik de vorige SC nog lezen of kan ik wel zonder?
DAT KUTPUBERS VAN 15 NIET MOETEN PATSEN MET DRUGSGEBRUIK!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
Lieverd, doe ff een update... hoeft niet in het updatetopic, mag ook hier
Ik ben gesloopt en ik zie het eigenlijk echt niet zitten om die hele SC nog bij te lezen![]()
Ik heb een update geplaatst Leandra, ik heb niet zolang gekeken maar ik heb geschreven wat ik heb gelezen en zelf gezien oké?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
Lieverd, doe ff een update... hoeft niet in het updatetopic, mag ook hier
Ik ben gesloopt en ik zie het eigenlijk echt niet zitten om die hele SC nog bij te lezen![]()
Ook kutpubers van 8 tot 80 moeten dat niet doen... dat doet die kutpubers van 15 weer denken dat het cool is...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DAT KUTPUBERS VAN 15 NIET MOETEN PATSEN MET DRUGSGEBRUIK!
Thnx Sug4rquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:48 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik heb een update geplaatst Leandra, ik heb niet zolang gekeken maar ik heb geschreven wat ik heb gelezen en zelf gezien oké?
Sorry maar ik zag niet dat er nog geen update was geplaatst![]()
![]()
Bovendien vind ik dat iemand die toch heel de dag kijkt wel eens een update mag plaatsen
En dan godverdomme met 15 jaar oud 's nachts gaan staan blowen en hier kek komen doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook kutpubers van 8 tot 80 moeten dat niet doen... dat doet die kutpubers van 15 weer denken dat het cool is...
Weet z'n moeder dat wel??quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan godverdomme met 15 jaar oud 's nachts gaan staan blowen en hier kek komen doen.![]()
Zit je nou nog steeds te zeiken over dat blowenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan godverdomme met 15 jaar oud 's nachts gaan staan blowen en hier kek komen doen.![]()
Ik mis die ook en waar je nog normaal je mening mocht zeggen zonder de meeste users over je heen kreeg en zonder persoonlijk te wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx Sug4r
Ik mis de goeie ouwe tijd een beetje... die van 1 COS per dag waar je dan ook nog werkelijk in kon lezen wat er gebeurd was
Hij heeft wel een punt natuurlijk...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds te zeiken over dat blowen![]()
Nein, over het 15 jaar en kek doen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds te zeiken over dat blowen![]()
met een beetje discussie is niks mis toch, als we het allemaal met elkaar eens waren, is het ook gelijk weer zo saaiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik mis die ook en waar je nog normaal je mening mocht zeggen zonder de meeste users over je heen kreeg en zonder persoonlijk te worden![]()
Hmmmquote:
Nein, lijkt me meer iets voor de 500quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm
Ben je al bezig met een jubileum OP?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |