Mijn directe buren bestaan (naast mij en boven mij) louter uit damesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:55 schreef Tism het volgende:
Misschien was 't je buurman wel, die een hekel aan je heeft!![]()
Sorry, maar ik moest zo nodigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:51 schreef freddygonzales het volgende:
Nu heb ik een pesthekel aan honden. Vanmorgen wilde ik weg, lag er hondenschijt voor m`n deur. Kon ik met een emmer water die drol gaan wegspoelen. Als ik te weten kom wie de eigenaar is van die smerige schijthond laat ik hem die stront opeten.
Heb tenminste het fatsoen als baasje zijnde die hondedrol op te rapen; het is tenslotte jouw kuthond!
Klacht: hondeschijt voor mijn deur![]()
Sinds wanneer ben jij een hond?quote:
Nieuwtje: Vrouwen poepen ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:56 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Mijn directe buren bestaan (naast mij en boven mij) louter uit damesen die hebben geen honden.
Dude wat een wijsheidquote:
jewel, als je ze verlaat, gaan ze voor je deur poepen..quote:
Duh, tuurlijk zeggen ze dat... omdat jij het vraagt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:04 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Dude wat een wijsheid![]()
De vrouwen in kwestie poepen gewoon op het water closet, heb het ze gevraagd.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Duh, tuurlijk zeggen ze dat... omdat jij het vraagt.
Je moet gewoon even ruiken aan die keutel en dan vragen of je even aan hun anus mag ruiken...
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:14 schreef Rekkie het volgende:
Duh, tuurlijk zeggen ze dat... omdat jij het vraagt.
Je moet gewoon even ruiken aan die keutel en dan vragen of je even aan hun anus mag ruiken...
Waar let jij op???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:42 schreef Arid het volgende:
Was het zo'n harige drol?
Ik zou het door de brievenbus gooien.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:58 schreef VlaDje het volgende:
toen ik erachter kwam wie het gedaan wat heb ik het alleemaal in een zakkie gedaan en bij diegene tegen de ramen gekwakt
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |