abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199673
quote:
op 10-13-1999 om 10:11 AM schreef M@rt.in het volgende:
werk jij daar?? of ken je iemand die daar werkt?
want (heel toevallig) ken ik de directeur (dhr. Reimert) hij woont nl. bij mij in de buurt en zijn dochter heeft bij mij op de basisschool gezeten...

M@rt als jij die mensen zo goed kent dan regel ff iets

woensdag 13 oktober 1999 @ 12:26:00 #27
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_199674
quote:
op 10-13-1999 om 10:36 AM schreef Harrie het volgende:
M@rt als jij die mensen zo goed kent dan regel ff iets

zo goed ken ik ze ook weer niet, ik wilde alleen weten of Dr.Dre ze kent...

pi_199675
ikke ben even in hoogst egen persoon op onderzoek uitgegaan en mij conlusies zijn :
1) inderdaat bedrijfsgebouw met mooi uitzicht op het terrein ... helaas niet in de tuin van het BB huis.
2)zender frecuenties zijn te ontvangen en te ontscramblen (liep zenderfreak rond met scaner en scrambler) maar zeer verstoord door diverse apperatuur van V in en rond het huis (ligt voor een paar Km. aan kabels.
3) het afluisteren van de frequenties gebruikt door V. is Niet strafbaar.
4) het uitzenden en/of publiceren van die zooi wel.
5) een webcam plus de benodigde apperatur voor zown web cam = zeeeer prijzig.
6) een TV-"onsite" camera wagen & straal verbinding via KPN & hoogwerker = al helemaal onbetaalbaar

conclusie; niet echt haalbaar

*quote* Denis Leary : "I just love to smoke !"
pi_199676
Maar het dromen erowver was toch moowj, nietwaar?
pi_199677
een "prof" oplossing is inderdaad onbetaalbaar, maar er bestaat ook nog zoiets als ATV. Dit is een techniek gebruikt door zendamateurs in de 70cm band (430 MHZ). De kwaliteit is vergelijkbaar met de streams, maar dan ongecensureerd Apparatuur voor deze frequentie is volop in omloop bij zendamateurs en "piraten". Van deze apparatuur werdt in de jaren 80 veel "illegaal" gebruikt gemaakt door winkeliers voor bewaking van bedrijfspanden op afstand. Dit was lang voordat het woord "webcam" in de VanDale stond. Misschien een idee......

Have FUN, but keep us informed !

When you look into the Abyss, the Abyss looks into you.....
  Admin donderdag 14 oktober 1999 @ 20:42:00 #31
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_199678
Volgens mij heeft Adam Curry een of ander programmaatje uitgevonden waarmee je op het net kan uitzenden (heb alleen maar de klok horen luiden dus...) heet jamby ofzo en dat zou dan op www.jamby.net zitten...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_199679
Net vandaag gelezen in een van de roddelbladen dat Curry al een live stream op internet wilde zetten (zijn "Jamby" site) maar zelfs hij kreeg hier geen toestemming voor.
En deze gozer heeft de Big Bugs om zo iets te regelen dus als het hem al niet lukt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')