Pfff.. en omgekeerd, de oudere generatie die denkt beter te zijn dan de jonge generatie...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef hies het volgende:
Spuugzat ben ik het! die jonge koters die even denken dat zij beter zijn dan de oudere generaties. Schijt aan hun! ze hebben trouwens ook nog een grote bek![]()
we zullen ze eens even meppen!
Dit is de plek om ze eens even goed belachelijk te maken, dus ga je gang!
[afbeelding]
En ik heb een hekel aan mietjes die niet onder hun eigen username hun gal durven te spuien...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef hies het volgende:
Spuugzat ben ik het! die jonge koters die even denken dat zij beter zijn dan de oudere generaties. Schijt aan hun! ze hebben trouwens ook nog een grote bek![]()
Dit is de plek om ze eens even goed belachelijk te maken, dus ga je gang!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:38 schreef KarlNoten het volgende:
Die kleine kinderen moeten gewoon hun kop houden !
Iddquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef hies het volgende:
ze zijn misschien niet beter, maar wel slimmerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:29 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Pfff.. en omgekeerd, de oudere generatie die denkt beter te zijn dan de jonge generatie...
en mbo'ers die denken beter te zijn dan vmbo'ers
en hbo'ers die denk dat ze beter zijn dan mbo'ers
Mensen die studeren aan de universiteit die denk beter te zijn dan hbo'ers
zo kan je nog wel even doorgaan..
En wie hebben die kut koters op de wereld gezet en zo gevormd?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Idd![]()
Kutjeugd met hun grote brutale bek.![]()
![]()
Beetje bijdehand doen terwijl ze net uit de luiers zijn.![]()
Ik heb geen lulquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
En wie hebben die kut koters op de wereld gezet en zo gevormd?
Precies jij, omdat je weer je lul achterna liep!!!![]()
eensquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:35 schreef vanBnaarC het volgende:
Vegetariers kunnen er ook wat van
Hippies
Gothics
Emo's
en hier reageer je verder niet op.. ofwel?quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:30 schreef BereNDD het volgende:
[..]
En ik heb een hekel aan mietjes die niet onder hun eigen username hun gal durven te spuien...
maar daarvoor een zielig kloon accountje aanmaken...
prutser
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |