voor dat geld zou ik nooit van mijn lange dagen hard gaan werkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:00 schreef Bot13 het volgende:
Sinds maandag werk ik bij een bedrijf, best aardige baan. Tis alleen wel tyfushard werken, zo'n 10 uur per dag ben ik weg. Da's even wennen, ik ben nog best jong en heb nog nooit eerder een vakantiebaantje gehad![]()
M'n broer is even oud, en werkt er al wat langer. Hij heeft zich over weten te sluiten naar een ander uitzendbureau, die blijkbaar wat minder egoistisch is. Ik verdien (nou niet gaan zeiken over laag loon, ik ben 16) 2,62 per uur. Hij 3,64.
Nagevraagd aan m'n broer - blijkt dat beiden uitzendbureaus de baan aanbieden, en dat het aantal werknemers gelijk moeten blijven, hij was dus een uitzondering..
en ik blijf dus m'n kutloon hebben!
Klacht: broer verdiend ehh, iets van 30% meer ofzo met hetzelfde werk...
Preciesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:02 schreef mcDavid het volgende:
2,62 is óók als je 16 bent echt TYFUSweinig!
jup, en het is zo easy werkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:03 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Precies![]()
En ehh, 3, 64 ofzo vind ik best netjes. Ik geloof dat alle albertheijns in nederland 3,19 betalen voor die leeftijd![]()
Vette doekoequote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:07 schreef _Liquid_ het volgende:
Krijg je ¤ 5,50 meer per dag dan het minimumloon voor een 16 jarige
Que ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:07 schreef _Liquid_ het volgende:
Krijg je ¤ 5,50 48 meer per dag dan het minimumloon voor een 16 jarige
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:09 schreef _Liquid_ het volgende:
en btw, zo blijft het gaan. Mijn collega (een vrouwwhatever) verdient voor hetzelfde werk 2200 bruto en ik 1850. Ze is dan wel 4 jaar ouder, dus zo zal het altijd gaan. Live with it, dude
En dan zeker op de buis komen "Sommige mensen werken gewoon hun hele leven en ik niet dat ligt in m'n aard" met ***kachel en hoerenbezoeken.quote:
quote:Hoeveel uur mag je werken als je 16 bent?
je mag niet werken tussen 22.00 uur en 06.00 uur of 23.00 uur en 07.00 uur
je rust moet minimaal 36 uur per week bedragen
minimaal 4 vrije zondagen per 13 weken
als je op zondag werkt, dan is zaterdag een vrije dag
nachtdiensten zijn verboden
Maximale arbeidstijden:
per dienst maximaal 9 uur
per week maximaal 45 uur
per 4 weken gemiddelde arbeidstijd van 40 uur per week
Verder geldt de regel schooltijd = arbeidstijd. Dit betekent: als je op een dag 6 uur op school zit, dat je die dag nog maar 3 uur mag werken.
10 per dag is hij weg, kan ook reistijd bij zittenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Je kan trouwens ook je uitzendbureau of je baas chanteren dat je teveel werkt op 1 dag, kan ook een leuk zakcentje opleveren:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |