Ja kom op, je doet net alsof het een wereld functie isquote:Op maandag 16 juli 2007 15:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tomasso, alsjeblieft, niet zo lopen te bashen heh![]()
welk sexleven?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja kom op, je doet net alsof het een wereld functie is. Sorry dat ik je enthousiasme een beetje temper hoor
Ow, en broes, mijn sexleven gaat je niets aan.
Ik had liever gezien dat ze de tijd die ze daarin hebben gestoken hadden gestoken in een fatsoenlijke online structuur. Of had het goed gedaan, had een Home nagemaakt. Nu is het gewoon nutteloos. Leuk om Hitler te zijn naast je als je aan het bowlen bent, maar daar kijk je na 2 keer ook niet meer naar.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Mii's zijn juist een van de leuke extraatjes in de Wii vind ik. Tuurlijk is het geen feature om een console om te kopen, maar het is wel leuk om je vrienden tegen te komen in games.
Mijn sexlevenquote:
Gaat vast nog wel gebeuren, ik voel dat Nintendo met zoiets bezig is, icm een nieuw kanaalquote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat ze de tijd die ze daarin hebben gestoken hadden gestoken in een fatsoenlijke online structuur. Of had het goed gedaan, had een Home nagemaakt. Nu is het gewoon nutteloos. Leuk om Hitler te zijn naast je als je aan het bowlen bent, maar daar kijk je na 2 keer ook niet meer naar.
Dat jij het nou mist, kan ik ook weinig aan doenquote:
Nee.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gaat vast nog wel gebeuren, ik voel dat Nintendo met zoiets bezig is, icm een nieuw kanaal![]()
gespleten persoonlijkheid?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat jij het nou mist, kan ik ook weinig aan doen. Maar dan hoef je nog niet op andere mensen je jaloezie te uiten
Heb je het tegen m'n linker- of rechterhelft?quote:
Trek een jurk aan zeg....quote:Op maandag 16 juli 2007 16:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja kom op, je doet net alsof het een wereld functie is. Sorry dat ik je enthousiasme een beetje temper hoor
Ga je nu ook mijn gespleten persoonlijkheid grappen stelen waarbij ik mezelf quote?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb je het tegen m'n linker- of rechterhelft?
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:07 schreef RaymanNL het volgende:
Ja, en zo is het weer mooi geweest met de plaatjes
Deze versie van de Blob lijkt al 20x beter dan het origineel. Daarom kon je enkel rondrollen en gebouwen aanraken.. Imo was het een overdreven overgewaardeerd spel. Deze Blob lijkt als een stuk beter speelbaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:00 schreef deGVR het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=suFXIauA29Q
Wat vinden jullie van de Blob?
Ik vind het er echt heel leuk en origineel uit zien... Vooral in Multiplayer lijkt hij me leuk...
Ja het is gemaakt door een stel studenten. Ze hebben een fantastische engine. En waarom is het spel dan zo extreem saai? De flash games van deze studenten zijn stukken beter dan deze mislukte katamari kloon.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:18 schreef Kill_em_all het volgende:
Tja overgewaardeerd, het is wel gemaakt door een stel studenten, hoeveel zijn er die wat beters weten te maken? Geef ze 10 jaar ervaring en een zak geld en dan hadden ze er vast ook wel wat beters van kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |