Wat ik zei, meer controle, à la Top Spin. Rustig maar hoor, wist niet dat je kwaad werd.quote:
in welk deel van mijn zin concludeer jij dat ik boos wordt?quote:Op maandag 16 juli 2007 02:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat ik zei, meer controle, à la Top Spin. Rustig maar hoor, wist niet dat je kwaad werd.
Ik denk dat hij hier wel te gebruiken is, je kunt alleen geen PAL (nederlands/europese) spellen spelen op een NTSC (amerikaans) systeem. Je zou je games dan dus moeten importeren uit Amerika.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:59 schreef Woodpecker het volgende:
Even een n00b-vraagje: Als ik in de VS een Wii koop, is die dan hier te gebruiken? En dan ook met Nederlandse spellen?
Oftewel, je hebt de paar toffe games, een stuk of 2, maaaaanden eerder dan hier. Alleen maar voordelen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:00 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hier wel te gebruiken is, je kunt alleen geen PAL (nederlands/europese) spellen spelen op een NTSC (amerikaans) systeem. Je zou je games dan dus moeten importeren uit Amerika.
Nope, helaas niet (of gelukkig niet in mijn geval, zou me alleen maar wakker houdenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
is er geen mogenlijkheid om de disksleuf altijd verlicht te hebben. ipv bij ontvangen mail!?
Met een hardwarematige aanpassing wel, maar anders niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
is er geen mogenlijkheid om de disksleuf altijd verlicht te hebben. ipv bij ontvangen mail!?
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Oftewel, je hebt de paar toffe games, een stuk of 2, maaaaanden eerder dan hier. Alleen maar voordelen.
Je kan precies mikken waar je heen slaat, of je met of zonder effect slaat en wat voor soort bal je slaat. Wat wil je nog meer dan behalve uitgebreidere modi ?quote:Op maandag 16 juli 2007 02:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat ik zei, meer controle, à la Top Spin.
Hoezo roeleren?? 4 wiimotes en je hoeft niet meer te roeleren!quote:mja ook met wii sports kan je effect geven aan die tennis bal. en je kan harder opslaan etc.
en bowling blijft gewoon roeleren met een groepje maten.
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Hoezo roeleren?? 4 wiimotes en je hoeft niet meer te roeleren!
no shit sherlockquote:Had trouwens voor de gein even een paar extra Mii's aangemaakt, omdat een paar vrienden komen spelen, wat schertst mijn verbzaing, als ik bowl, zitten ze erachter toe te kijken, als ik honkbal speel, zitten ze erbij in het team!! super detail!
Ik zal het je sterker vertellen, als je je Wii via internet hebt verbonden met anders Wii's , komen de Mii's uit die andere Wii's ook wel is een keertje meekijken in het publiekquote:Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Hoezo roeleren?? 4 wiimotes en je hoeft niet meer te roeleren!
Had trouwens voor de gein even een paar extra Mii's aangemaakt, omdat een paar vrienden komen spelen, wat schertst mijn verbzaing, als ik bowl, zitten ze erachter toe te kijken, als ik honkbal speel, zitten ze erbij in het team!! super detail!
ja joh. op dat plein is het echt maximaal chaos bij mij.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen, als je je Wii via internet hebt verbonden met anders Wii's , komen de Mii's uit die andere Wii's ook wel is een keertje meekijken in het publiek![]()
wie trekt hier al die conclusies? (ik word kwaad, ik geef iemand ongelijk etc etc)quote:
Ja wauw, wat een mega functie, de Wii was niet compleet geweest zonder deze functie hoor...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen, als je je Wii via internet hebt verbonden met anders Wii's , komen de Mii's uit die andere Wii's ook wel is een keertje meekijken in het publiek![]()
Ik krijg ze ook gewoon over me heen hoor. Ik kan niet geloven dat ik ooit zo blind was... Mijn excuses richting jou zijn wel gepast vind ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wie trekt hier al die conclusies? (ik word kwaad, ik geef iemand ongelijk etc etc)
hij heeft gelijk. dat roep ik al vanaf januari ofzo. alleen als ik het zeg krijg ik de fanboys over me heen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik krijg ze ook gewoon over me heen hoor. Ik kan niet geloven dat ik ooit zo blind was... Mijn excuses richting jou zijn wel gepast vind ik.
Tomasso, alsjeblieft, niet zo lopen te bashen hehquote:Op maandag 16 juli 2007 13:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja wauw, wat een mega functie, de Wii was niet compleet geweest zonder deze functie hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |