Na zin 1 haakte ik af om de volgende reden: je veilt een oordeel over een console die net 7 maand in de winkels ligt. Geen enkele console heeft in de eerste 7 maanden top titels. En al helemaal niet zo'n geweldig vooruitblik op top titels. Er zijn, in de geschiedenis van Nintendo, nog nooit zoveel top games in zo'n kort tijdsbestek uitgekomen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:59 schreef Jovatov het volgende:
De Wii is een teleurstelling.
De spellen zijn leuk voor even maar dat was het dan. Alleen Zelda kon me bekoren, maar die was er ook voor de GC en de Wii-controls voegen imo niet echt iets toe aan de feel van de game.
Ik heb me best vermaakt met Rayman Raving Rabbids en Wii Sports, maar dat zijn toch multi-player games die nergens over gaan. Leuk voor met vrienden meer niet.
En nu ik de press conference van Nintendo gezien heb weet ik het zeker, de Wii is leuk voor erbij, maar géén volwaardige console. Nintendo gaat alleen nog maar 'leuk voor even' spellen maken die je met een leeg gevoel achterlaten. Spellen als Wii Sports, Wii fit en de stortvloed aan hebbecontrollers (Zapper, Wheel) maken dat de games gaan leunen op hebbedingetjes, waardoor je spellen krijgt die je twee dagen speelt om het daarna weer weg te leggen.
Om het simpel te zeggen, de Wii mist diepgang in gameplay, en dat is jammer.
(Ben trouwens nu wel bezig met Paper Mario, dat blijft een geweldig spel)
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Rot nu eens op. Nintendo laat nooit iets zien op de TGS. 3rd parties ja. Nintendo... neej. En zeker niet net na de E3.
Dat lieten ze niet op de E3 zien omdat het niet af was. Dit jaar hebben ze geen nieuwe console om aan het publiek te laten zien en zal de TGS waarschijnlijk net zo behandeld worden als alle andere jaren.quote:
OMG SPACEWORLD!!!!!1111!!1!1quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:27 schreef depax het volgende:
[..]
Blijkbaar is er volgens ign (wiik in review)binnen een maand nog een apart event van nintendo!!
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:32 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
OMG SPACEWORLD!!!!!1111!!1!1
BELIEVEEEE
Nee, de hele richting die de Wii opgaat bevalt me niet. Zelda is een goed spel, zonder twijfel. Super Paper Mario zal mij ook niet teleurstellen en ook Galaxy en Smash Bros kijk ik naar uit. Jammer genoeg zijn dit allemaal Nintendo spellen, en alweer het zoveelste deel in hun serie, en alles wat Nintendo toevoegt zijn de 'Wii-controls'. Bij Zelda voegde dat eigenlijk bar weinig toe aan de gameplay. De graphics zijn nauwelijks verbeterd, waardoor je simpelweg met ongeveer hetzelfde spel zit opgescheept. Een Galaxy had imo net zo goed op de Gamecube kunnen uitkomen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Na zin 1 haakte ik af om de volgende reden: je veilt een oordeel over een console die net 7 maand in de winkels ligt. Geen enkele console heeft in de eerste 7 maanden top titels. En al helemaal niet zo'n geweldig vooruitblik op top titels. Er zijn, in de geschiedenis van Nintendo, nog nooit zoveel top games in zo'n kort tijdsbestek uitgekomen.
Kijk eens goed: in de eerste 12 maanden van de Wii hebben we: Zelda, Mario, Smash bros, Paper Mario, Metroid, Fire Emblem etc.. Een paar maand later Mariokart etc. En dat zijn enkel 1st & 2nd party games.
De laatste generaties moest je altijd al meerdere consoles hebben om alle games te spelen. Dat is meer dan logisch. IMO kunnen geen van de 3 consoles alleen de gamesbehoefte van mij vervullen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:04 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Nee, de hele richting die de Wii opgaat bevalt me niet. Zelda is een goed spel, zonder twijfel. Super Paper Mario zal mij ook niet teleurstellen en ook Galaxy en Smash Bros kijk ik naar uit. Jammer genoeg zijn dit allemaal Nintendo spellen, en alweer het zoveelste deel in hun serie, en alles wat Nintendo toevoegt zijn de 'Wii-controls'. Bij Zelda voegde dat eigenlijk bar weinig toe aan de gameplay. De graphics zijn nauwelijks verbeterd, waardoor je simpelweg met ongeveer hetzelfde spel zit opgescheept. Een Galaxy had imo net zo goed op de Gamecube kunnen uitkomen.
Natuurlijk Nintendo brengt ook nieuwe spellen als Wiifit en Wiisports, maar dit zijn niet spellen waar ik de console voor gekocht heb, dit is in je eentje leuk voor een dag, met je vrienden wat langer maar ook daar is de fun al vrij snel van af. Uiteindelijk zijn het allemaal gimmicks die er leuk uit zien, maar je na een week in de kast hebt liggen.
De Wii heeft ook last van een slechte 3rd party support. EA brengt Mysims en Ubisoft brengt Raving Rabbids, beide lijken mij niet echt geweldig. Verder komen er wel een paar 3rd-party FPSen uit maar ach.
Zoals ik al zei, de Wii is leuk voor erbij en door de strijd Sony/Microsoft zijn ze wel hoofdspeler, maar hier zal de Wii (als de PS3 hier staat) zeker niet de hoofdconsole worden.
Early adapters die een wii moeten hebben omdat het "cool" is. En dan een paar maand later gaan zeiken dat ze geen halo kunnen spelenquote:
Onzin.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:57 schreef Jovatov het volgende:
Nintendo's spellen (Mario, Zelda, Metroid) zijn gewoon weer vervoegingen van hun oude spellen, de enige verandering is hoe je voor de tv zit. Het spel zelf is onveranderd.
Dit jaar wel, mafkees.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Rot nu eens op. Nintendo laat nooit iets zien op de TGS. 3rd parties ja. Nintendo... neej. En zeker niet net na de E3.
Zeg, nu wil ik niet heel lullig doen hoor, maar de Wii heeft geen Zelda. Het heeft een GC port.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Onzin.
http://www.gametrailers.com/game/2660.html
Kijk maar wat gameplay filmpjes van deze E3.
En vertel eens uit waarom, o almachtige Ruzbeh?quote:
Misschien Galaxy niet, maar Strikers, Smash Bros en Mario Kart lijken imo verdacht veel op hun voorgangers.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Onzin.
http://www.gametrailers.com/game/2660.html
Kijk maar wat gameplay filmpjes van deze E3.
Omdat dat alang bekend is, o trollachtige Tomasso:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En vertel eens uit waarom, o almachtige Ruzbeh?
Die behoorlijk hard ownde. Dat wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:05 schreef Tomasso het volgende:
Zeg, nu wil ik niet heel lullig doen hoor, maar de Wii heeft geen Zelda. Het heeft een GC port.
Mwah...quote:
Zucht, jij begrijpt het echt niet he? Noch ik, noch BMH verklaard niet dat Nintendo niet op de TGS aanwezig zal zijn, maar gewoon dat ze toch geen ene tyfus zullen bekendmaken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Omdat dat alang bekend is, o trollachtige Tomasso:
http://kotaku.com/gaming/(...)this-year-254381.php
Anders ga je maar ergens anders onzin verklaren dat Nintendo niet op TGS aanwezig zal zijn.
Maar de Zelda voor de Wii moet er nog komen, en er zijn al signalen afgegeven dat deze er niet komt.quote:
Nee, dat maakt Miyamoto ervan. Maargoed, genoeg hierover, voor ik weer de hele horde fanboys over me heen krijg...quote:
vind je het gek, als je echt constant zo zit te zeiken. maar het lijkt wel alsof je het express doet om reacties te ontlokken. wat is daar nou leuk aan. je verneukt er alleen topics mee.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, dat maakt Miyamoto ervan. Maargoed, genoeg hierover, voor ik weer de hele horde fanboys over me heen krijg...
Oh, er mag alleen maar positief gepost worden?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
vind je het gek, als je echt constant zo zit te zeiken. maar het lijkt wel alsof je het express doet om reacties te ontlokken. wat is daar nou leuk aan. je verneukt er alleen topics mee.
Niet alles hoeft toe-juichend te zijn. Maar jij doet wat anders. Constant weer dezelfde dingen ophalen om maar reactie erop te krijgen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Oh, er mag alleen maar positief gepost worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |