Het is zeg maar hetzelfde als sinds mario party 1quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef Tamaartje het volgende:
Iemand Mario party 8 al gespeeld?
Leuk dan zit je toch echt in het verkeerde topic. want hier wil niemand dat weten dat jij de x360 zo geweldig vind en je graag je wii fucked pas op voor vlekken. ach hij is al wit dus zo erg maak je het niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:18 schreef _GdR_ het volgende:
housewarming paty gehad. en 360 gezien met GOW op full HD.
fuk de wii...
Tja ik heb dat nooit gespeeldquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:55 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het is zeg maar hetzelfde als sinds mario party 1Dus waarschijnlijk kennen mensen het fenomeen en vinden het of leuk of niet leuk.
Stoer man , ik wou dat ik zo stoer was , mag ik je aanraken ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:31 schreef _GdR_ het volgende:
GFX en geweld is vet ja
simpel sommige levels doe ik een uur over om door te komen met de makkelijkste bal.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:02 schreef _Flea_ het volgende:
Hmmm, gisteren Kororinpa gekocht....gaat deze ochtend nog retour. Simpel spel, niet echt een uitdaging.
Dat heb ik idd gezien. Maar ik had er meer van verwacht. Helaas is Monkey Ball niet leverbaar, dus ik heb nu Zelda om uit te proberen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:21 schreef depax het volgende:
[..]
simpel sommige levels doe ik een uur over om door te komen met de makkelijkste bal.
Het wordt echt moeilijk naderhand. Begin is idd simpel.
Daarnaast probeer maar eens een moeilijke bal is helemaal niet te doen. Die ballen worden ook unlocked.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[..]
Nou joeppie, alweer een PSP post, wat leuk
wat nou port?quote:designed completely from the ground up for the Wii™ from Nintendo and the PSP® (PlayStation® Portable) system.
quote:
Dus als een spel gemaakt word voor twee systemen tegelijk dan is het beter? Het spel word gebouwd rond de psp en de wii. Dus dan word de wii versie een halfslappe psp poort omdat die minder kracht heeft en dus meer rekening mee gehouden moet wordenquote:designed completely from the ground up for the Wii™ from Nintendo and the PSP® (PlayStation® Portable) system.
Een spel dat 'compleet vanaf de grond wordt opgebouwd' is imo toch heel wat anders dan een simpele port. Helemaal als het eerste serieuze online spel KAN worden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
[..]
Dus als een spel gemaakt word voor twee systemen tegelijk dan is het beter? Het spel word gebouwd rond de psp en de wii. Dus dan word de wii versie een halfslappe psp poort omdat die minder kracht heeft en dus meer rekening mee gehouden moet worden
Anders hadden ze wel gezegt dat ze twee versies maken, een voor de wii en een voor de psp. Maar dat is bij deze uitspraak niet zo
quote:32-player online, continuous-joining multiplayer battles where you can jump into the battle at any time.
Dat is gewoon mierenneukerij. Elke uitspraak ontleden om er maar iets negatiefs in te kunnen vinden. En je hebt het waarschijnlijk gewoon mis. Spellen worden ook wel parellel ontwikkeld, voor alle system vanaf de grond aan. Niks porten dan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
[..]
Dus als een spel gemaakt word voor twee systemen tegelijk dan is het beter? Het spel word gebouwd rond de psp en de wii. Dus dan word de wii versie een halfslappe psp poort omdat die minder kracht heeft en dus meer rekening mee gehouden moet worden
Anders hadden ze wel gezegt dat ze twee versies maken, een voor de wii en een voor de psp. Maar dat is bij deze uitspraak niet zo
Maar dat staat er dus niet. Dat is precies wat ik dus al aangaf.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Spellen worden ook wel parellel ontwikkeld, voor alle system vanaf de grond aan. Niks porten dan.
nee, dat is maar net hoe je die zin wilt lezen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar dat staat er dus niet. Dat is precies wat ik dus al aangaf.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:02 schreef _Flea_ het volgende:
Hmmm, gisteren Kororinpa gekocht....gaat deze ochtend nog retour. Simpel spel, niet echt een uitdaging.
Ruil hem om voor Mercury. Da's ook rollen door te kantelen, maar met veel gaver uitgewerkte elementenquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:02 schreef _Flea_ het volgende:
Ja, met een freeloader.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:48 schreef DaForZz het volgende:
Is het mogelijk om GC-spellen uit een andere regio op de Wii te spelen?
Heb nu Zelda genomen. M'n eerstequote:Op donderdag 19 juli 2007 12:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ruil hem om voor Mercury. Da's ook rollen door te kantelen, maar met veel gaver uitgewerkte elementen
Ook een uitermate goede keuze. Echt een superspel!quote:
Is dat ook wat voor vrouwen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ook een uitermate goede keuze. Echt een superspel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |