nope dat staat er niet hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De zoveelste PSP port naar de Wii dus.
dan heb ik dat gemist tussen al dat gehuil van iedereen over wii fit...quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Maakte Nintendo al bekend op de E3 press conference.
quote:
Nou joeppie, alweer een PSP post, wat leukquote:zie je wel dat er ook leuke dingen zijn aangekondigd!
ff linkje: http://wiinintendo.net/20(...)th-32-player-online/quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:37 schreef WyriHaximus het volgende:
Ow tof las net wat dat MOHH2 met online multiplayer komt!
quote:Rockstar Games presents Table Tennis is heading to the Wii™
New York, NY - July 18, 2007 - Rockstar Games is proud to announce that Rockstar Games presents Table Tennis will be making its way to the Wii™ home video game system from Nintendo this Fall.
Developed by Rockstar Leeds in collaboration with Rockstar San Diego, Rockstar Games presents Table Tennis is the perfect Wii gaming experience. Feel the unmatched speed and intensity of the real-life sport with an authentic physics engine and intuitive gameplay that mimics the exhilarating experience found in international competition.
Rockstar Games presents Table Tennis made its debut in May 2006 on Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft and was met with huge critical acclaim, winning Gamespot's "Best Sports Title" at E3 2006.
"Ever since we released Table Tennis, fans have been asking us to create a Wii version," said Sam Houser, Founder and Executive Producer of Rockstar Games. "By bringing Table Tennis to the Wii and utilizing the motion-sensitive Wii Remote™, a new audience can now experience a game that is beautifully designed and impossible to put down."
Addictive, fast-paced and above all fun, Rockstar Games Presents Table Tennis is guaranteed to be the must have title for all Wii owners.
For more information please visit http://www.rockstargames.com/tabletennis.
Ja.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:24 schreef GGMM het volgende:
Komt Galaxy nog dit jaar uit?
quote:[...]
11. Nintendo will never be #1 again, and doesn't want to be
[...]
quote:Op 18-07-2007 @ 17:25 schreef disjfa:
[...]
Dat lijkt me geen leuk plan voor manhunt. Dan krijgen we weer rockstar gezeik en kan er niets op de markt komen door loos gezeik door overheden die niets erover weten.[/quote
quote:Op 18-07-2007 @ 18:22 schreef depax
de rating van bully viel wel mee en rockstar moet toch ergens de funding van halen voor het verlies dat ze nu oplopen dat doe je door ports die er gewoon al goed uit zien naar een console te brengen waar mensen er naar verlangen.
en bully lijkt me leuk.
Hij is wel heel erg hoog van zichzelf zegquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:43 schreef depax het volgende:
iemand is gaan nadenken over een mogelijke control methode voor een wii fps.
http://www.bobville.com/wiicontrol.html kijk
ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Neequote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:44 schreef Neverstop het volgende:
Heeft iemand nog iets gelezen over de release van Manhunt 2?
Nadat de release een tijdje terug werd uitgesteld kan ik er niet veel meer over vinden.
N Gamerquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
NeeMaar bij de N gamer hebben ze blijkbaar wel een review exemplaar gekregen, het spel kreeg daar maarliefs een 9
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |