Bouchra.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:15 schreef teamlead het volgende:
wie is die meid naast die dikke tieten ook alweer
En dat zou zonde zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:15 schreef Apfel. het volgende:
hehehe ik was ze alweer helemaal vergeten.
Had net zo goed zoeen neger kunnen zijn.quote:
Dat is haar middle namequote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Had net zo goed zoeen neger kunnen zijn.
Kip met cola light!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:10 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
Keep the soul alive;dddddddd
![]()
wilde het net vragenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:17 schreef teamlead het volgende:
maarre.. wat is er eigenlijk met ze gebeurdcollectieve sektezelfmoord ofzo
Aids. Jewaids.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:17 schreef teamlead het volgende:
maarre.. wat is er eigenlijk met ze gebeurdcollectieve sektezelfmoord ofzo
Dat was Bart dan vast schuldquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij sita moet ik altijd denken aan Chuckie
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ik heb van mijn mannelijke vrienden vernomen dat dat niet uitmaakt, want ze heeft wel goeie tieten tegenwoordig
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:15 schreef Biogarde het volgende:
Ik voel een paint-topic aankomen [afbeelding]
die eerste man die zingt in dat filmpie kijkt ook zo moeilijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:20 schreef Mike.Strutter het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=R1Jakp2Bh5k
Beelmateriaal
Die Martijn kwam hier uit de buurt en dacht dat hij helemaal het mannetje was.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:21 schreef Apfel. het volgende:
Die martijn had toch ook een bekende broer of familielid ofzo?
Ohw, ik dacht dat hij het broertje / familielid van een bekend iemand was ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:22 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Die Martijn kwam hier uit de buurt en dacht dat hij helemaal het mannetje was.
Kan wel kloppen wat je zegt idd. Staat mij ook iets van bij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:23 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat hij het broertje / familielid van een bekend iemand was ofzo![]()
Dacht da tik dat ooit gehoord had
en nu stop je hè?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:29 schreef Biogarde het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=88nUiPYG3uE [afbeelding]
-edit-
Tevens 30.000 posts![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |