Bij sita moet ik altijd denken aan Chuckiequote:
Voor wat ik me kan herinneren is dat ze altijd ziek was tijdens oefenen enzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:08 schreef teamlead het volgende:
sita heeft toch nooit echt meegedaan met K-oticZijn won die solo-single en voor het album uitkwam was ze al solo toch
Sita
* proest *quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij sita moet ik altijd denken aan Chuckie
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ik heb van mijn mannelijke vrienden vernomen dat dat niet uitmaakt, want ze heeft wel goeie tieten tegenwoordig
Dat was Rachel. De ordinaire met de dikke kont en de grote tietenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:08 schreef BobRooney het volgende:
Er zat er 1 met hele dikke tieten..dat weet ik nog...
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ik heb van mijn mannelijke vrienden vernomen dat dat niet uitmaakt, want ze heeft wel goeie tieten tegenwoordig
Mooi hequote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Voor wat ik me kan herinneren is dat ze altijd ziek was tijdens oefenen enzo![]()
Ik heb toen serieus naar die 'soap' zitten kijken. Sad eigenlijk.
ik ook jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Voor wat ik me kan herinneren is dat ze altijd ziek was tijdens oefenen enzo![]()
Ik heb toen serieus naar die 'soap' zitten kijken. Sad eigenlijk.
die Anna had toch ook best flinke jetsersquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat was Rachel. De ordinaire met de dikke kont en de grote tieten![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
die Anna had toch ook best flinke jetsers
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[img=578xnull]http://www.scream-and-shout.com/anna_speller/901cl_Anna_Speller_asa009.jpg[/img]
Mén wat was dat een vervelend mannetje zeg!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:10 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
Keep the soul alive;dddddddd
![]()
Oh ja, dat klopt! Die was het lieve buurmeisje met de enorme tieten. Sorryquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
die Anna had toch ook best flinke jetsers
Bouchra. De excuus allochtoonquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:15 schreef teamlead het volgende:
wie is die meid naast die dikke tieten ook alweer
Bouchra.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:15 schreef teamlead het volgende:
wie is die meid naast die dikke tieten ook alweer
En dat zou zonde zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:15 schreef Apfel. het volgende:
hehehe ik was ze alweer helemaal vergeten.
Had net zo goed zoeen neger kunnen zijn.quote:
Dat is haar middle namequote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Had net zo goed zoeen neger kunnen zijn.
Kip met cola light!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:10 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
Keep the soul alive;dddddddd
![]()
wilde het net vragenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:17 schreef teamlead het volgende:
maarre.. wat is er eigenlijk met ze gebeurdcollectieve sektezelfmoord ofzo
Aids. Jewaids.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:17 schreef teamlead het volgende:
maarre.. wat is er eigenlijk met ze gebeurdcollectieve sektezelfmoord ofzo
Dat was Bart dan vast schuldquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:15 schreef Biogarde het volgende:
Ik voel een paint-topic aankomen [afbeelding]
die eerste man die zingt in dat filmpie kijkt ook zo moeilijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:20 schreef Mike.Strutter het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=R1Jakp2Bh5k
Beelmateriaal
Die Martijn kwam hier uit de buurt en dacht dat hij helemaal het mannetje was.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:21 schreef Apfel. het volgende:
Die martijn had toch ook een bekende broer of familielid ofzo?
Ohw, ik dacht dat hij het broertje / familielid van een bekend iemand was ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:22 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Die Martijn kwam hier uit de buurt en dacht dat hij helemaal het mannetje was.
Kan wel kloppen wat je zegt idd. Staat mij ook iets van bij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:23 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat hij het broertje / familielid van een bekend iemand was ofzo![]()
Dacht da tik dat ooit gehoord had
en nu stop je hè?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:29 schreef Biogarde het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=88nUiPYG3uE [afbeelding]
-edit-
Tevens 30.000 posts![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |