Ehm, ja na de laatste naamswijziging van dit forum had ik 'm weer aangepast. Niet helemaal goed geloof ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:53 schreef Bimmel het volgende:
Verhip, er staat iets niet helemaal loepzuiver in de OP...
Evenzo!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:03 schreef Z het volgende:
Ha.
quote:was one of the first conservationists. In none of his expeditions was his object the making of a big bag, but as a hunter-naturalist and slayer of great game he ranked with the most famous of the worlds sportsmen. In leading so many hunting expeditions,
noticed over time how the impact of European hunters was leading to a significant reduction in the amount of game available in Africa. In 1881 he returned to Britain for a while, saying;
"Every year elephants were becoming scarcer and wilder south of the Zambezi, so that it had become impossible to make a living by hunting at all."
TheGame Reserve in southeastern Tanzania is a hunting reserve named in his honor. Establish in 1922, it covers an area of more than 17 000 m² (44 800 km²) along the river the Kilombero, Ruaha, and Rufiji. The area first became a hunting reserve in 1905, although it is rarely visited by humans due to the strong presence of the Tsetse fly. In 1982 it was designated a UNESCO World Heritage Site due to the diversity of its wildlife and undisturbed nature.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
Heey tong. Wat ben je vroeg. Zit je al aan de kwart miljoen?
Edit: of je kijkt gewoon even en ziet dat tong er al ruim overheen is.
Gefeliciteerd tong met je 250.000 posts![]()
![]()
Ach, ik dacht laat ik een keer afwijken. Maar dat doe ik dus mooi niet weer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:21 schreef Gellius het volgende:
'n Amerikaan trouwens, Diaan.
Wat is er Gellius ?quote:
Juist.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
maar hij lijkt meer een Nederlander.
Is vaak standaard mn eerste vraag....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:07 schreef Z het volgende:
Waarom wilde je dan 'Amerikaan' vragen?
Juistquote:
Ik ken mijn grenzenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:33 schreef Gellius het volgende:
[..]
Maar dat doe je vooral voor je postaantal, ouwe zeeschuimer..
Je leert snelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:26 schreef Bimmel het volgende:
Ook ik dien aan mijn post aantal te werken....![]()
Ach,....quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:53 schreef Berkery het volgende:
Iemand anders een plaatje? Ik vraag Frederick Selous wel nog een keer als pyl er weer is
Je ziet wat bleekjes, of nee, groenig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:36 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij heb ik nu voedselvergiftiging.![]()
Dat is wat jij denkt.quote:
Morgen is een betere dag om te kotsenquote:Hopelijk hoef ik niet te kotsen. Niet zo'n zin in vandaag.
Dat luistert nog best nauw, een geschikt moment uitzoeken om te kotsenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:52 schreef wyccie het volgende:
Zondagavond mag het pas.
Ging toch over kotsen ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie een dikke mevrouw in een nachtjaponnetje.
Zeg ikquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:05 schreef wyccie het volgende:
Daar kun je ook goed van kotsen, denk ik.
Ik zat even niet op te letten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:13 schreef wyccie het volgende:
Wie zong daarnet op BBC2? Die man met de krullen bedoel ik.
Glastonbury, naar ik aanneem.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:21 schreef wyccie het volgende:
Wat ís dit eigenlijk? Is er een festival aan de gang in Engeland?
nee T in te park vraag me niet wat dat is.Staat in de gidsquote:
Sorry deze post gemist.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar gaan we nu naar kijken, Tong? Jij hebt de zapper.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:44 schreef wyccie het volgende:
Star Trek.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:53 schreef sooty het volgende:
Architect ?
Deze plaatjes hoef je niet te raden hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 10:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
piet paulusma?( denk het niet maar moet iets raden
)
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deze plaatjes hoef je niet te raden hoorZijn gewoon dagplaatjes... om de dag mee te beginnen.
quote:Op zondag 15 juli 2007 01:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Hans Vandenburg.
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:12 schreef Diaan73 het volgende:
Hee dat mag niet he?
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe heten ze
nah bereoep?
en link zegt elisha cuhbert hahaha![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als ik het niet deed deed iemand anders het wel
![]()
* btw google word altijd gebruiktquote:Op zondag 15 juli 2007 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
dat wordt hier niet gedaan. Er wordt hier ook niet gegoogled om de naam van een plaatje op te zoeken. Ten strengste verboden.
Hier niet!quote:Op zondag 15 juli 2007 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* btw google wordt altijd gebruikt![]()
quote:
Google wordt hier niet gebruikt om de oplossing te zoeken. Dat is namelijk flauw.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Google gebruikt iedereen , nou bijna iedereen en daarnaast heeft meestal geen zin zonder hints
Google wordt hier alleen gebruikt om een plaatje te zoeken wat je zelf wil posten!quote:Op zondag 15 juli 2007 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* btw google word altijd gebruikt![]()
Nee (en ook geen kloon)quote:Op zondag 15 juli 2007 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
Mr_Memory, ben je familie van Mr_Anonimous?
Jeuj! Ja, zeker! En weet je wat ik nou helemaal ben vergeten te kopen bij Auchan (en Leclerc en Carrefour)?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:26 schreef Diaan73 het volgende:
Heey Tokay, ook weer terug. Leuke vakantie gehad?
Mwaoh, in Normandië was het bewolkt en viel er af en toe een buitje. Idem in Parijs. Maar de temperatuur was er prettig, hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:45 schreef Diaan73 het volgende:
Goedzo!! Ook nog mooi weer gehad?
Wat is een zesteur???
Het gaat om het idéé, peaceman. Snap dat dan!quote:Op zondag 15 juli 2007 20:07 schreef peaceman het volgende:
En die kan je alleen in Frankrijk kopen Tokay?
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dan had ik, tijdens het nuttigen van het dessert, lekker kunnen opscheppen tegen mijn disgenoten: "En wat vinden jullie van die kunstige reepjes sinaasappelschil op de chocomousse? Die heb ik getrokken met mijn speciaal in Frankrijk gekochte zesteur!"![]()
Patricia Steur.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:41 schreef sooty het volgende:
Da's een fotografe die met Henk Schiffmacher getrouwd geweest is.
Haar naam schiet me niet te binnen.![]()
Aha, na twee keer lezen vatte ik 'm pas!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:05 schreef Treinhomo het volgende:
Henk noemde haar vroeger altijd liefkozend ' ze Steur'.![]()
't Is wat, hè, Gellius?quote:
quote:
Nope.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Dag Hammarskjöld?
Da's de enige die ik van naam ken maar niet van gezicht.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nope.
Die had ik al gecheckt.
Da's de enige buitennissige VN-secretaris die ik ken...![]()
'k heb op z'n plein gelopen, in NYC.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's de enige die ik van naam ken maar niet van gezicht.
Ik heb wel eens een kaartje verstuurd naar z'n laan, in Castricum.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb op z'n plein gelopen, in NYC.
Da's listig.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb wel eens een kaartje verstuurd naar z'n laan, in Castricum.
In dat geval had ik beter een rouwkaart kunnen sturen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's listig.
Zal je net zien dat-ie in een zijstraat zit.
't hoekje om...
Daarover gesproken:quote:Op maandag 16 juli 2007 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
In dat geval had ik beter een rouwkaart kunnen sturen.
Behangen met je vriendin schijnt dan ook de pest voor je relatie te zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daarover gesproken:
Dát lijkt me pas een in-en-in-triest beroep: behanger.
zit je continu in de rauhfase...
Verhangen zelfs dodelijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Behangen met je vriendin schijnt dan ook de pest voor je relatie te zijn.
Dat zal niet meegevallen zijn gezien de verkeersomstandigheden alhier. Wat kwam je hier doen?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
Heee Scrut, we zijn zaterdag nog bij je in de "buurt" geweest.
Buurt ook tussen ", waar wij waren, hebben we geen last gehad van verkeershinder. Maar we zijn naar de opname van Giel geweest. Dat was in het werktheater.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zal niet meegevallen zijn gezien de verkeersomstandigheden alhier. Wat kwam je hier doen?
Morgen peaceman. Bevalt het getrouwd zijn ?quote:
Bevalt prima.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen peaceman. Bevalt het getrouwd zijn ?
Ik mijn Hools café trouwen ze in der loop der jaren ook. Zelfs kindjes zijn er geboren.
Hoe zit dat bij jullie ?
Vlakbij Brouwerij Het IJ! Heb je nog een biertje gehaald?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
Dat was in het werktheater.
Ja inderdaad daar vlakbij, maar we zagen dat pas toen we wegreden. Er stond daar een band op te treden op een oude auto. Ik heb toen Peaceman uitgelegd van het bier en jullie verhaal over deze brouwerij, maar we waren toen al bijna op de A10 richting huis en hebben geen biertje gehaald. De man van de opname zei nog wel dat in de buurt de beste brouwerij met het lekkerste biertje zat, maar toen had ik die link ook nog niet gelegd.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vlakbij Brouwerij Het IJ! Heb je nog een biertje gehaald?
Ok dus wel een kinderwensquote:Op maandag 16 juli 2007 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bevalt prima.
Kind(eren) zijn van harte welkom. Helaas wil dit voor alsnog niet lukken.![]()
Zeker een kinderwens, maar de wetten van de natuur zullen uitmaken of het ons gegeven is.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok dus wel een kinderwens
Ik ben gek op mijn neefje en nichtje. Het mooiste dat er is
Tong zegt dat dat zal gebeurenquote:Op maandag 16 juli 2007 23:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeker een kinderwens, maar de wetten van de natuur zullen uitmaken of het ons gegeven is.
Thanx, wij hopen het ook.quote:
Blijfen oefenen, dan lukt het vanzelf een keertje.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeker een kinderwens, maar de wetten van de natuur zullen uitmaken of het ons gegeven is.
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Dat is lief en ik hoop dat je gelijk krijgt. Maar we gaan dit jaar eerst lekker "settelen" en dan zien we weer verder.
Noemen ze dat zó tegenwoordig?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
Maar we gaan dit jaar eerst lekker "settelen"
Hmmm was het maar zo simpel.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Blijfen oefenen, dan lukt het vanzelf een keertje.
Zijn jullie daar niet veel te jong voor?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach het moet een naam hebben he? Huisje, boompje, beestje.....
Wij zijn al 33 hoor... maar we zullen zo lang als mogelijk ook leuke en gekke dingen blijven doen hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn jullie daar niet veel te jong voor?
Al? Ik denk dat ik na m'n midlife-crisis maar ga settelen.quote:
Beloofd? Veel mensen zeggen dat maar doen het eigenlijk niet, die veranderen zo snel mogelijk in hun ouders.quote:maar we zullen zo lang als mogelijk ook leuke en gekke dingen blijven doen hoor.
Ik tot vier jaar geledenquote:Op maandag 16 juli 2007 23:40 schreef peaceman het volgende:
We gaan naar lowlands zolang we het fysiek kunnen
Ja beloofd. We genieten teveel van het leven en leuke dingen doen hoor. Is onze manier van leven. Live your life right, you only live once!quote:Op maandag 16 juli 2007 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al? Ik denk dat ik na m'n midlife-crisis maar ga settelen.![]()
[..]
Beloofd? Veel mensen zeggen dat maar doen het eigenlijk niet, die veranderen zo snel mogelijk in hun ouders.
40. Maar Door omstandigheden kom ik niet mer.Anders was het nog later geweest hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 23:41 schreef peaceman het volgende:
Hoe oud was je toen Tong?
wat vind jij gekke dingen?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien moet ik ook eens gekke en leuke dingen gaan doen.
Waarom niet? Gekke dingen kunnen ook leuke dingen zijn die voor de 'één gek is maar voor de ander leuk.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien moet ik ook eens gekke en leuke dingen gaan doen.
Bij nader inzien, beter van niet
Daar is James Bond het niet mee eens.quote:
Verwarrend hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom niet? Gekke dingen kunnen ook leuke dingen zijn die voor de 'één gek is maar voor de ander leuk.
Ja vind ik zelf eigenlijk ook, nu ik hem weer lees. Ik gooi het op de warmte en het late tijdstip.quote:
I blame Global Warmingquote:Op maandag 16 juli 2007 23:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja vind ik zelf eigenlijk ook, nu ik hem weer lees. Ik gooi het op de warmte en het late tijdstip.![]()
Tja....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als Al Gore vrienden zou hebben werd er wel een hoop minder over gezeurd.
FF ontopicquote:Op maandag 16 juli 2007 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Dag Hammarskjöld?
Zoveel Secretarissen-Generaal zijn er ook niet geweest en ik ben vrij zeker dat het Kurt Waldheim, Perez de Cuellar, Boutros Ghali, Kofi Annan of Ban Ki-moon niet is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:05 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
FF ontopicmaar je zit wel in de buurt.
![]()
Nee dat klopt, want in je lijstje mis je de eerste (echte) Secretaris-Generaal van de VNquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoveel Secretarissen-Generaal zijn er ook niet geweest en ik ben vrij zeker dat het Kurt Waldheim, Perez de Cuellar, Boutros Ghali, Kofi Annan of Ban Ki-moon niet is.
Die is van de NAVOquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:25 schreef Tokay het volgende:
Je vergeet Djeep de Hoep Sjeffer, Scrut.
Zal ook wel een Scandineef zijn dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:26 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Nee dat klopt, want in je lijstje mis je de eerste (echte) Secretaris-Generaal van de VN![]()
O ja, da's waar ook!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:28 schreef Mr_Memory het volgende:
Die is van de NAVO
Ja. Precies.quote:
De Secretaris-Generaal van RjPvD verblijft nog steeds in Toscane?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:45 schreef Tokay het volgende:
Mr_Memory, ik weet het antwoord niet... En de rest hier ook niet, denk ik zo.
Ik ben bang dat we op pyl zullen moeten wachten.![]()
In zo'n geval kunnen we ook een TDP'tje doen (tussendoorplaatje).
OK ik keur hem goedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ook wel een Scandineef zijn dan.
Ik denk eerder 24/7quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:43 schreef Tokay het volgende:
Wat ik me afvraag, hè...
Zou tong z'n pc 24/24 aan hebben staan (slecht voor het milieu, trouwens), of logt hij midden in de nacht speciaal in om te verkondigen dat hij moet sassen?
Whehe, ik denk van wel, Scrut.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
De Secretaris-Generaal van RjPvD verblijft nog steeds in Toscane?
[afbeelding]
Ik heb 11 dagen achter elkaar gewerkt. Het is hier een smeerboel, dat trekt allemaal ongedierte aan.quote:
Water+azijn+afwasmiddel, vliegenvanger, insectenspray, vuilnisbak schoonmaken met een scheutje bleekmidel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb 11 dagen achter elkaar gewerkt. Het is hier een smeerboel, dat trekt allemaal ongedierte aan.En dan ook nog eens Global Warming
![]()
Vuilnisbak?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Water+azijn+afwasmiddel, vliegenvanger, insectenspray, vuilnisbak schoonmaken met een scheutje bleekmidel.
Prullenbak, afvalbak. Ik weet niet hoe jullie dat ding in Amsterdam noemen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Vuilnisbak?
Deze dames maar eens bij je langssturen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb 11 dagen achter elkaar gewerkt. Het is hier een smeerboel, dat trekt allemaal ongedierte aan.En dan ook nog eens Global Warming
![]()
Binnentuin.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Prullenbak, afvalbak. Ik weet niet hoe jullie dat ding in Amsterdam noemen.
Nog veel eerderquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk trouwens dat onze vriend Tong80 voor 20 over 3 vannacht komt melden dat hij niet kan slapen of moet pissen.
Ik ben een klein exemplaar?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ik kan gewoon niet met vrouwen omgaan, zelfs niet met de kleine exemplaren.
Ik hap nietquote:
volgens mijn informatie is alles kleiner dan mij als het kleiner is dan 1m87quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou eh, volgens mijn informatie wel.![]()
Zouden meer vrouwen dat raar vinden, denk je?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:36 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het raar om exemplaar genoemd te worden. Dat is het.
dus het is een exemplaarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:36 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het raar om exemplaar genoemd te worden. Dat is het.
begin er een topic over in het onzin topicquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zouden meer vrouwen dat raar vinden, denk je?
Ja. Lijkt mij wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Zouden meer vrouwen dat raar vinden, denk je?
Daar komt me teveel ongedierte op afquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
begin er een topic over in het onzin topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |