ik heb verschillende redenen om aan te nemen dat het bb-huis NIET in almere zit!
1. ze zitten in korte broeken en shirtjes of bloot bovenlijf om 12 uur smiddags terwijl er hier een gem. temperatuur van 11 graden heerst.....
2. op www.knmi.nl kan je het huidge weer zien...op sommige plaatsen regent het en bewolkt.....maar wat is dit? hier bij bb schijnt vrolijk de zon.
ik denk dat het ergens in zuidfrankrijk ofzo staat
>>Maar hoe zit het dan met die inval van die eikel Willibrord? Is die niet in Almere geweest?
waarom zou willibrord ook niet naar zuid frankrijk afgereist kunnen zijn??
>>Welk belang zou Willibrord er bij hebben om geheim te houden dat het BB-huis niet in Almere staat? W. heeft immers niets met de HMG-groep van doen.
Ik heb ook al ergens gelezen dat er een overeenkomst zou zijn tussen sbs en
veronica om elkaar te helpen de cijfers omhoog te krikken. Het zou dus best
kunnen dat ze met een bus naar frankrijk zijn gegaan, wat agenten hebben
ingeladen en het daar hebben na gespeeld. Misschien dat die agenten wel acteurs waren, dat verklaart ook dat ze niemand hebben gearresteerd...
Eind Quote
Dit sluit goed aan bij de geheimzinnige opmerking die Moor gisteren maakte in het topic over de geheimzinige camera 's nachts:
Quote:
Ja hoor, ik heb een tamelijk goede real-video-feed. De plaatsbepaling is ook mogelijk, maar die vermeld ik hier niet omdat VOO hier ook meeleest.
Eind Quote.
Moor weet hier meer van !
Lukas
quote:
op 10-13-1999 om 11:01 PM schreef voyeur het volgende:
Quote:
Ja hoor, ik heb een tamelijk goede real-video-feed. De plaatsbepaling is ook mogelijk, maar die vermeld ik hier niet omdat VOO hier ook meeleest.
Eind Quote.Moor weet hier meer van !
Hij bedoelde de plaatsbepaling van de camera die 't opnam en wou dus kennelijk de cameraman (die zijn werk moet doen en geen andere huizen mag filmen) beschermen tegen Veronica!!
meer niet.
quote:
op 10-13-1999 om 11:33 PM schreef PuckStar het volgende:
ja eh.
het huis is wel degelijk in Almere.
wij zijn er geweest (OMB) en hebben daar een aquarium met vissen overhandigd.
30 minuten later konden we live zien dat de bewoners het aquarium in ontvangst nam.Lukas
In de nieuwsgroepen twijfelen we toch wel een beetje aan die vissen.
Quote:
....Duh.....en de vissen zijn vast ook geen goudvissen hé
Tuurlijk niet! Zo rijk zijn die Fokzine jongens niet; da's gewoon doublé
Dat je dat niet gelijk door had!
Eind quote
Dus als jij zweert dat ze van echt goud zijn, geloven wij dat het huis in Almere staat!
Dacht trouwens dat ik die moeder van Karin herkende van een gastrolletje in oud geld. Ze leek me ook nog opmerkelijk jong. Maurice moeder wist maar weinig over hem te vertellen. Zouden dat dan ook actrices zijn ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |