abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 14:39:00 #1
637 dalecooper
Special agent FBI
pi_199617
Beste Mensen,

Ik zou graag een lijst samenstellen met zaken die niet kloppen. Voorbeelden hiervan zijn:

-Bart die gisteravond vrij stellig wist dat de dames om 4 uur naar bed waren gegaan en zich daarna probeerde te corrigeren

-Men was het veel te snel eens over de keuze van 'Little Green bag..." nog voordat de brief was voorgelezen zei Ruud al George baker en vervolgens ging niemand er tegen in... (zelfs bianca niet....)Het kan niet zo zijn dat men het volledig unaniem eens was over 1 liedje.. althans niet ZO snel

-Wat mij opviel was het middelvinger incident van (alweer) Bart. Bart stak op de avond dat mona het huis betrad zijn middelvinger op naar de camera. En trok die vervolgens snel weer terug (alsof hij zichzelf op tv zag.....) een week later refereerde Rolf wouters in de donderdagavond uitzending weer naar dit incident en Bart herinnerde dit zich nog (veel te ) goed.... Is Bart vermanend toegesproken door V off BB.... mochten er volgens het contract geen obscene gebaren gemaakt worden.. of zag bart zichzelf...

-Ik lees vandaag iets over de makeup van de dames en dan vooral het feit dat die plotesing midden in de nacht op de gezichten zou zitten....

-Natuurlijk het incident met de parachute... Iedereen die en de week van willibrod en BB gezien heeft is het erover eens dat BB de bewoners de Dagboekkamer heeft ingejaagd om die oproep te plaatsen....

Goed dat waren voor nu even mijn meest opvallende zaken.. Graag zou ik horen of er nog meer dingen zijn opgevallen... Voeg ze toe... hoe meer zaken we zien hoe beter we kunnen bepalen wat er echt gebeurt in Almere...

remember...the truth is out there

The truth is out there.....
pi_199618
De vrijdagnacht voor de Zondag van de eerste nominaties werd bij Radioprogramma van Stenders (3FM) gezegd dat al bekend was wie als eerste het huis zou moeten verlaten, nl Martin. Dit hadden ze dan van een of andere bron binnen Veronica vernomen. Hoeft natuurlijk niet waar te zijn, maar toch...

- WatHadJeDan
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 14:54:00 #3
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_199619
quote:
op 10-12-1999 om 02:39 PM schreef dalecooper het volgende:
-Men was het veel te snel eens over de keuze van 'Little Green bag..." nog voordat de brief was voorgelezen zei Ruud al George baker en vervolgens ging niemand er tegen in... (zelfs bianca niet....)Het kan niet zo zijn dat men het volledig unaniem eens was over 1 liedje.. althans niet ZO snel

Ruud is de alpha, de leider van de groep. Niemand wil/durft tegen hem in te gaan. Doet iemand dat wel, dan ondergraaft-ie daarmee zijn eigen populariteit (denkt men).
Dit is dus nog wel te verklaren.

MrMurphy

dinsdag 12 oktober 1999 @ 14:58:00 #4
637 dalecooper
Special agent FBI
pi_199620
Dat Ruud de leider is ben ik met je eens, maar ruud hoefde ook geen seconde na te denken over zijn keuze.....dat vind ik vreemd...
The truth is out there.....
pi_199621
* De entree van de bewoners op de eerste dag kloptte niet. Dit was duidelijk al eerder opgenomen. (Ze wisten trouwens wel heel snel alles te vinden.) Ruud stond EN in de slaapkamer EN in de tuin, terwijl VOO zei dat het een live-uitzending was.

(Wacht: even mailen naar fanclub Ruud; de look-a-like is gevonden)

pi_199622
ze hebben het volgens mij eerder al eens over dit nummer gehad en iedereen vond dat een goed nummer...weet niet precies meer wanneer..iemand ook gezien?
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_199623
Je vergeet dat ze al een proeftijd hebben gehad in het Big Brother huis, tenminste dat heb ik begrepen.
pi_199624
Inderdaad is er eerst een proefsessie geweest van een paar dagen. Daarom kende men het huis al (en Mona).

Daarnaast is het gewoon een van de lievelingsnummers die ze spelen op die gitaar van ruudje (follow the leader is niet geheel waar, er was gewoon gebrek aan andere nummers.)

Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

dinsdag 12 oktober 1999 @ 15:22:00 #9
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_199625
Heb het al eerder aangehaald, maar, hoe red men het in vredesnaam om met Fl 147...verdeelt over 8 personen.....een week te leven?
(alleen aan make up en haarverf zit men al ver boven het budget...)

Binaca riep al eerder :"waar is MIJN VOLLE pakje "...om vervolgens nogal geirriteerd een peuk op te steken uit een aangebroken pakje....

dus, buiten de bovengenoemde artikelen blijft er hooguit een paar gulden over om van te eten...HOE???????

(volgende ruzie:"wie jat van wie?"

pi_199626
quote:
op 10-12-1999 om 02:42 PM schreef WatHadJeDan het volgende:
De vrijdagnacht voor de Zondag van de eerste nominaties werd bij Radioprogramma van Stenders (3FM) gezegd dat al bekend was wie als eerste het huis zou moeten verlaten, nl Martin. Dit hadden ze dan van een of andere bron binnen Veronica vernomen. Hoeft natuurlijk niet waar te zijn, maar toch...

Dit is al lang uitvoerig besproken hier. Het was Rolphie Wouters die liet merken dat VOO gewoon de stemmen-telling stopt "als ze het aantal representatief vinden" maar intussen wél doorgaat bel-minuten te incasseren van al die nederlanders die voor jan joker stemmen.
RW gaf dit toe in Barend&vanDorp. Eén van de in-de-kaart-kijkers van Hummie en haar cluppie.

pi_199627
quote:
op 10-12-1999 om 03:02 PM schreef Cali het volgende:
Je vergeet dat ze al een proeftijd hebben gehad in het Big Brother huis, tenminste dat heb ik begrepen.

Ze hebben niet in de proefselectie gezeten, maar zijn inderdaad wel eerder in het huis geweest. De entree was ook VOORAF opgenomen (geloof 1 dag eerder)

pi_199628
Was het ook niet zo, dat V al een voorstukje liet zien, hoe de bewoners het huis ingingen.
Een van die bewoners heeft nl een hond en die werd "omarmd" in het voorstukje over BB.
Ook stonden de familie en vrienden erbij, en uiteraard de hond stond daarbij. En tijdens de "live-uitzending" zag ik dit weer.

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_199629
Sigaretten hebben ze vooraf meegenomen en stuurt de familie op etc. (Liggen steeds in de verwenkast.)

Over het budget wat ze te besteden hebben, heb ik ook vraagtekens. Alles wat in de vriezer ligt en in de moestuin groeit is natuurlijk kosteloos (evanals de eitjes), maar dan kunnen ze nog luxe boodschappen doen.

Ze krijgen de boodschappen niet van de ALDI, want donderdag stonden er pakken AH-appelsap op de tafel. (stuk of 5 zelfs)

Nou, die let op de kleintjes hoor!!!
Kwantumkorting geldt toch niet voor 8 mondjes? (eh, 9.. ik vergeet Mona)

dinsdag 12 oktober 1999 @ 15:30:00 #14
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_199630
quote:
op 10-12-1999 om 03:22 PM schreef Quenda het volgende:
Heb het al eerder aangehaald, maar, hoe red men het in vredesnaam om met Fl 147...verdeelt over 8 personen.....een week te leven?
(alleen aan make up en haarverf zit men al ver boven het budget...)
Binaca riep al eerder :"waar is MIJN VOLLE pakje "...om vervolgens nogal geirriteerd een peuk op te steken uit een aangebroken pakje....

Het pakje van Sabine zeker
Leuke tekst voor op een tennisbal: "Sabine, Bianca pikt constant peuken van je!!".

quote:

dus, buiten de bovengenoemde artikelen blijft er hooguit een paar gulden over om van te eten...HOE???????

Dat vond ik ook al vreemd. Je hebt natuurlijk kans, dat de artikelen een symbolisch bedrag krijgen toegewezen: 1 gulden voor een pak melk oid. Aan de andere kant: ze maken hun eigen brood & maaltijden, snoepen niet, geven geen geld uit aan alcohol.. Zo kun je 't volgens mij wel redden met twee tientjes per dag hoor. Hey, stel je voor dat ze 't met de helft van het budget moeten doen: niets is zo verneukeratief als een tijdje te weinig eten: beinvloed je stemming, je lichaam, etc.. Hmm, daar moet heel mooie TV uit te maken zijn

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 oktober 1999 @ 15:36:00 #15
862 Arcee
Look closer
pi_199631
quote:
-Wat mij opviel was het middelvinger incident van (alweer) Bart. Bart stak op de avond dat mona het huis betrad zijn middelvinger op naar de camera. En trok die vervolgens snel weer terug (alsof hij zichzelf op tv zag.....) een week later refereerde Rolf wouters in de donderdagavond uitzending weer naar dit incident en Bart herinnerde dit zich nog (veel te ) goed.... Is Bart vermanend toegesproken door V off BB.... mochten er volgens het contract geen obscene gebaren gemaakt worden.. of zag bart zichzelf...

Dat is toch geen fout? So what als dat de afspraak is. Kun je je toch wel IETS bij voorstellen?

[Dit bericht is gewijzigd door Arcee (Datum 12 Oktober 1999).]

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_199632
quote:
op 10-12-1999 om 03:24 PM schreef Moor het volgende:
Dit is al lang uitvoerig besproken hier. Het was Rolphie Wouters die liet merken dat VOO gewoon de stemmen-telling stopt "als ze het aantal representatief vinden" maar intussen wél doorgaat bel-minuten te incasseren van al die nederlanders die voor jan joker stemmen.
RW gaf dit toe in Barend&vanDorp. Eén van de in-de-kaart-kijkers van Hummie en haar cluppie.

maar volgens mij meldde 3fm dit voordat de nominaties bekend waren, en er uberhaupt al gestemd was, maar ik kan me vergissen. ik heb de vorige discussie hierover niet meegemaakt.

- WatHadJeDan
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 15:44:00 #17
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_199633
Geen geld uitgeven aan peuken en drank scheelt 60% van het budget: je kan voor een paar piek eten/drinken per dag..........
pi_199634

MONA
Tiet voar'n pafke..

dinsdag 12 oktober 1999 @ 17:13:00 #19
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_199635
quote:
op 10-12-1999 om 03:26 PM schreef Abrahummie het volgende:
De entree was ook VOORAF opgenomen (geloof 1 dag eerder)

in mijn lokale huis-aan-huis krantje (ja, in Almere!!!) werd gemeld dat men de avond voor de 'live-uitzending' (dus de woensdagavond) bij het BB-huis kon kijken
rond dezelfde tijd als de live-uitzending

helaas kon ik er niet zelf naar toe, ook was het toen nog geen echte 'hype'

dinsdag 12 oktober 1999 @ 22:29:00 #20
798 voyeur
bemoeit zich
pi_199636
In de serie dingen die niet kloppen:
de beide verkleedpartijen: duidelijk geensceneerd door Veronica (waar kwam bijvoorbeeld Maurice masker vandaan: niet iets wat je meeneemt), de veel te mooie romeinse lauwerkransen ('heeft Karin van een kamerplant gemaakt').
Waar kwamen de witte toga's vandaan: juist van de weekopdracht; ze hadden er acht of negen gekregen herinner ik me. Dat was al belachelijk veel: als je de opdracht met die tafel normaal uitvoert gaat er niet een stuk. Ik heb ze er persoonlijk minstens een stuk zien knippen en nog waren er plots 8 hele lakens!
Zelfs de scene met het krentebrood komt me zeer verdacht voor. Wil niet paranoia doen, maar laten we wel zijn. Bianca heeft al laten zien te kunnen koken, ze is niet achterlijk en ze had een recept. Niemand is zo dom om dan expres een eetlepel kaneel ipv een theelepel te doen. Bovendien is Bianca niet zo zeker van zichzelf, dus ze zou het altijd eerst zelf proeven. Zelfs het uitdelen ging raar: snel weglopend, niets voor haar. Normaal zou ze het volle pond van aandacht willen hebben.
Tot slot twijfel ik nog steeds over het nachtelijke incident tussen Karine en Sabine. De volledige make-up terwijl ze normaal uitvoerig afschminken; de perfect getimede opkomst van Bianca die naadloos aanhaakte in de conversatie. Als ze echt in bed gelegen had, kon ze dat nooit allemaal horen door de grote afstand.
Kortom ik ga er van uit dat de redactie samen met de bewoners dingen verzint en daar spelen ze dan allemaal in mee.
(waarmee ik overigens niet denk dat alles wat je ziet doorgestoken kaart is)
Here we are now, entertain us.
pi_199637
Dat masker (van Scream) is van Bart. Ergens in het begin liet hij zien wat hij allemaal in zijn koffertje had zitten. En toen liet hij dat masker zien.
Toen had ik al zoiets van; waarom neem je dat in godsnaam mee?
pi_199638
Breng je stem uit in de Topic:

Breng hier je stem uit!

May I have your votes please
pi_199639
Het kan natuurlijk zo zijn dat de dames zich uit pure verveling & lamlendigheid zes keer per dag verkleden, maar het is wel opvallend dat ze in een van de recente afleveringen (gisteren?) in letterlijk elke scène een nieuwe outfit droegen. Ook de mannen wisselden telkens van T-shirt of trui. Hier waren duidelijk meerdere dagen door elkaar heen gemonteerd.
Een schizofreen is nooit alleen
pi_199640
Natuurlijk knipt en plakt Veronica. Als je de streams een beetje volgt, dan zal je merken dat sommige dingen pas 2 dagen later op tv komen. Ze proberen er gewoon een logisch programma van te maken, wat ook te volgen is voor iemand die niet zo verslaafd is als ik... Ik heb ook wel m'n twijfels over een aantal dingen, maar ik vindt het Fox Mulder gehalte van deze topic wel erg groot...
Wat een hoop mensen volgens mij nog niet doorhebben is dat V. niet alleen BB speelt voor de bewoners, maar ook voor de kijkers. Ultiem uitbuiten van het begrip zou ik zeggen.
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_199641
Het Scream masker kwam vandaag tovallig wel goed van pas bij het 'moordspel'.

- WatHadJeDan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')