Ik zou graag een lijst samenstellen met zaken die niet kloppen. Voorbeelden hiervan zijn:
-Bart die gisteravond vrij stellig wist dat de dames om 4 uur naar bed waren gegaan en zich daarna probeerde te corrigeren
-Men was het veel te snel eens over de keuze van 'Little Green bag..." nog voordat de brief was voorgelezen zei Ruud al George baker en vervolgens ging niemand er tegen in... (zelfs bianca niet....)Het kan niet zo zijn dat men het volledig unaniem eens was over 1 liedje.. althans niet ZO snel
-Wat mij opviel was het middelvinger incident van (alweer) Bart. Bart stak op de avond dat mona het huis betrad zijn middelvinger op naar de camera. En trok die vervolgens snel weer terug (alsof hij zichzelf op tv zag.....) een week later refereerde Rolf wouters in de donderdagavond uitzending weer naar dit incident en Bart herinnerde dit zich nog (veel te ) goed.... Is Bart vermanend toegesproken door V off BB.... mochten er volgens het contract geen obscene gebaren gemaakt worden.. of zag bart zichzelf...
-Ik lees vandaag iets over de makeup van de dames en dan vooral het feit dat die plotesing midden in de nacht op de gezichten zou zitten....
-Natuurlijk het incident met de parachute... Iedereen die en de week van willibrod en BB gezien heeft is het erover eens dat BB de bewoners de Dagboekkamer heeft ingejaagd om die oproep te plaatsen....
Goed dat waren voor nu even mijn meest opvallende zaken.. Graag zou ik horen of er nog meer dingen zijn opgevallen... Voeg ze toe... hoe meer zaken we zien hoe beter we kunnen bepalen wat er echt gebeurt in Almere...
remember...the truth is out there
quote:
op 10-12-1999 om 02:39 PM schreef dalecooper het volgende:
-Men was het veel te snel eens over de keuze van 'Little Green bag..." nog voordat de brief was voorgelezen zei Ruud al George baker en vervolgens ging niemand er tegen in... (zelfs bianca niet....)Het kan niet zo zijn dat men het volledig unaniem eens was over 1 liedje.. althans niet ZO snel
Ruud is de alpha, de leider van de groep. Niemand wil/durft tegen hem in te gaan. Doet iemand dat wel, dan ondergraaft-ie daarmee zijn eigen populariteit (denkt men).
Dit is dus nog wel te verklaren.
MrMurphy
(Wacht: even mailen naar fanclub Ruud; de look-a-like is gevonden)
Daarnaast is het gewoon een van de lievelingsnummers die ze spelen op die gitaar van ruudje (follow the leader is niet geheel waar, er was gewoon gebrek aan andere nummers.)
Binaca riep al eerder :"waar is MIJN VOLLE pakje "...om vervolgens nogal geirriteerd een peuk op te steken uit een aangebroken pakje....
dus, buiten de bovengenoemde artikelen blijft er hooguit een paar gulden over om van te eten...HOE???????
(volgende ruzie:"wie jat van wie?"
quote:
op 10-12-1999 om 02:42 PM schreef WatHadJeDan het volgende:
De vrijdagnacht voor de Zondag van de eerste nominaties werd bij Radioprogramma van Stenders (3FM) gezegd dat al bekend was wie als eerste het huis zou moeten verlaten, nl Martin. Dit hadden ze dan van een of andere bron binnen Veronica vernomen. Hoeft natuurlijk niet waar te zijn, maar toch...
Dit is al lang uitvoerig besproken hier. Het was Rolphie Wouters die liet merken dat VOO gewoon de stemmen-telling stopt "als ze het aantal representatief vinden" maar intussen wél doorgaat bel-minuten te incasseren van al die nederlanders die voor jan joker stemmen.
RW gaf dit toe in Barend&vanDorp. Eén van de in-de-kaart-kijkers van Hummie en haar cluppie.
quote:
op 10-12-1999 om 03:02 PM schreef Cali het volgende:
Je vergeet dat ze al een proeftijd hebben gehad in het Big Brother huis, tenminste dat heb ik begrepen.
Ze hebben niet in de proefselectie gezeten, maar zijn inderdaad wel eerder in het huis geweest. De entree was ook VOORAF opgenomen (geloof 1 dag eerder)
Over het budget wat ze te besteden hebben, heb ik ook vraagtekens. Alles wat in de vriezer ligt en in de moestuin groeit is natuurlijk kosteloos (evanals de eitjes), maar dan kunnen ze nog luxe boodschappen doen.
Ze krijgen de boodschappen niet van de ALDI, want donderdag stonden er pakken AH-appelsap op de tafel. (stuk of 5 zelfs)
Nou, die let op de kleintjes hoor!!!
Kwantumkorting geldt toch niet voor 8 mondjes? (eh, 9.. ik vergeet Mona)
quote:
op 10-12-1999 om 03:22 PM schreef Quenda het volgende:
Heb het al eerder aangehaald, maar, hoe red men het in vredesnaam om met Fl 147...verdeelt over 8 personen.....een week te leven?
(alleen aan make up en haarverf zit men al ver boven het budget...)
Binaca riep al eerder :"waar is MIJN VOLLE pakje "...om vervolgens nogal geirriteerd een peuk op te steken uit een aangebroken pakje....
Het pakje van Sabine zeker
Leuke tekst voor op een tennisbal: "Sabine, Bianca pikt constant peuken van je!!".
quote:
dus, buiten de bovengenoemde artikelen blijft er hooguit een paar gulden over om van te eten...HOE???????
Dat vond ik ook al vreemd. Je hebt natuurlijk kans, dat de artikelen een symbolisch bedrag krijgen toegewezen: 1 gulden voor een pak melk oid. Aan de andere kant: ze maken hun eigen brood & maaltijden, snoepen niet, geven geen geld uit aan alcohol.. Zo kun je 't volgens mij wel redden met twee tientjes per dag hoor. Hey, stel je voor dat ze 't met de helft van het budget moeten doen: niets is zo verneukeratief als een tijdje te weinig eten: beinvloed je stemming, je lichaam, etc.. Hmm, daar moet heel mooie TV uit te maken zijn
quote:
-Wat mij opviel was het middelvinger incident van (alweer) Bart. Bart stak op de avond dat mona het huis betrad zijn middelvinger op naar de camera. En trok die vervolgens snel weer terug (alsof hij zichzelf op tv zag.....) een week later refereerde Rolf wouters in de donderdagavond uitzending weer naar dit incident en Bart herinnerde dit zich nog (veel te ) goed.... Is Bart vermanend toegesproken door V off BB.... mochten er volgens het contract geen obscene gebaren gemaakt worden.. of zag bart zichzelf...
Dat is toch geen fout? So what als dat de afspraak is. Kun je je toch wel IETS bij voorstellen?
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee (Datum 12 Oktober 1999).]
quote:
op 10-12-1999 om 03:24 PM schreef Moor het volgende:
Dit is al lang uitvoerig besproken hier. Het was Rolphie Wouters die liet merken dat VOO gewoon de stemmen-telling stopt "als ze het aantal representatief vinden" maar intussen wél doorgaat bel-minuten te incasseren van al die nederlanders die voor jan joker stemmen.
RW gaf dit toe in Barend&vanDorp. Eén van de in-de-kaart-kijkers van Hummie en haar cluppie.
maar volgens mij meldde 3fm dit voordat de nominaties bekend waren, en er uberhaupt al gestemd was, maar ik kan me vergissen. ik heb de vorige discussie hierover niet meegemaakt.
quote:
op 10-12-1999 om 03:26 PM schreef Abrahummie het volgende:
De entree was ook VOORAF opgenomen (geloof 1 dag eerder)
in mijn lokale huis-aan-huis krantje (ja, in Almere!!!) werd gemeld dat men de avond voor de 'live-uitzending' (dus de woensdagavond) bij het BB-huis kon kijken
rond dezelfde tijd als de live-uitzending
helaas kon ik er niet zelf naar toe, ook was het toen nog geen echte 'hype'
Breng hier je stem uit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |