ik ook, torrents doen wonderenquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:30 schreef Funksoldier het volgende:
ja, heb hem ondertussen al op pc staan....samen met de cd van het boek![]()
ik heb geen VH1quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:11 schreef Funksoldier het volgende:
Prince weekend op tv zender VH1 !
Oh heb je het toch maar uit het plastick gehaald dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:21 schreef HuubTuub het volgende:
het boek is stom. Ik had een sfeerreportage verwacht van zijn 21 nights en niet een grote Vogue ad voor kleding met die dwerg. De cd moet ik nog luisteren. Maar daar had ik nog geen behoefte aan.
Klonk toch heel aardig, vooral colonized mind (met een N toch?). Veel gitaar en solo's. Nou maar afwachten of dit op een album komt. Zo goed heeft het toch jaren niet meer geklonken.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:20 schreef hmmmz het volgende:
vanavond 3 nieuwe Prince nummers, ter gehore gebracht van 21.00 uur tot 23.00 uur NL tijd.
hier te luisteren
http://www.indie1031.com/listen_live.php
nummers van een nieuw album (nog geen titel)
nummers voor zover het bekend is:
crimson and clover (cover)
colorized mind
berlin wall
Veelbelovend, maar veel is ook nog onduidelijk. Het schijnt dat ome Symbol geen platenmaatschappij meer heeft en een alternatieve manier van distribueren zoekt. Dit kon ik tenminste opmaken uit het verhaal van de dj.quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:08 schreef hmmmz het volgende:
Er stond al een paar dagen een instrumentaal nummer op mplsound.com (firefox) waarover in Prince-fan-wereld de meningen verdeeld waren of het een fake was of niet. Sinds vanacht is de volledige versie er te horen, Prince dus.
titel: (There'll Never B) Another Like Me
5 nieuwe nummers op 1 dag![]()
laat die nieuwe cd maar komen
Hij zal wel op zoek zijn naar een platenmaatschappij voor de promotie en distributie en het in onderbeheer via z'n eigen label uitbrengen, net als 3121, dat was ook een eenmalige record-deal met universal.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:36 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Veelbelovend, maar veel is ook nog onduidelijk. Het schijnt dat ome Symbol geen platenmaatschappij meer heeft en een alternatieve manier van distribueren zoekt. Dit kon ik tenminste opmaken uit het verhaal van de dj.
Laatste nummer kon mij trouwens niet echt overtuigen en het is toch apart dat hij weer eens een cover opneemt. 1e nummer schijnt een cover te zijn en klinkt ook erg bekend in de oren. Stukje Jimi Hendrix of zoiets (maar cover schijnt weer van iemand anders te zijn). Op prince.org staat op het forum in ieder geval veel info en speculatie.
Het is gewoon een goed nummer. Ik kende het alleen helemaal niet. Maar er zit ook nog iets van "Wild Thing" in ("baby I think I love you, but i want to know for sure").quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:23 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hij zal wel op zoek zijn naar een platenmaatschappij voor de promotie en distributie en het in onderbeheer via z'n eigen label uitbrengen, net als 3121, dat was ook een eenmalige record-deal met universal.
1e nummer is idd een cover:
Ik dacht dat het orkest ook al onderdeel was van het nieuwe Prince nummer, ik vond het erg goed, hahaha... helaas is het niet zo, dat was het radio programma.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef thedeedster het volgende:
Voor iedereen die geinteresseerd is;
http://www.indie1031.com/manage/mng_assets/view_asset.php?media_id=4379&skin=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |