abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:34:48 #26
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_52825219
ik ben volgens mij al lid van itaintover.org
maar kijk er eigenlijk bijna nooit op, in tegenstelling tot housequake.com waar ik wel 20 keer per dag op kijk
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:38:46 #27
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_52825379
Joh...hoe makkelijk is het om in het Nederlands te praten met mede Princefans?
Een heleboel leden van IAO zijn ook op HQ te vinden,toegegeven,het eerste nieuws staat op HQ,maar ik vind IAO een gezellige club mensen,vooral nu met de concerten is er veel te doen en te vinden
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:27:56 #28
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_52827082
Of ik nou in het Nederlands lees en typ of in het Engels maakt met echt totaal niks uit. Ook de lay-out op housequake spreekt me wat meer aan dan bij IAO (en Prince.org). Verder vind ik het wel fijn dat housequake een wat breder en meer up-to-date forum is. Op IAO kijk is zo heel af en toe is, om wat te lezen over de Nederlanders die er zijn geweest
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:45:01 #29
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_52827534
Ik ga nu m'n tas maar is inpakken en naar bed. Morgenvroeg vertrekt het vliegtuig naar London. Waar ik zaterdag het concert + aftershow zal bjiwonen. M'n eerste Prince concert, ben nu al in blije spanning
Zondag avond vlieg ik weer terug, dus dan zal ik ergens in de loop van volgende week een mooi verslagje over mijn ervaringen tijdens het concert posten
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_52831448
Veel plezier! Volgens mij word dit mijn 'ergens in de 20'e concert van Prince.

Als ik die tickets dus nog kan regelen
Calmer than you are
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:28:29 #31
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_52831961
Ik heb er nu een stuk of 17-18 achter de rug en het blijft elker keer geweldig om de man live mee te maken
pi_52850201
AnnaStesia, ben jij al naar het reguliere concert in London geweest? Heb jij je tickets thuisgestuurd gekregen of afgehaald, zoals je hierboven schetste..? Heb zojuist even naar UK gebeld, maar ik kreeg niemand te pakken.
Calmer than you are
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:10:06 #33
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_52851411
Ik ben al geweest ja,bij mij zijn de tickets thuis gestuurd,nou ja bij de gene die voor mij besteld heeft(ik heb geen CC)
Je kunt TicketMaster ook mailen met je vraag,meestal krijg je een standaardantwoord terug iets in de trant van..als je 3 dagen voor het concert nog geen tickets hebt moet je weer kontakt opnemen..bladiebla..
Ik weet wel van anderen dat zij ze bij de O2 zelf hebben op kunnen halen omdat ze niet verzonden zijn.
Bij je online bestelling staat trouwens ook de stand van zaken
pi_52851643
Die worden al meer dan drie maanden 'prepared for dispatch'.

Ik las ergens dat je je creditcard, CC-afschrift, reservering en ID mee moet nemen om ze daar af te halen. Dat ga ik dan maar 's doen. Beetje knullig is het wel.
Calmer than you are
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:04:52 #35
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_52852885
Klopt,neem alles gewoon mee en dan komt het goed!
En tja...knullig is het zeker,vroeger lag je gewoon `s nachts voor het postkantoor hahaha goede oude tijd
pi_52853020
Ja, precies.

Eigenlijk heb ik lang een vriendin gehad wiens tante bij Mojo werkte. Ik heb zelden in de rij gelegen
Calmer than you are
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:20:26 #37
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_52853275
pfff das handig zo`n vriendin,ik heb echt uuuuren liggen koukleumen maar ja dat heb je er voor over he was ook wel gezellig hoor,hoop Princefans bij elkaar.
Dat was in Londen ook zo hoor,je kwam overal fans tegen,ik heb gezellig met Nederlanders,Belgen,Noren en Spanjaarden gepraat,in de tube,het hotel,op Heathrow en natuurlijk bij de O2,overal kwam je ze tegen,uiteraard te herkennen aan de symbolkettingen en shirtjes
pi_52854000
Koukleumen voor Prince heb ik volgens mij weinig gedaan; meestal was het wel lekker weer met de concerten.

Ga je nog (een keer) naar Prince in London of ben je al geweest? Ik heb er dus weer ernstig veel zin in
Calmer than you are
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:08:29 #39
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_52854646
Nee ik ga niet meer,mijn portemonee zegt echt NIET DOEN! Het heeft me in totaal zo`n 800 euro gekost
Maar ik heb er ook echt nog heel veel zin in,het was echt geweldig,vooral de aftershow was zo gigantisch goed ik krijg er nog kippenvel van,de man was in topvorm,ik stond vooraan en heb een nog 1,5 uur mogen genieten...!!
Wanneer ga jij er heen?
Ik was er de 18de
pi_52855317
Ik ga zondag de 9e ('s middags heen, 's ochtends 5 uur gelijk weer terug) en woensdag (12 sept) en donderdag (13 sept). Dan blijf ik wat langer in London hangen.

Ik heb 14 kaarten gekocht en daarvan maar 3 nodig voor mezelf. Ik heb ze zo doorverkocht dat ik eigenlijk niks kwijt ben aan verblijf en reis
Calmer than you are
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:59:08 #41
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_52940891
Bij deze de setlist van 1 september. Mijn eerste Prince concert en aftershow. Vanavond zal ik nog wel een verslagje posten

September 1st

Support - Mutya
Main show - 21.10 - 23.05
1999
Take Me With U
Guitar
Musicology (incl Will I Am rap + Funky London chant)
Play That Funky Music Wild Cherry (no singers)
Satisfied/The Rules
Cream
U Got The Look
The Question Of U (guitar opening)/ The One / Fallin' Alicia Keyes (Marva King on second chorus)
Synth/keyboard set:
Raspberry Beret (riff) - Pop Life (sample) - Diamonds + Pearls (1 verse + 1 chorus) - The Beautiful Ones (2 verses) - How Come U Don't Call Me Anymore (1 verse) - Strange Relationship (1 verse) - Little Red Corvette (sung opening line, keyboard riff for 1 verse) - Sometimes It Snows In April
Band returns:
Lolita (cut short)
Black Sweat (incl Prince bass solo)
Kiss
Purple Rain
Encore 1:
I Feel For You
Controversy incl Housequake chant
Encore 2:
Nothing Compares 2 U
A Love Bizarre
Sexy Dancer w Le Freak lyrics Chic (Shelby J. vocal)
Encore 3: Prince solo synth set
Sign O The Times (2 verses) - Irresistible Bitch (sample) - Erotic City (sample) - Alphabet Street (1 verse) - When Doves Cry - Nasty Girl (sample) - I Wanna Be Your Lover (1 verse) - Head (sample) - DMSR (1 verse)
Encore 4:
Let's Go Crazy

Indigo2
1 am - 2.40 am.
Let's Go The Cars
The 1 U Wanna C
Honky Tonk Women The Rolling Stones (Shelby J. vocals)
When You Were Mine
What Have You Done For Me Lately Janet Jackson
Partyman
It's Alright Graham Central Station
What You Need INXS (Shelby J. vocal)
Stratus Billy Cobham
Gotta Broken Heart Again
Love is a Losing Game Amy Winehouse (Shelby J. vocal)
Sing a Simple Song Sly and The Family Stone incl Shake Everything You Got Maceo Parker
Thank You For Talking To Me, Africa Sly and The Family Stone incl No Diggity Blackstreet + Shadows and Chains (lyrics spoken over the lead line of Led Zeppelin's "Kashmir")
Suga Mama Beyonce (Shelby J. vocal)
Alphabet Street
Encore 1:
Get On The Boat incl Will I Am rapping
Encore 2:
Redhead Stepchild (Shelby J. vocal)

[ Bericht 0% gewijzigd door hmmmz op 05-09-2007 01:01:17 ]
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_52942242
Leuk; voor mij nog vijf dagen! Ben benieuwd. Oh, en ook nog 9 en 10 dagen.

Nog even terugkomen op die verzending: tickets zijn dus al op 01 juli 2007 verstuurd en hadden dus al lang binnen moeten zijn volgens de dude aan de phone. Hij heeft nu duplicates gemaakt en die kan ik dus ophalen aan het TicketOffice bij 02.

Geen wonder dat die tickets welig tieren op ebay en marktplaats. Er werken dus een hoop criminelen bij de post.
Calmer than you are
pi_52942417
Dat zou moeten betekenen dat veel mensen kaarten kopen voor dezelfde stoel en dus gezeik krijgen op de avond van de show. Heb ik niks over gehoord.

Zou trouwens wel moeten meevallen met die kaarten op Ebay en Marktplaats. Er is een site waar je nog tot een paar uur voor de show officiele kaarten kunt kopen. En daar zijn er nog genoeg te koop.
edit: Ownee Dat is toch een in en verkoop site...

[ Bericht 8% gewijzigd door calvobbes op 04-09-2007 19:40:37 ]
pi_52942803
Wel, ik neem mijn creditcard mee, de CC-afschrijving, mijn paspoort en de reserveringsbevestiging van TicketMaster. Knappe jongen die nu nog op mijn stoel zit a.s. zondag en volgende week woensdag/donderdag.
Calmer than you are
pi_52951934
ja dat zal dan niet zo makkelijk gaan
Heb het een keer meegemaakt bij een U2 concert in New York dat er mensen naast mij vriendelijk toch dringend werden verzocht plaats te maken voor anderen die het echte kaartje hadden gekocht
  woensdag 5 september 2007 @ 03:13:19 #46
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_52952105
Eigenlijk schieten alle woorden tekort maar ik zal het toch proberen te beschrijven.

Alle eer die er bestaat komt Prince toe, niemand die dat na de fenomale zaterdag avond/nacht nog kan ontkennen. Beste entertainer: Prince. Beste gitarist: Prince. Beste bassist: Prince. Beste zanger: Prince. Beste pianist: Prince. Beste danser: Prince. Beste muzikant: Prince.

Vrijdag (31 augustus) vroeg in de ochtend vertrokken naar Londen. Het hotel waar ik en mijn moeder in verbleven was het Novotel London Excel. Dit was vanaf Stansted Airport makkelijk te bereiken. Eerst de trein naar Liverpool St. en daarna de metro via Bank naar Costum House, daarna een minuutje lopen en je bent er. Het is een heel mooi en verzorgt hotel, uitgebreid en lekker ontbijt, aardige mensen/personeel, mooie kamers, kortom een aanrader. Hemelsbreed licht het heel dicht bij de O2 arena, vanaf het terras heb je er een prachtig uitzicht op. Voor de rest vrijdag heel de dag Londen in geweest.

Dan nu de zaterdag, de dag der dagen, de dag waar ik al weken/maanden naartoe aan het leven was, de dag van mijn eerste Prince concert en wellicht aftershow, de dag waarop ik mijn purperen held voor het eerst met mijn eigen ogen kon gaan bewonderen. Die dag al vol in spanning opgestaan en tegen de middag een beetje in de buurt van het hotel rondgelopen om te kijken hoe we het beste naar de O2 toe konden lopen. Na een uurtje te hebben gewandeld bleek dat dus vrijwel onmogelijk te zijn. Even later bij het hotel legde de barman uit dat het lopend niet te doen was en dat het handiger was om met de metro te gaan.

Van te voren probeerde ik me al een beetje een soort van beeld te vormen van het concert. Ik heb hier een stuk of 25 concerten op dvd dus je hoopt altijd op bepaalde soortgelijke stukjes die je graag zou willen zien of hoe het concert er ongeveer uit zou gaan zien. Je hebt altijd je voorkeuren. Ik had op housequake.com al gelezen van de piano set die soms in de show zat en daar hoopte ik op. Ook had ik al de hele week het nummer 'The One' in mijn hoofd op de manier/versie zoals deze ten gehore werd gebracht op de Musicology tour bootleg dvd, ik had het die ochtend zelfs nog gedraaid.

Om vijf uur richting de O2 gegaan om daar rond half zes in de rij te gaan staan voor de aftershow tickets (omdat ticketmaster te lui is geweest ze op te sturen), AnnaStesia bedankt voor deze tip want om zes uur stond er echt een giga rij. De O2 zelf met al de eettentjes ziet er gezellig en ruimtelijk uit. Je kan goed zien dat het allemaal nog nieuw is en in sommige delen zijn ze nog aan het bouwen. Op naar de stoeltjes, lower trier 112 row F, leken op het eerste gezicht zeker niet de beste plaatsen (gelukkig ook niet de slechtste). (Zie op het plaatje hieronder linksboven bij het kleine rode rondje waar wij zaten.)



De sfeer was voordat het concert begon al fantastisch, de wave ging meerdere malen door de arena, en je kon de magie gewoon al voelen waardoor ik stiekem al steeds meer ging hopen op een aftershow. Naast mij zat een man die jaloers tegen mij en mijn moeder zei: "You've got the best seats, that's where he and the band come out, you can see him going into the box". Ik had op housequake.com al gelezen dat Prince d.m.v. een zwarte doos/flightcase naar en onder het podium gereden zou worden. Dus vanaf dat moment stond ik, over de reling hangend, langs een randje van het zwarte gordijn te turen. Verder viel het me tijdens het voorprogramma al op dat het geluid goed was, veel beter dan ik van te voren gedacht had. Ik was zo gefocust op het moment waarop Prince in zijn 'black box' zou stappen dat ik het amper doorhad dat de bandleden en Will.i.am al langsliepen. Twee seconden later zag ik Prince in zijn 'black box' stappen en samen met de band naar het podium begeven, even later begon het concert met de introstem van '1999' waarna Prince in de rook uit het podium verrees.

Ik zal verder niet teveel ingaan op de setlist omdat ik die hierboven al heb gepost. Ook de muziek zelf zal ik niet zoveel kunnen beschrijven, het is zoals Prince zelf zegt: "If you can describe it, it ain't funky"

Prince was vanaf het eerste moment al in een uitzonderlijk goede bui. Je kon meteen zien dat hij er ontzettend veel zin in had. Hij lachte maakte grapjes met het publiek en er was echt een soort van interactie. Het grootste gedeelte van de show was hij te vinden tussen midden van het teken en het rechteruitsteeksel (zie rode rondje op de foto). Daardoor hadden ik en mijn moeder bijna heel de tijd wel een goed zicht en stonden we niet vaak tegen zijn rug aan te kijken. De interactie tussen Prince en de band was weergaloos, hij is bezig met zijn show en tegelijkertijd dirigeert hij zijn 10 koppige band die op ieder klein teken van de meester kan veranderen van ritme, melodie, tempo etc. Vooral tussen Prince en Maceo Parker was er echt een soort magie. Maceo, die ontzettend veel ruimte en erkenning kreeg van Prince en publiek, blies werkelijk de sterren van de hemel. Tijdens 'Musicology' ging Maceo helemaal los en ook Will.i.am deed tijdens dit nummer een gastoptreden en rapte er even wat tussendoor. 'Satisfied' wat niet mijn meest favoriete nummer is werd door Prince zo prachtig gezongen en bevatte ook nog 'The Rules'.
Toen Prince de intro van 'The Question Of You' speelde en over ging op 'The One' steeg ik zowat op. Waar ik op gehoopt had gebeurde, het was de ongeveer de versie zoals op de Musicology tour (inclusief Fallin' Alicia Keys) alleen dat was deze nog vele malen beter. Hij zong het met zoveel emotie en eindigde uiteindelijk het nummer met 1 van die o zo emotionele schreeuwen van hem. Na dit hoogtepunt nam hij plaats achter zijn piano die was gesitueerd op het krullende linker uitsteeksel gedeelte van het teken (zie paarse rondje op de foto). De piano stond zo opgesteld dat hij precies met zijn gezicht naar ons toe zat en hij begon aan de piano sessie waar ik zo op gehoopt had.
Na de piano sessie toen de band weer terug kwam pakte hij tijdens 'Black Sweat' de basgitaar waar hij nog even tijdens zijn bassolo zijn fenomenale bas skils toonde. Tijdens het volgende nummer riep hij dat hij graag vannacht nog even door ging at 3121. Het drong pas wat later tot me door maar hij zei dus echt dat er een aftershow kwam vanavond.
Hij gaf vier encores (zie setlist). 1 van die encores was een synthesizer set waar hij zoiets deed als zijn eigen nummers sampelen/mixen en er deels zelf doorheen speelt en zingt en zo snel nog wat hits kan afwerken. Het was zoiets als Prince als dj. Ik had hem zoiets nog nooit zien doen dus was er wel blij verrast door dat hij weer iets nieuws deed. Hij heeft verschillende keren die avond geroepen dat hij te veel hits had en zo weinig tijd en dat bleek wel. Het purperen genie eindigde het concert met een overdonderende versie van 'Let's Go Crazy'. De band liep weer van het podium en Prince werd in zijn 'black box' weer langs gereden. Toen de band kwam aangelopen hing ik over de reling om te proberen een handje te krijgen van wat bandleden. Greg Boyer sprong omhoog om me een high five te geven en toen Maceo even later langsliep gaf hij me een handje. De band was weg, het licht ging aan en ik stond helemaal te trillen.

Tijdens het uilopen van de O2 arena had werkelijk iedereen een lach op z'n gezicht. Het concert was zoveel beter geweest dan ik had durven dromen. Dan op naar de Indigo2, dat was iets makkelijker gezegd dan gedaan. Er waren hier en daar wat opstoppingen om van ingang/uitgang H naar de indigo2 te komen. Eenmaal bij de indigo2 aangekomen stond er een ontzettend lange rij die zeer ver tot buiten doorliep. Achter ons sloot nog een Prince look-a-like aan, waardoor het wachten minder lang leek te duren. Tijdens het wachten werd er door de mensen van de Indigo2 wel honderd keer gezegd dat het verboden was om binnen foto's te maken. De rij was zogezegd heel lang, maar toen de deuren van de Indigo2 eenmaal openden waren we, nadat mijn paspoort nog even werd bekeken voor mijn leeftijd, snel binnen.

Eenmaal binnen waren er al allerlei technici bezig met de pedalen neer te leggen en versterker aan te sluiten, 1 van Prince zijn gitaar technici kwam met de Hohner op om deze even te testen en naar behoren af te stellen. De sfeer werd beter en beter.
Het barpersoneel in de Indigo2 was werkelijk waardeloos. Ze waren veel te langzaam met te weinig man en deden alles op een ingewikkelde manier inschenken waardoor het alleen maar langer duurde. Dus na een twintigtal minuten in de rij te hebben gestaan voor twee biertjes was het binnen zo goed als vol. Ik was net weer terug bij mijn moeder met de gehaalde biertjes toen er opeens een geschreeuw klonk. Iedereen die beneden in de zaal stond keek omhoog en zag daar Prince tussen het publiek op het balkon staan. Hij lachte en deed alsof hij zijn hoed naar beneden ging gooien. Toen dit eenmaal gebeurd was duurde het nog geen minuut en Prince en band stonden op het podium.

Ik en mijn moeder stonden denk ik precies midden in het publiek op een meter of acht van de man vandaan. Nooit gedacht dat ik ooit zo dichtbij hem in de buurt zou kunnen komen. Op de een of andere manier moest ik al aan het begin van de aftershow aan het Prince/Tamar nummer 'Redhead Stepchild' denken, maar zei tegen mezelf dat een Tamar nummer waarschijnlijk nooit meer ten gehore zou worden gebracht. Tijdens de aftershow haalde Prince werkelijk alles uit de kast. Enerzijds verscheurde hij zijn gitaar en bracht hij de meest fabuleuze solo's ten gehore, anderzijds leverde hij een uitmuntende vocale prestatie bij 'Gotta Broken Heart Again', waar hij tijdens het zingen met zijn rechter hand aan Renato aangaf hoe de piano melodie moest lopen.

Je kon goed merken dat het 'gewone' concert meer voor de fans is, waar hij de hits speelt. En dat hij de aftershows voor zichzelf doet, waar hij speelt wat hij (en de band) leuk vinden om te spelen, dus ook af en toe wat covers. Dat hij na al die jaren nog steeds die aftershows speelt kan alleen maar verklaren dat hij muziek leeft en ademt. Hij hoeft het voor niemand meer te doen, hij heeft zich op alle vlakken als artiest en muziekant bewezen, maar toch blijf hij het doen omdat hij simpelweg voor en met de muziek leeft en niet zonder kan.

De intimiteit in een 'klein' zaaltje (2500 man) als deze is nog zoveel specialer als tijdens het eerdere concert van die avond. Ook de Prince als dirigent van zijn band komt hier nog veel meer tot zijn recht. Al de tekens, signalen, het aanwijzen van bandleden voor solo's, de "stop on the one", "just the drum", "drum and bass", "Maceo blow your horn" etc. Dan pas zie je echt hoe goed de band is en hoe goed ze zijn ingespeeld op de meester zelf. Maceo kreeg hier net als tijdens het eerdere concert weer heel veel tijd en erkenning van Prince en publiek. Shelby en Marva King, waar ik van tevoren nog niet zo'n beeld van gevormd had, waren net als de rest in topvorm. Bij 'Love Is A Losing Game' ging ze zo op in haar zang dat ze zowat de controle over haarzelf verloor. Na een uiterst funky versie van 'Alphabet Street' leek de aftershow te zijn afgelopen, maar Prince kwam weer terug en nam deze keer Will.i.am mee die, als Prince het hem even aangaf, mocht rappen tijdens 'Get On The Boat'. Prince legde zijn Hohner op de handen van het publiek en verdween samen met zijn band, terwijl de gitaar technici probeerden de gitaar terug te krijgen van het publiek.

Het publiek begon met het allom bekende 'whooo eeeeyyy ooohhh whoohoo'. De technici kwamen weer op het podium en begonnen de pedalen op te ruimen en de keyboards te ontkoppelen. Even later gingen de zaallichten en de zaalmuziek weer aan. Mijn moeder wilde net als vele andere snel naar buiten, maar ik was een beetje aan het treuzelen omdat ik nog even wilde blijven hangen. Todat er plots weer gegil klonk en opeens Prince en de band weer op het podium verschenen en iedereen weer terug de zaal in probeerde te rennen. Ik die gelukkig nog in het midden van de zaal stond rende naar het podium en stond opeens op twee meter afstand van His Royal Badness, nooit gedacht dat ik ooit zo dicht bij hem zou kunnen komen. De technici die snel mee kwamen gerend gingen als een gek weer aan de slag om de apparatuur weer aan te sluiten. Hij en Shelby zetten een geweldige versie van 'Redhead Stepchild' neer, vol met gitaarsolo's ook zong Prince nog een stukje van het eerder door het publiek gezongen 'whooo eeeeyyy ooohhh whoohoo' Prince eindigde in een korte, maar zeer krachtige Prince-schreeuw zoals we die van hem kennen, riep: "Thank you London" en ging van het podium, het doek ging dicht en de lichten en zaalmuziek aan.

Om 3 uur stonden mijn moeder en ik bij de taxiplaats om terug te gaan naar het hotel, waar we nog een uur hebben moeten wachten totdat we eindelijk aan de beurt waren voor een taxi. Om vier uur aangekomen in het hotel viel ik meteen als een blok in slaap. De volgende dag werd ik wakker wetende dat ik iets unieks meegemaakt had. Veel mensen zullen het niet snappen, maar als je hem live ziet dan begrijp je pas echt dat je in de aanwezigheid bent van een muziekaal genie. Take you higher, zoals hij dat wel eens heeft gezongen werd letterlijk. Sinds zaterdag zweef ik en ben gelukkig nog steeds niet geland.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_52953075
Te gek verhaal. Baal alleen dat ik geen tickets heb voor een aftershow. Zondag gaat dat niet lukken, maar die andere dagen had me dat helemaal te gek geleken.
Calmer than you are
  woensdag 5 september 2007 @ 11:38:27 #48
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_52956495
Ik ben zo blij voor je dat je allereerste Princeconcert + aftershow zo goed zijn geweest!
GEWELDIG!!!!
Ik heb al zoveel concerten van de man mogen meemaken maar elke keer is het weer een funktrip
Zelf had ik het geluk dat ik bij de aftershow echt helemaal vooraan stond,aan de rechterkant van het podium naast het trappetje van de security.
Tijdens "mijn" concert was Prince ook in een superblije stemming,dat maakt het toch wat specialer.

@ Walter_Sobchak:
Bij de Indigo2 kun je ook nog kaartjes kopen voor de aftershow,zorg dat je er rond een uur of 5 staat,dan heb je nog kans om kaarten te scoren,waarscvhijnlijk geen downstairs tickets maar boven in de Indigo2 heb je een geweldig zicht op het podium en ben je er ook nog erg dichtbij!
pi_52962333
Wat is Indigo2 pls? Een site of iets..? Ik ben nu echt om en wil erg graag tickets hebben voor de aftershow!!
Calmer than you are
pi_52962464
http://www.theindigo2.co.uk/
quote:
indigO2 is a 2,350-person capacity venue which has been designed with a flexible public space at ground floor level; a comfortable, premium seating area on the first floor with a lounge and dining area immediately adjacent, and comfortable fixed seating on the second floor. indigO2 will provide excellent sightlines and top quality acoustics.
Zo te zien is het een kleinere versie van de Heineken Music Hall maar dan wat netter aangekleed.

foto
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')