jamaar dan denkt DR steeds dat ik boos ben, hij heeft moeite met mijn posts en hoe ik het bedoelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
DR![]()
(
D. Rose)
Dan stel ik [afbeelding] voor. Geeft wat extra pit aan je posts
De NL- versie luister ik nooit naar. Luister in de auto wel vaak naar de Belgische versiequote:
Het is D.Rose.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:06 schreef purplerose het volgende:
jamaar dan denkt DR steeds dat ik boos ben, hij heeft moeite met mijn posts en hoe ik het bedoel![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:08 schreef wolfrolf het volgende:
Trouwens, WWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
was nog tot 16.30uur aan `t werkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:10 schreef purplerose het volgende:
tis 12.00 geweest dus je mag al aan het bier heur
Bij mij staat de Wieckse Rosé al klaarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
straks weer aan `t bier
eens kijken of `t nog/weer smaakt na vorig weekend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:11 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Bij mij staat de Wieckse Rosé al klaar
Wil eik. naar het concert in Gelredome maar heb niemand om mee te gaanquote:
Die staat niet koud! En het moet wel koud zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
geen Palm?
drink dan echte Wieckse Witte![]()
Ik stap nooit meer een voet in dat Gelredomequote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wil eik. naar het concert in Gelredome maar heb niemand om mee te gaan
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:14 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Die staat niet koud! En het moet wel koud zijn![]()
Ik liever ook nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik stap nooit meer een voet in dat Gelredome
en ik heb ook geen geld ervoor
yoooooquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |