Spinvis is wel tof.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:20 schreef ruud.nl het volgende:
Dus je zoekt Cd's die in het genre van onder andere Dream Theater en Maria Mena passen?
Dan is eigenlijk alles wel goed, wat jou betreft?![]()
Eigenlijk was die Maria Mena bedoeld als extra, en niet onder dat genre..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:20 schreef ruud.nl het volgende:
Dus je zoekt Cd's die in het genre van onder andere Dream Theater en Maria Mena passen?
Dan is eigenlijk alles wel goed, wat jou betreft?![]()
Geen flauw idee wat het verschil is, en CD en hoes zijn in goede staat. Kan wel even een fototje maken als je wil. Aanbod staat nog iig.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:32 schreef danny91184 het volgende:
Weet je eigenlijk wat het verschil is tussen de normale en speciale?
Dat krijg ik namelijk maar niet gevonden..
Is cd beschadigd of in hele goede staat?
Maak maar een fototje.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat het verschil is, en CD en hoes zijn in goede staat. Kan wel even een fototje maken als je wil. Aanbod staat nog iig.
Ik pm 'm even binnenkort, regelen we 't daar verder.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef danny91184 het volgende:
[..]
Maak maar een fototje.
Indien in orde, dan wil ik die wel overnemen
Ik wacht afquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik pm 'm even binnenkort, regelen we 't daar verder.
wtf! Dat is best goedkoop ja...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:22 schreef kriele het volgende:
Nieuw kosten de door jou genoemde DT cd's trouwens ook bijna niets. Kijk maar eens op elcheapo.nl.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |