Dit is echt zó enorm triest. Daar zijn ook nog geen woorden voor bedacht. Soms denk je dat mensen niet dieper kunnen zinken en dan gebeurt er zoiets.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:16 schreef Prospera het volgende:
Tas: de enige manier waarop Lieke iets voor elkaar krijgt is om zich totaal te laten uitwonen.
Nix: wordt ze onderbetaald naar arbeid
Tas: ze wordt zwaar onderbetaald voor haar werk.
Tas: het is echt naar als je ouders voor je schamen?
Ik zou me hoofd gebruiken als dweil als ik ooit nog in een club zou komen.
Zijn dit de acties van BANNDJ tegen HL?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:24 schreef akveor het volgende:
----------------
Denk de column die Jaap voor Party heeft geschreven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:25 schreef BarryK het volgende:
Helemaal mee eens!
Wat voor brief leest Nadia?
Dit komt zo dom over, ik kan me voorstellen dat Lieke niet kwaad wordquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is echt zó enorm triest. Daar zijn ook nog geen woorden voor bedacht. Soms denk je dat mensen niet dieper kunnen zinken en dan gebeurt er zoiets.
Ik heb wat leuke pics voor je OTquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:24 schreef akveor het volgende:
----------------
How low can you sink.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is echt zó enorm triest. Daar zijn ook nog geen woorden voor bedacht. Soms denk je dat mensen niet dieper kunnen zinken en dan gebeurt er zoiets.
Yep, impressed?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zijn dit de acties van BANNDJ tegen HL?![]()
Waar?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb wat leuke pics voor je OT
Jaap: je maakt me wel gek af en toe
[afbeelding]
gemist, kan je het kort vertellen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:26 schreef riri het volgende:
Jaap moest eens weten hoe Nadia vanmiddag over hem sprak
Als het goed is staat dat straks ook in de Partyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:26 schreef riri het volgende:
Jaap moest eens weten hoe Nadia vanmiddag over hem sprak
Nadis is heel slim, alleen ze wil teveel en te snel alles.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:26 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Nadia niet slimmer is hoor, dat zou voor het spel veel beter zijn. Dat zij samen met Jaap samenspannen tegen Huub en Lieke, voor het spel. De rest zou dan niet eens belangrijk meer zijn
Dat hoopt hij zelf ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:26 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Huub een alcoholverbod heeft totdat er een winnaar is.... Die gast is zoveel beter te pruimen nu....
Ik geef het een weekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:28 schreef riri het volgende:
Als hij daar ook maar iets van verneemt hoe zei echt praat achter zijn rug....maakt ie haar kapot want hij haat vrouwen die zo doen....daar wil hij dan nooit meer mee omgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |