Tuurlijk. Van te voren kijk en vergelijk je op internet. Lees je een berg reviews en uiteindelijk kom je op een bepaalde keuze uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:26 schreef Nairua het volgende:
Als consument is het dus enkel handig iets in een winkel te kopen als je op voorhand weet wat je moet hebben..
Hoe gaat het met de kleine?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:29 schreef appelsap het volgende:
Als je er niet tegen kan moet je een andere baan zoeken.
Zo is het eigenlijk ook. Het vooruitkijken naar het hebben van iets, is meestal het leukste.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:30 schreef vosss het volgende:
Mijn opa zei vroeger altijd: "het hebben van een zaak, is het eind van het vermaak..... "
Goed hoor!quote:
Neu. Werk op zich bevalt me wel en de targets interesseren me geen hol. Het is immers toch enkel voor het weekend. En ik verkoop vrij veel -qua cijfer- dus ontslaan zullen ze niet zo snel doen. Loop er nu echter even iets te vaak tegenaan... *vakantiewerk*quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:28 schreef zarGon het volgende:
En anders ga je maar een andere baan zoeken.
Je bent gewoon hypocriet bezig. Van de ene kant vind je het niet kunnen, moraal etc... van de andere kant snoep je maar als te graag.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:32 schreef Nairua het volgende:
[..]
Neu. Werk op zich bevalt me wel en de targets interesseren me geen hol. Het is immers toch enkel voor het weekend. En ik verkoop vrij veel -qua cijfer- dus ontslaan zullen ze niet zo snel doen. Loop er nu echter even iets te vaak tegenaan... *vakantiewerk*
En het is leuk om als enige in de winkel daadwerkelijk de prioriteit op het welbehagen van de klant te leggen.
Woei! Het is een schatje!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:32 schreef appelsap het volgende:
[..]
Goed hoor!
Het is een schatje, heel lief! in mijn fotoboek staan foto's
Lief dat je het vraagt.
Ik werk bij een hoog aangeschreven keten. Dat is juist het erge. Klanten beseffen niet eens dat ze bedonderd worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:27 schreef Edie86 het volgende:
Je moet ook naar goede winkels gaan, je betaald misschien iets meer maar krijgt er veel voor terug, ook wanneer iets kapot is eens.
Totaal niet. Dan lees je het niet goed.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:36 schreef zarGon het volgende:
Je bent gewoon hypocriet bezig. Van de ene kant vind je het niet kunnen, moraal etc... van de andere kant snoep je maar als te graag.
Hoezo bedonderd? Uiteindelijk kopen ze toch zelf wat ze willen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:36 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ik werk bij een hoog aangeschreven keten. Dat is juist het erge. Klanten beseffen niet eens dat ze bedonderd worden.
Zoiets zou ik zelf inderdaad niet kunnen bedenken, dank.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:29 schreef appelsap het volgende:
Als je er niet tegen kan moet je een andere baan zoeken.
Klopt, maar vaak op basis van het advies van de verkoper. En die adviseert dus gewoonweg wat er verkocht moet worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:37 schreef appelsap het volgende:
Hoezo bedonderd? Uiteindelijk kopen ze toch zelf wat ze willen?
Graag of niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:38 schreef Nairua het volgende:
[..]
Zoiets zou ik zelf inderdaad niet kunnen bedenken, dank..
Man, zit niet zo te zeiken. Als er een klant komt: "Wij naaien u, u kunt beter wat halen bij de concurrent."quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:36 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ik werk bij een hoog aangeschreven keten. Dat is juist het erge. Klanten beseffen niet eens dat ze bedonderd worden.
Dat gaat denk ik in zulke winkels altijd zo. Van het een verkopen ze liever meer dan van het ander.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:39 schreef Nairua het volgende:
[..]
Klopt, maar vaak op basis van het advies van de verkoper. En die adviseert dus gewoonweg wat er verkocht moet worden..
Iedereen weet dat verkopers verkopen (quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:39 schreef Nairua het volgende:
[..]
Klopt, maar vaak op basis van het advies van de verkoper. En die adviseert dus gewoonweg wat er verkocht moet worden..
Je lijkt het niet te begrijpen, maar dat geeft niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:40 schreef zarGon het volgende:
Man, zit niet zo te zeiken. Als er een klant komt: "Wij naaien u, u kunt beter wat halen bij de concurrent."
Kijk, gemoedsrust.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |