http://www.roadrunnerrecords.com/artists/Devildriverquote:Sinds de vorming van de band in 2002 heeft DevilDriver gestaag een carriere opgebouwd. Hun gelijknamige debuut was een verpletterende introductie van een nieuwe soort extreme muziek, met op de voorgrond het eigenzinnige stemgeluid van zanger Dez Fafara (ex-Coal Chamber). De band speelt een mix van melodieuze death-metal met een compleet eigen geluid, en het debuut werd dusdanig ook positief ontvangen. Hun tweede album, "The Fury Of Our Makers Hand" liet een wat meer experimentele en muzikale kant van de band zien, een lijn die is doorgetrokken op het aankomende album "The Last Kind Words".
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:39 schreef OFfSprngr het volgende:
Weer zo'n overhypte Amerikaanse 13 in een dozijn Road Runner bands.
De reacties zijn helemaal.
Echt jij met je death he..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 06:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik moet eerlijk zijn, zelf heb ik LoA nog niet gehoord, maar zoals dat ik allemaal scene hipsters erover hoor klinkt het nou niet ECHT bijzonder, misschien wel, misschien niet, ik weet het niet, ik kan er niet over oordelen, maar het zijn wel veelal de mensen die Devil Driver en dat soort bands de hemel in prijzen terwijl ze nog nooit van Death hebben gehoord, tja, dan mag je gewoon niet over Death Metal oordelen.
Laat ze lekker.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 06:26 schreef OFfSprngr het volgende:
maar het zijn wel veelal de mensen die Devil Driver en dat soort bands de hemel in prijzen terwijl ze nog nooit van Death hebben gehoord, tja, dan mag je gewoon niet over Death Metal oordelen.
Opeth is al helemaal niet meer wat het geweest is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:01 schreef Slappy het volgende:
voor jou al een reden om niet te luisternen want stel je voor dat dan ben je niet alternatief genoeg
![]()
En trouwens Opeth zit ook bij roadrunner![]()
En?quote:
Hehe dat is waar, trouwens als je Life of Agony wil beluisteren ik raad je River Runs Red aan. Daarnaast ken ik Death wel en kan t me totaal niet boeienquote:Op zaterdag 1 september 2007 05:42 schreef OFfSprngr het volgende:
Zelfs bij de Heideroosjes zijn die vet, zegt niets over de band zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |