oke weltrustenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als ik nog wakker ben na de film laat ik nog wel weten of ik het met je eens ben.![]()
Sterkte !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:49 schreef PeZu het volgende:
ik ga zo the 4400 nseizoen 3 kijken denk
ik ben in super slechte bui dus have fun all
pezu is kapot sjago
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:59 schreef Tezz het volgende:
BeeDee, zit er in Renesse een goede pizzeria??
Er zitten er 2 in Renesse, maar ik vind ze beiden niet zo geweldig. Ik ga liever naar Mi Casa in Haamstede.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:59 schreef Tezz het volgende:
BeeDee, zit er in Renesse een goede pizzeria??
i hate to say i told you so but..... i told you soquote:
En ik had 'm nog wel gehuurd...kon 'm niet op usenet vinden en wou hem per sé zien.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
i hate to say i told you so but..... i told you so
ik kijk 4400 en dat bevalt me goed
ben nog wel kk sjago
omdat ik morgen naar dancevalley zou gaan maar dat gaat helaas niet doorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En ik had 'm nog wel gehuurd...kon 'm niet op usenet vinden en wou hem per sé zien.![]()
Waarom ben je sjago ? Het gaat een geweldig weekend worden qua weer !![]()
![]()
Bummer ja...what happened ? Kaartjes geript oid ? Geen geld ? Vertel !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat ik morgen naar dancevalley zou gaan maar dat gaat helaas niet door![]()
nee, ik ben verhinderd beinvloed door krachten buiten mijn machtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Bummer ja...what happened ? Kaartjes geript oid ? Geen geld ? Vertel !![]()
Vervelende krachten zijn dat...vooral overmacht..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, ik ben verhinderd beinvloed door krachten buiten mijn macht![]()
ja man, ik baal echt als een stekkerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Vervelende krachten zijn dat...vooral overmacht..![]()
hehe wat dacht je dat ik drinken was?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zeg bier ! Schrale troost, maar hey....je moet wat in dit geval[afbeelding]
Je stelt me niet teleur..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
hehe wat dacht je dat ik drinken was?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ja man iedereen gaat behalve ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je stelt me niet teleur..![]()
Alleen jammer dat het niet helpt dan....MEER BIER !!!!![]()
Ja...ik hoop dat die krachten buiten jouw macht je nog enige keuze geven..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man iedereen gaat behalve ik![]()
ach ja dan maar wat anders verzinnen voor morgen hehehe
no change but thnaks manquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja...ik hoop dat die krachten buiten jouw macht je nog enige keuze geven..![]()
tuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |