nieuw? ik heb hem al bijna een week ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:32 schreef Tezz het volgende:
Tis ongelofelijk maar waar.................rapapapapapa..............het volgende deel!!!!!!
PeZu, vanwaar de nieuwe avatar?? En what the hell is het??
jajaja maar telkens als jij ging rokershoeksjen was ik weer weg dus ik kon het niet eerder vragen.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
nieuw? ik heb hem al bijna een week ofzo![]()
vanwaar? i just felt like it
en het is foto van een schilderij van een vriend van me, in mijn foob staat een groter plaatje, en hij hangt bij mij thuis
en waar ik mee kap? dat blijft voorlopig nog even geheim maar vertellen zal ik het
Doei SOL!!!! Hopelijk werkt je internet allemaal........(geen internet = kut. Ik weet het, heb wel eens ooit 'ruzie'met upc gehad en de rekening niet betaald....).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga weer richting Delft... Als het goed is zou mijn i-net het moeten doen maar heb er niet echt vertrouwen in![]()
Fijn weekend allemaal![]()
![]()
ooh waarmee dan? pm/msn me het antwoordquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
jajaja maar telkens als jij ging rokershoeksjen was ik weer weg dus ik kon het niet eerder vragen.....![]()
Ik zal je fobo nog eens checken heur!!!!!!!!
En ik weet precies waar jij mee gaat kappen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:30 schreef Tezz het volgende:
Oh hebben jullie al vakantie BeeDee? Ik nog twee daagjes volgende week en dan komen we volgende week zaterdag jullie kant op! Zal onderhand eens wat spullen bij elkaar gaan rapen.....
Ook een fijn weekend SOL !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga weer richting Delft... Als het goed is zou mijn i-net het moeten doen maar heb er niet echt vertrouwen in![]()
Fijn weekend allemaal![]()
![]()
Post jij het antwoord maar....waarom die geheimzinnigheid !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh waarmee dan? pm/msn me het antwoord![]()
DAt hoop ik ook! Mijn tent heeft bewezen waterdicht te zijn, maar toch...........quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Post jij het antwoord maar....waarom die geheimzinnigheid !![]()
Het gaat niet, ik herhaal; NIET ! regenen !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
DAt hoop ik ook! Mijn tent heeft bewezen waterdicht te zijn, maar toch...........
We wachten wel af....hij zou het zeker melden, heeft ie gezegd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik weet wat het is......het is..........zeg maar vrij ................ahum................ heftig![]()
Jazeker !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:14 schreef Tezz het volgende:
Gossie, zou de eer dan ook voor mij zijn weggelegd???
Gefeulciteerd Tezz !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:15 schreef Tezz het volgende:
ja, ja , ja , ja ........... wat een sensatie! Kom dat zien kom dat zien! Tezz heeft ook een kwartet!!!!!!!!!
(niet dat dat moeilijk is in het huidige rokershoeksje)
Zo. Nu ga ik shoppen. Met mijn man. Tjonge jonge wat zal dat gezellig zijn...
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:41 schreef BeeDee het volgende:
Ik ga "The Good Shepherd" maar eens kijken.....lange zit.![]()
Ow kut !...ik ga het toch proberen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
erg saaie langdraadige kutfilm
![]()
en zwaar gehyped
ik ben werkelijk waar 6x in slaap gevallen bij die filmquote:
Als ik nog wakker ben na de film laat ik nog wel weten of ik het met je eens ben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben werkelijk waar 6x in slaap gevallen bij die film![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |