Ze is gek op frambozen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:06 schreef avonne het volgende:
[..]
mwah... ze loopt de hele dag te verkondigen dat ze Dennis helemaal niet leuk vindt.
Dus waarom pijpt ze hem dan?
Maar weet Nadia dat ook?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat zei hij express voor Dennis.Hadden ze vannacht afgesproken.
Ook wel een leuke storyline... hoer die verliefd wordt op klant.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, volgens mij was Gaby wel weg van Huub.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:08 schreef Fast_Eddy het volgende:
Jaap klinkt als is een verliefde puber ...
Ja dat had hij met Nadia afgesproken.Ze laten Dennis in de waan dat Jaap met hem naar de finale wilt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar weet Nadia dat ook?
Het is niet leuk om right in your face te horen "ik geef je geen back up"
Het lukt denk ik niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:07 schreef 2live het volgende:
jaap wordt moe van vaginale sex.
het gaat erom dat Jaap haar erop aanspreekt omdat hij jaloers is maar dat niet zegt. Hij begint over haar eergevoel etc. om zijn doel te bereiken dat ze niets meer met nix doet.quote:
IK snap er werkelijk geen zak meer van.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:09 schreef HenrySpencer het volgende:
Nu wil Jaap ineens wél naar de finale met Nadia. Eerder vandaag juist niet?
Dus ze houdt niet van frambozen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:10 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
het gaat erom dat Jaap haar erop aanspreekt omdat hij jaloers is maar dat niet zegt. Hij begint over haar eergevoel etc. om zijn doel te bereiken dat ze niets meer met nix doet.
Net zoals zij gisteren deed toen ze Jaap aansprak op het pesten over gewicht. Niet zeggen dat zij het gewoon niet wil hebben maar een emoverhaal over zijn eer en zelfrespect ophangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |