Ik lul liever lekker slap op fokquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:58 schreef appelsjap het volgende:
schrijf een brief
ok, maar ik dacht dat je misschien meer zou bereiken met een brief, een hele bozequote:Op donderdag 12 juli 2007 22:00 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik lul liever lekker slap op fok
Daar zouden ze een jolig, vrolijk, hihi, item van maken. Met die achterlijke verslaggeversquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:10 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ok, maar ik dacht dat je misschien meer zou bereiken met een brief, een hele boze![]()
Ik zou niet meedoen aan zo'n programma in ieder geval, als ik al met mijn kop op tv zou willen. Ik zou het prettig vinden als dat achterlijke giechel/burgerlijke sfeertje eruit gaat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:16 schreef dalet het volgende:
Wat zou jij doen als jij het mocht presenteren? Je strak aan de tekst houden? Slap ouwehoeren net zoals op Fok?
Vertel, je suis très curieux.
Dus Hart van Nederland vind je ook niks ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:18 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik zou niet meedoen aan zo'n programma in ieder geval, als ik al met mijn kop op tv zou willen. Ik zou het prettig vinden als dat achterlijke giechel/burgerlijke sfeertje eruit gaat.
Oh come on, die kunnen het verbouwen van een huiskamer bij de buren nog verfilmen als een halve horror-film.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:25 schreef dalet het volgende:
[..]
Dus Hart van Nederland vind je ook niks ?
Dat hele programma is gewoon een extreem lang reclameblok tussen een film doorquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Oh come on, die kunnen het verbouwen van een huiskamer bij de buren nog verfilmen als een halve horror-film.
En dat dan presenteren als nationaal nieuws.
Dat is wel een kunst, maar toch.
HvN gaat nergens over, evenals 4 in het Land.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:25 schreef dalet het volgende:
[..]
Dus Hart van Nederland vind je ook niks ?
Jij haalt me de woorden uit de mond.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:04 schreef Borreke het volgende:
Hoeft niks te veranderen, die Margreet Beetsma is lekkor
Voila:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:22 schreef Parafernalia het volgende:
het bekende worthless / pics verhaal enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |