abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53241783
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aangezien mijn verslaving ruim over z'n hoogtepunt heen is en ik een aantal dingen niet meer gebruik, doe ik een paar dingen in de verkoop!

De prijzen zijn exclusief verzendkosten en ophalen kan in Rotterdam
Snake Oil for Scalps
Eénmaal gebruikt en er is een keer een proefje afgesneden.
Vraagprijs: 3,50
Werkt dat spul een beetje? Wat zijn je ervaringen?
Op het forum vinden ze het nogal onhandig in gebruik.

[ Bericht 5% gewijzigd door Koningin op 17-09-2007 13:09:15 ]
  maandag 17 september 2007 @ 13:17:20 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_53242073
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:02 schreef Koningin het volgende:

[..]

Werkt dat spul een beetje? Wat zijn je ervaringen?
Op het forum vinden ze het nogal onhandig in gebruik.
Ja, dat is ook waar. Zou liegen als ik zou zeggen dat het erg handzaam is

't Werkt wel goed, beste manier is om het spul goed warm te maken, danwel door het even op de kachel te leggen of goed warm te wrijven. Maar, echt ideaal is het niet helaas... Maar goed, dat zijn die jellies ook niet echt en je gebruikt het niet dagelijks, dus het valt wel te doen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_53250620

Ik ging vandaag alweer naar de Lush. Ben thuisgekomen met een stuk Fresh Farmacy en een proefje m
Mudflats en een proefje Ring of Roses. FF maakt goed schoon, maar droogt wel wat uit. Maar das niet erg, ik smeer daarna toch creme. Enne, Herbalism stinkt! Ben blij dat de verkoopster me die liet ruiken, ik was wel van plan om m te gaan kopen maar heb het toch maar niet gedaan.

Ik ben nu bezig om verschillende topics terug te lezen, en het valt me op dat daar heel veel mensen in postten die ik hier helemaal niet meer zie. Is de verslaving over? Dit topic gaat op het moment erg langzaam...

En nou weer sparen....
pi_53250658
Hm ik geloof dat Lush inderdaad een verslaving is die bij veel mensen over gaat. Ik was er ook helemaal gek van, maar moet zeggen dat ik nu met een doos Lush dingen zit die ik eigenlijk nooit meer gebruik.. Het enige waar ik nog wel gek op ben zijn de bad dingen.
pi_53252038
bij mij is het ook al minder, al was het bij mij nooit zo erg als bij sommige anderen. Zo heel veel geld heb ik er niet aan uitgegeven, maar de probeerfase is grotendeels voorbij na twee jaar en ik zit nu in de 'eerst alles opmaken'-fase, die samengaat met 'jeetje, ik heb er toch wel asociaal veel geld aan uitgegeven'-periode.
Tap tap tap
pi_53261306
Ook bij mij is de Lush verslaving véél minder dan het ooit geweest is. Maar toen ik hoorde dat mijn ouders dit weekend naar Maastricht gingen, kon ik het niet laten om een klein lijstje mee te geven. American Cream blijft namelijk een favoriet qua crémespoeling, I love Juicy vind ik ook erg lekker, en wilde iets nieuws proberen, dat is Curly Wurly geworden. Aparte shampoo met stukjes kokos erin, m'n haar moest goed uitgespoeld worden, maar ruikt en voelt heerlijk.
En ook ik kan bevestigen dat er een Lush in Den Haag komt, de verkoopster meldde het ook al.
Back in business.
  dinsdag 18 september 2007 @ 10:19:05 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_53264697
Er komt nog één dingetje bij!

Een doosje ongebruikte Egg Snog lip balm
Vraagprijs 5.50
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_53267171
Ik heb eigenlijk nooit een verslaving gehad.
Maar ik vind het af en toe lekker.
Als ik toevallig ergens ben waar een Lush winkel is, dan koop ik wel wat. Maar voor de rest niet echt.
pi_53274414
Hm.. Jammer dat de Lush er zo lang over doet om te bezorgen. Een vriendin vertrekt binnenkort voor een paar maanden naar het buitenland en een blok shampoo in een tin leek me wel een nuttig cadeautje. Maar ik zie haar zaterdag voor het laatst en ik heb echt geen tijd om zelf voor die tijd nog naar Amsterdam te gaan.
Had ik eindelijk iets bedacht waar ze zowaar iets aan zou kunnen hebben en niet alleen in de weg zou zitten.
  † In Memoriam † dinsdag 18 september 2007 @ 19:10:45 #185
43556 miss_dynastie
pi_53277791
Ja, de lol is er inmiddels wel zo'n beetje af, ja. Goed voor de portemonnee en zo
pi_53366565
Ik heb tijdelijk geen OV, dus dan is de drempel ook wat hoger om even langs de winkel te gaan.
Online bestellen kan wel, maar ik wil toch ooit mijn spaarkaart vol hebben, en bij online bestellen mis je toch het snuffelen..

Misschien als ze binnekort weer met wat nieuws komen? Zoals die boxen die je wel al in oa amerika ziet, met twee bij elkaar passende verzorgingsproducten voor t gezicht..
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_53366723
ik ga proberen pas weer wat te kopen als ze in januari weer gratis kerstmeuk gaan weggeven en dan gewoon via internet. ik heb geen OV meer en cross dus niet even snel naar amsterdam of den bosch, en ik moet even wat spul opmaken. tegen die tijd zijn m'n sympathy for the skin, i love juicy, angels on bare skin en m'n badderspullen ook wel op, denk ik.
als ik in de tussentijd stiekem toch in amsterdam kom, hou ik het bij een vers masker, ik vind het 's winters altijd leuk om lekker te tutten met maskers .
Tap tap tap
pi_53366807
oh oh oh

Gratis meuk!

goede reden om dingen te kopen!

Het is al prijzig genoeg! dus altijd leuk als je er iets bij krijgt.. Toen je dat gratis pakket erbij kreeg heb ik bv online wat besteld..
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_53387644
ik had me voorgenomen om niet te gaan zoeken naar de lush in venetie, heb dan ook niet specifiek gezocht, en het duurde een tijd, en ik zag maar niks.. iemand hier zei dat het makkelijk te vinden was, daar snapte ik al niks van

uiteindelijk liep ik er zo tegen aan, tegen alle 2 zelfs
karma parfum meegenomen, die gebruik ik altijd, en dat scheelt toch een boel met hier, en lemony flutter, die was volgens mij ook goedkoper
4 proefzeepjes meegekregen, en een sample douche gel
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator zondag 23 september 2007 @ 13:05:46 #190
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_53402989
Bij mij is de lush verslaving nog lang niet voorbij, het is alleen zo dat ik er op het moment weinig geld voor heb Maar ik moet snel weer langs gaan want ik mis I snap the Whip en mijn American Cream en Mudflats beginnen op te raken. Qua zeepjes enzo zit ik goed, ik heb nog enorme stukken HIWTK, Rock Star en Happy liggen en op het moment gebruik ik veel Banana Moon Echt zonde dat die eruit is, zoooo lekker! Ben ook benieuwd naar de speciale kerstproducten. Snel maar weer een bezoekje brengen dus
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_53412427
Ik heb me vanmiddag uitgeleefd bij de lush tweede keer dat ik er kom ofzo
de buit:
cupcake facemask
mud flats zeep
kryztal deoblok
you snap the whip bodybutter
en herbalism scrub

ka-ching en ik kreeg er niks bij even voor me zag ik wel iemand die samples kreeg en die had geloof ik 1 dingetje ofzo maar die werd geholpen door een ander oh en die homo's die er werken zijn zo leuk
pi_53412881
you snap the whip . goede keus . En laat even weten of cupcake lekker is?
Ik ben zo trots op je . Waar had je anders een proefje van gewild, misschien heb ik iets voor je . (Alles om de goede jehova uit te hangen ).
Tap tap tap
pi_53413000
Nouja t was meer omdat t toch een hele hap geld is en iemand voor me met 1 ding kreeg er wel wat bij zomaar maar ach en idd YSTW was ik toen ik t rook helemaal weg van, net als de krystal deoblok (wel handig voor onderweg naar dingen waar deobussen niet zijn toegestaan afgelopen zomer 2 of 3 weg moeten gooien omdat ik t vergeten was uit mn tas te halen.) Over mud flats hoorde ik altijd veel goeds dus dacht ach nemen we ook mee, en een goede scrub is nooit weg en maskers zijn leuk

CL ken je cupcake niet? is echt iets voor jou, ruikt naar chocoladeijs

denk alleen dat t voorlopig genoeg is heb ook al heel lang blok karma liggen en angels delight, en nog 3 shampoobars

Oja achteraf baalde ik wel, ik dacht rond 35 euro te zitten ofzo bleek t 43 en de eerste 50 die 50 euro uitgaven vandaag kregen cadeau twv 17.50 en op het tafeltje te zien waren de eerste 50 nog niet geweest, maar om dan zo hebberig te zijn en te zeggen Oh wacht ik neem er nog ff iets bij is ook zo wat
pi_53460447
Vraagje: Zijn die deo's iets? Ik ben eigenlijk op zoek naar een deo zonder die aluminiumrommel erin, en denk aan Lush. Maar werken ze ook? Houden ze zweetlucht tegen en voorkomen ze klotsende oksels? Zelfs in de zomer?

Wie heeft er ervaring mee?
pi_53460508
Ik heb nu dat kryztal deoblok en gister gebruikt voor t eerst, hij beviel goed, heb gewerkt gisteravond (bij ikea dus best veel met zware dozen sjouwen etc) en geen zweetlucht oid nu is dat ook een hele sterke deo, maar ik ben gek op citruslucht etc
pi_53474427
Vanmiddag eens met de vriendin naar 2 Lush winkels in Amsterdam geweest. Aangezien ze uit de VS komt en nog een verjaardagscadeau tegoed had heeft ze zich daar uitgeleefd. Voor haar zit de dichtstbijzijnde winkel in Chicago en dat is 4 - 5 uur rijden, dus alles ruiken in een winkel is dan wel wat leuker dan op de gok dingen via het internet bestellen .
Ik was meer dan 100 euro kwijt en daarnaast heeft ze zelf ook nog wat gekocht... dat zijn behoorlijk wat zeepjes en andere kleurige, geurige blokken, bollen en wat spul in potten en flesjes.

Zelf heb ik een middel grote fles Sonic Death Monkey en een blok Aromaco deo gekocht. Morgen eens flink soppen onder de douche en daarna eens flinken smeren en kijken of ik dan een beetje lekker geur.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_53486608
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:51 schreef Plukie86 het volgende:
Vraagje: Zijn die deo's iets? Ik ben eigenlijk op zoek naar een deo zonder die aluminiumrommel erin, en denk aan Lush. Maar werken ze ook? Houden ze zweetlucht tegen en voorkomen ze klotsende oksels? Zelfs in de zomer?

Wie heeft er ervaring mee?
Oxeo cube werkt onwijs goed bij mij, ook in de zomer. Na een uurtje of 12 ruik ik er nog steeds naar
pi_53489568
Bij mij is de "verslaving" niet minder geworden, en dat gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren.
Het zal ermee te maken hebben dat ik Lush niet als gimmick zie, maar gewoon overtuigd ben door hun ethiek én hun produkten. Ik heb besloten geen cosmetica meer te gebruiken die op dieren is getest (van make-up gebruik ik dus ook geen Bourjois, Rimmel etc meer, hoewel ik dat wel altijd mooi vond. Nu alleen nog Hema eigen merk, MAC etc).
Verder is Lush het enige bedrijf dat ik ken dat zo consciëntieus omgaat met dingen als milieu, duurzaamheid, fair trade, etc. Niet dat ze altijd goed zitten, maar ze zijn wel altijd bereid te verbeteren.

En natuurlijk vind ik het gewoon geweldige produkten Ze hebben mijn huid en haar enorm opgeknapt, ik ben gek op de geuren (Champagne Snow parfum ) en vind het gewoon fijne spullen. Klinkt erg Jehovah-achtig, maar goed, kan het ook niet helpen.
pi_53494914
Afgelopen week was ik in Den Bosch, eindelijk weer bij een lush winkel en ik heb een shampoo meegenomen, en twee gezichtsdingen. Kreeg er wel 2 proefjes bij, echt leuk vind ik dat, vaak dat ik iets koop dat ik zo heb meegekregen. Dat heb ik verteld bij de shampoo, dus misschien kreeg ik daarom wel twee proefjes.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53499066
oh ben net op de site gaan kijken en wat hebben ze daar een leuke dingen heb een paar dingen besteld ben benieuwd !!!
heb shampoo conditioner zeep en creme besteld haha
hoe lang duurt het normaal totdat ze leveren??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')