abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52810448
ik heb hem gister ook weer gebruikt, idd erg lekker . en ja, de hele douchecabine zat onder .
Tap tap tap
pi_52867414
Hallo!

Sinds mijn vriend met regelmaat (zo'n één keer per week) in Maastricht komt, hopt ie voor mij en zijn moeder altijd even de Lush-winkel binnen. Inmiddels heb ik zo'n anderhalve tas vol met spulletjes .
Ik zal later eens opzoeken wat allemaal en wat mijn ervaringen ermee zijn .
pi_52870429
YSTW, ik ga daar een enorme voorraad van kopen in oktober in Engeland.. geweldig spul evenals oxeo cube
pi_52870799
Amandopondo blijft heerlijk . De mijne is nu op .
Tap tap tap
pi_52875858
Waar ruikt Amandopondo naar? Vind m in de winkel niet zo bijzonder maar raak ook in de war door al die geurtjes...
~*~Common sense is not so common~*~
pi_52876419
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:17 schreef heppifisj het volgende:
Waar ruikt Amandopondo naar? Vind m in de winkel niet zo bijzonder maar raak ook in de war door al die geurtjes...
soort citroengeur, maar ook wel weer heel zoetig. Ik had hem in een opwelling gekocht, want in de winkel ruik je hem amper, maar hij is echt geweldig .
Tap tap tap
  zondag 2 september 2007 @ 21:45:41 #157
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_52901678
amandopondo is inderdaad geweldig
en hij schuimt echt als een gek! Ik had pas een halfje in bad gegooid, maar dat was eigenlijk al teveel.... Ik had me een berg schuim joh!
wel lekker stiekem...
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_52944947
Zojuist heb ik mijn gezicht met mudflats gewassen, wat een heerlijk zeepje! Op mijn lijf doettie niet veel bijzonders (behalve lekker ruiken), maar zijn gezicht maaktie heerlijk zacht! Coalface reinigt sterk maar droogt ook wat uit, dus morgen ga ik eerst coalface gebruiken en daarna mudflats nog.

Iemand ook ervaring met zowel Enzymion als Vichy normaderm? Welke vond je beter? Ik heb beide geprobeerd, maar ben er nog niet uit... Het gaat vooral om de mate waarin ze gedurende de dag matteren.
pi_52953091
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

soort citroengeur, maar ook wel weer heel zoetig. Ik had hem in een opwelling gekocht, want in de winkel ruik je hem amper, maar hij is echt geweldig .
Oeh! *Zet op vakantie met bad-lijstje* (is pas in januari alleen )

Wanneer komen de kerst spullen ik heb een excuus nodig om naar Amsterdam af te reizen
~*~Common sense is not so common~*~
  maandag 10 september 2007 @ 11:44:20 #160
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_53069694
quote:
Naakt voor naakt
LUSH Times #9
10-09, 2007

De meeste van jullie kennen ons strenge beleid ten opzichte van dierproeven, ons gebruik van verse en natuurlijke ingrediënten en de eerlijke manier waarop we onze grondstoffen verkrijgen. Maar we denken dat het tijd wordt om ook de naakte waarheid te presenteren. En dan met de nadruk op naakt. Want veel van onze producten worden verkocht zonder jasje. In de afgelopen dertien jaar heeft Lush verschillende productlijnen ontwikkeld in vaste vorm. Shampoo Bars, Massage Bars, deodorant en zelfs badschuim. Dat doen we niet omdat het zo decoratief is dat alle Massage Bars in hun blote billen liggen. We proberen hiermee het groeiende probleem van onze enorme bergen afval te verminderen. Dat lijkt misschien een kleine stap, maar met jullie hulp gaan we de goede richting uit! Want wist je dat Lushklanten vorig jaar samen alleen al de fabricage, transport en afvoer van 3 miljoen plastic flessen hebben voorkomen door te kiezen voor een shampoo bar? Iedere verkochte Shampoo Bar staat voor drie flessen die niet op de afvalberg belanden. Laat als consument je stem horen en weiger cosmetica producten te kopen die overmatig verpakt is. Dat helpt niet alleen het milieu, maar ook je portemonnee. Want uiteindelijk ben jij degene die betaald voor mooie doosjes, extra plastic, lange gebruiksaanwijzingen en grappige tasjes.

Om de aandacht te vestigen op het groeiende probleem van overmatig verpakkingsmateriaal bij consumentengoederen, gaat het Lushpersoneel in Amsterdam en Haarlem uit de kleren! Op donderdag 13 september zullen onze medewerkers van de Kalverstraat in Amsterdam en onze vestiging in Haarlem de straat op gaan om mensen te informeren over de voordelen van ‘naakte’ producten. Zij dragen hierbij als enige kledingstuk een schort met de tekst ‘Vraag me waarom ik bloot ben?’ Hiermee volgen ze het voorbeeld van onze collega’s in Engeland en Amerika. Ook de webshop heeft vanaf maandag 10 september een speciale naaktpromotie, meer informatie vind je op www.lush.nl
pi_53069729
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:57 schreef heppifisj het volgende:

[..]

Oeh! *Zet op vakantie met bad-lijstje* (is pas in januari alleen )

Wanneer komen de kerst spullen ik heb een excuus nodig om naar Amsterdam af te reizen
meestal eind oktober of zo .
Tap tap tap
pi_53069765
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:44 schreef TechXP het volgende:

[..]

lekker met dit weer . maar wel goed initiatief natuurlijk . ik vind die shampoobars alleen van die ondingen .
Tap tap tap
pi_53071343
Ik heb eigenlijk ook nog nooit begrepen hoe die shampoobars werken.
Breek je daar telkens een stuk vanaf?
  maandag 10 september 2007 @ 13:18:42 #164
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_53071662
quote:
lekker met dit weer . maar wel goed initiatief natuurlijk
Zeker. Ik heb ook een tijd terug eens met lush een ludiek protest gehouden tegen dierproeven. Ik zat in konijnenpak Gelukkig was het goed weer.
quote:
Ik heb eigenlijk ook nog nooit begrepen hoe die shampoobars werken.
Breek je daar telkens een stuk vanaf?
Als je die bars gewoon tegen je aanwrijft dan komt er gewoon wat van dat spul op je terecht. Als je dat dan verder wrijft dan wordt het schuimeriger en kan je het verder gebruiken. Dus je hoeft niet steeds iets af te breken, hoewel dat ook zou kunnen, maar lijkt me beetje meer kracht kosten om dat steeds te doen.

Ik heb nog een hoop lush spullen hier. En nog 30 euro bonnen om in te kopen daar. Voorlopig nog een lange periode vol met lush
pi_53092039
Ik vind die shampoobars wel heel handig, je wrijft er gewoon mee op je haar en dan wassen en het begint dan vanzelf te schuimen. Je moet alleen wel een conditioner gebruiken erna want je haar wordt er wel droog van. Daarom heb ik zaterdag veganese conditioner gekocht, en die is wel erg lekker. En je haar wordt er ook niet zo slap van.
Die ambrosia scheercreme werkt ook goed trouwens!
En ik heb ook nog whoosh douche jelly gekocht. Die is veel zachter dan de sweetie pie, en je wordt er zelf ook lekker zacht van. Maar bij sweetie pie rook ik het de hele dag nog, dat vond ik juist zo lekker, en dat is bij whoosh helaas niet zo.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_53098438
Ik ben ook weer terug van een bezoekje aan beide Lushwinkels in A'dam. De score in de Leidsestraat is een stuk HIWTK (voor mijn zus) en een pot Enzymion. In de Kalverstraat heb ik nog een fles Tea Tree Water gekocht. En nu ben ik klaar voor de strijd met mijn vette huid!

Die nieuwe zeep, iets met lelie ofzo, vond ik niet lekker. Vanaf oktober zijn de kerstspullen er volgens de verkoopster.
pi_53156052
Er komt een Lush winkel in Den haag!!!!!
pi_53156162
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:19 schreef bibi het volgende:
Er komt een Lush winkel in Den haag!!!!!
echt? waar? wanneer? YEAH!!!
pi_53157611
Lush
pi_53162579
Ik heb de nieuwe zeep gekocht, Lily Savon. Schuimt geweldig, ruikt heerlijk En smelt gigantisch

Oh en Mange Too massagebar, met honing en witte chocolade
  vrijdag 14 september 2007 @ 14:01:09 #171
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_53171309
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:49 schreef lienelien het volgende:
Ik heb de nieuwe zeep gekocht, Lily Savon. Schuimt geweldig, ruikt heerlijk En smelt gigantisch

Oh en Mange Too massagebar, met honing en witte chocolade
oeh, klinkt allebei heerlijk

ik ben bijna door mijn voorraad heen, dus eigenlijk moet ik binnenkort maar weer eens naar Den Bosch toe. Of is er een Lush vlak over de Duitse grens? daar woon ik namelijk vlakbij...
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_53180537
quote:
Winkel pakt uit

Met niets anders om het lijf dan een schort gingen de verkoopsters van Lush, een winkel in verzorgingsproducten, gisteren de Kalverstraat op. Ze trokken veel aandacht met hun actie om verpakkingsmateriaal uit te bannen. In hun winkel worden voornamelijk onverpakte – blote producten verkocht. Uit shampoos bijvoorbeeld is het water gehaald, waardoor plastic flessen overbodig zijn en de zaak verstrekt uitsluitend draagtasjes die hergebruikt kunnen worden.
bron
pi_53180892
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 20:14 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Ik wilde net net gaan posten

Het was ook op AT5, misschien is dat nog wel ergens online te vinden
  maandag 17 september 2007 @ 11:03:32 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_53238950
Aangezien mijn verslaving ruim over z'n hoogtepunt heen is en ik een aantal dingen niet meer gebruik, doe ik een paar dingen in de verkoop!

De prijzen zijn exclusief verzendkosten en ophalen kan in Rotterdam

1 flesje (100 ml) Snow Fairy
Ongebruikt en helemaal vol!
Vraagprijs 6 euro

1 Xmas Massage Bar
Nog in de verpakking en dus ook ongebruikt!
Vraagprijs 6,50

Snake Oil for Scalps
Eénmaal gebruikt en er is een keer een proefje afgesneden.
Vraagprijs: 3,50

Angels Delight Soap
Groot stuk Angels Delight nog in de verpakking. Ik vind 'm niet zo lekker, dus vandaar dat ie weg mag!
Vraagprijs: 6 euro

Ik zit nu op mijn werk, maar uit mijn hoofd was het dit! Als er nog meer is, zet ik dat er vanavond bij!

Bij interesse, posten in dit topic of een PM
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Moderator maandag 17 september 2007 @ 11:47:40 #175
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_53240021
Nu ik vrijwel dagelijks in Amsterdam ben wordt de drempel om naar Lush te gaan wel aanzienlijk verlaagd, dat gaat niet goed worden voor mijn portemonnee Als ik mijn loon binnenheb dus maar weer eens buurten. Mijn I snap the Whip is nu op en ik kan niet zonder
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')