soort citroengeur, maar ook wel weer heel zoetig. Ik had hem in een opwelling gekocht, want in de winkel ruik je hem amper, maar hij is echt geweldigquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:17 schreef heppifisj het volgende:
Waar ruikt Amandopondo naar? Vind m in de winkel niet zo bijzonder maar raak ook in de war door al die geurtjes...
Oeh! *Zet op vakantie met bad-lijstje* (is pas in januari alleenquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
soort citroengeur, maar ook wel weer heel zoetig. Ik had hem in een opwelling gekocht, want in de winkel ruik je hem amper, maar hij is echt geweldig.
quote:Naakt voor naakt
LUSH Times #9
10-09, 2007
De meeste van jullie kennen ons strenge beleid ten opzichte van dierproeven, ons gebruik van verse en natuurlijke ingrediënten en de eerlijke manier waarop we onze grondstoffen verkrijgen. Maar we denken dat het tijd wordt om ook de naakte waarheid te presenteren. En dan met de nadruk op naakt. Want veel van onze producten worden verkocht zonder jasje. In de afgelopen dertien jaar heeft Lush verschillende productlijnen ontwikkeld in vaste vorm. Shampoo Bars, Massage Bars, deodorant en zelfs badschuim. Dat doen we niet omdat het zo decoratief is dat alle Massage Bars in hun blote billen liggen. We proberen hiermee het groeiende probleem van onze enorme bergen afval te verminderen. Dat lijkt misschien een kleine stap, maar met jullie hulp gaan we de goede richting uit! Want wist je dat Lushklanten vorig jaar samen alleen al de fabricage, transport en afvoer van 3 miljoen plastic flessen hebben voorkomen door te kiezen voor een shampoo bar? Iedere verkochte Shampoo Bar staat voor drie flessen die niet op de afvalberg belanden. Laat als consument je stem horen en weiger cosmetica producten te kopen die overmatig verpakt is. Dat helpt niet alleen het milieu, maar ook je portemonnee. Want uiteindelijk ben jij degene die betaald voor mooie doosjes, extra plastic, lange gebruiksaanwijzingen en grappige tasjes.
Om de aandacht te vestigen op het groeiende probleem van overmatig verpakkingsmateriaal bij consumentengoederen, gaat het Lushpersoneel in Amsterdam en Haarlem uit de kleren! Op donderdag 13 september zullen onze medewerkers van de Kalverstraat in Amsterdam en onze vestiging in Haarlem de straat op gaan om mensen te informeren over de voordelen van ‘naakte’ producten. Zij dragen hierbij als enige kledingstuk een schort met de tekst ‘Vraag me waarom ik bloot ben?’ Hiermee volgen ze het voorbeeld van onze collega’s in Engeland en Amerika. Ook de webshop heeft vanaf maandag 10 september een speciale naaktpromotie, meer informatie vind je op www.lush.nl
meestal eind oktober of zoquote:Op woensdag 5 september 2007 08:57 schreef heppifisj het volgende:
[..]
Oeh! *Zet op vakantie met bad-lijstje* (is pas in januari alleen)
Wanneer komen de kerst spullen ik heb een excuus nodig om naar Amsterdam af te reizen![]()
lekker met dit weerquote:
Zeker. Ik heb ook een tijd terug eens met lush een ludiek protest gehouden tegen dierproeven. Ik zat in konijnenpakquote:lekker met dit weer . maar wel goed initiatief natuurlijk
Als je die bars gewoon tegen je aanwrijft dan komt er gewoon wat van dat spul op je terecht. Als je dat dan verder wrijft dan wordt het schuimeriger en kan je het verder gebruiken. Dus je hoeft niet steeds iets af te breken, hoewel dat ook zou kunnen, maar lijkt me beetje meer kracht kosten om dat steeds te doen.quote:Ik heb eigenlijk ook nog nooit begrepen hoe die shampoobars werken.
Breek je daar telkens een stuk vanaf?
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:19 schreef bibi het volgende:
Er komt een Lush winkel in Den haag!!!!!
oeh, klinkt allebei heerlijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:49 schreef lienelien het volgende:
Ik heb de nieuwe zeep gekocht, Lily Savon. Schuimt geweldig, ruikt heerlijkEn smelt gigantisch
Oh en Mange Too massagebar, met honing en witte chocolade![]()
bronquote:Winkel pakt uit
Met niets anders om het lijf dan een schort gingen de verkoopsters van Lush, een winkel in verzorgingsproducten, gisteren de Kalverstraat op. Ze trokken veel aandacht met hun actie om verpakkingsmateriaal uit te bannen. In hun winkel worden voornamelijk onverpakte – blote producten verkocht. Uit shampoos bijvoorbeeld is het water gehaald, waardoor plastic flessen overbodig zijn en de zaak verstrekt uitsluitend draagtasjes die hergebruikt kunnen worden.
Ik wilde net net gaan postenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |