abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52299965
mijn oxeo cube begint aardig op te raken En het duurt nog 3 maanden voordat ik weer bij een Lush in de buurt kom
pi_52440321
Wegens verhuizing naar een huis zonder bad voel ik me genoodzaakt mijn ballistics en BBS weg te doen. Heb je interesse, laat het even weten via PM of zo. Liefst geld, maar je mag altijd een ander product aanbieden (you never know, misschien zeg ik wel ja). Ik heb ook hier gepost: http://www.lushforum.co.uk/viewtopic.php?p=3370370#3370370

De lijst:
Sinterklaas BB
Bollywood BB
Suger Plum BB
Honey Comfort BB
Enchanted Island Luxury Bath Melt
Turbo Bubble BBS
Black Pearl BB
Cleanliness BBS
Flower Tub BBS
Temple of Truth (blue) BBS
Blue Skies BBS
Christingly BBS
Summer Blues BB
Fox in the Flowers BB (I think, no label, bit yellow/brownish with leaves)
Softy BB
Greenday BBS
Teddy Christmas BB (broken arm)
The Happy Pill BB
Bling Crossby BBS
Marzibain BBS x 2
Hollywood BBS x 4
Christmas Cracker BBS
Auntie P BBS
Marathon BBS
Two Timing Tart BBS
Aura Suavis BBS
Melomint BBS
Snow Festival Bubble Bar Cake
Ne Worry Pas BB
Avobath BB
Sanity is (not) statistical
pi_52447669
Ik ben gisteravond nog in de Lush in de Leidsestraat geweest.

Mijn score:
- herbalism
- happy zeep
- sea vegetable
- soft coeur
- party on shower jelly (die kreeg ik er gratis bij..)

Maeghan, jammer genoeg heb ik ook geen bad, je hebt echt veel!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52448483
Ik heb wel een bad, en zou Suger Plum BB -
Honey Comfort BB -
Christmas Cracker BBS
Over willen kopen van je. Maar hoeveel wil je hiervoor hebben?
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:43:05 #130
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_52475416
Als m'n vriendin Big gebruikt dan gaat heur haar volledig in de klit, lekkere shampoo hoor maar dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_52477404
Laat Tiek er een conditioner achteraan gebruiken, het haar wordt er redelijk grof van, vanwege het zout. Brengt inderdaad klitten met zich mee.

Ik vind Big te zwaar ruiken . Ik moet sowieso nog een shampoo van Lush vinden die niet te overheersend ruikt, of die ik na een paar uur nog steeds fijn vind om te ruiken. Jammer is dat, want ik ben verder écht blij met de werking van Godiva. Iemand tips?
pi_52510832
Ymme, er waren al andere geinteresseerden voor die dingen, maar als ze ze niet willen laat ik het je weten.
Sanity is (not) statistical
pi_52578514
Jaaa!
quote:
- Komende zaterdag 25 augustus kun je je benen weer moe dansen tijdens Mysterieland. Zin in een ontspannende massage? Lush is vertegenwoordigd op het evenement en je kunt dus met je favoriete Lush Massage Bar gemasseerd worden!
* Shirley gaat naar Mysteryland, en gaat langs Lush
Back in business.
pi_52581002
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:27 schreef Shirley het volgende:
Jaaa!
[..]

* Shirley gaat naar Mysteryland, en gaat langs Lush
Ja, ik mag dan werken, zeg even dat je Shirley bent, leuk!!!
Billie Holiday is Lady Day!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:18:03 #135
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_52593216
ik heb van de week een halve amandapondo in bad gegooid, en my god wat kwam daar een schuim vanaf
En wat was het lekker
Die verhuizing naar een huis met bad was een goed idee
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_52593599
amandopondo is lekker he .
Tap tap tap
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:32:34 #137
112545 Muck
pi_52593678
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:30 schreef CherryLips het volgende:
amandopondo is lekker he .
ja
ik gebruikte hem (op aanraden van het lush-meisje) al in brokjes in een puff onder de douche, maar nu ik een bad heb, moest ik het natuurlijk even zo proberen he
en meeeeeeen, dat is veel lekkerder!
een heel bad vol stevig spierwit heerlijk ruikend schuim
pi_52595075
Oh hellup, ik ga binnenkort shoppen in Amsterdam en dan MOET ik natuurlijk ook even bij Lush binnenstappen. Ik ga de komende tijd maar even overal op bezuinigen, zodat ik goed kan inslaan. Ik denk dat ik maar voor dingen ga die me helpen om in slaap te komen. Suggesties? Ik heb geen bad.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:33:27 #139
112545 Muck
pi_52605928
Nou, om in slaap te komen zijn er Dream Time, Deep Sleep Jelly en Dream Wash...
Dream Time is volgens mij eigenlijk voor in bad, maar je kunt er een stukje afsnijden en die in een puff frummelen, gaat prima

Ik ben persoonlijk ook een grote fan van Tramp
Dat ruikt alsof je door een bos huppelt en ik vind hem zelf behoorlijk ontspannend

Ander kun je het altijd nog aan de meisjes in de winkel vragen, die zijn altijd erg vriendelijk
pi_52607604
ik vind Tramp vreselijk . Van Sleepy Head schijnt men ook goed te slapen, maar die gaat er binnenkort uit.
Tap tap tap
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:23:09 #141
112545 Muck
pi_52607664
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:21 schreef CherryLips het volgende:
ik vind Tramp vreselijk .
dat hoor ik van meer mensen!

ach nou ja, iemand moet het toch gebruiken he, anders staat het daar maar in die winkels
quote:
Van Sleepy Head schijnt men ook goed te slapen, maar die gaat er binnenkort uit.
wat jammer
  Moderator donderdag 23 augustus 2007 @ 00:27:42 #142
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_52609571
Net weer voor het eerst in een maand onder mijn eigen douche gedouched met al mijn Lush spulletjes Voor het eerst happy soap gebruikt, erg lekker En mijn verslaving voor You snap the Whip is ook weer meteen terug, wat een heerlijk spul! Gaat alleen wel erg hard, nu 4x gebruikt en al bijna op

Verder een flink stuk Honey I washed the Kids gekregen gisteren Kwam mooi uit want daar heb ik hier nog maar een klein stukje van. Blijft toch favoriet!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_52692840
Mijn schoonzusje ging toevallig vrijdagmiddag naar Maastricht, die had ik een klein lijstje mee gegeven.
Gister lekker met The Comforter in bad geweest en mijn badkamer ruikt naar I should Coco.
  zondag 26 augustus 2007 @ 10:31:06 #144
101884 PeRi
Allons-y!
pi_52693073
Vorige week in Keulen (minirotwinkeltje met incapabele medewerkers !) wat baddingetjes gehaald en gebruikt en oh my ik ben fan van Milky Bar geworden .
Whatever I want.
pi_52701081
Milky Bar stond toch ook op de exit list?
Hoewel er nu weer ophef was over die lijst,was schijnbaar niet de definitive lijst oid,...

Majo, You snap the Whip is HEERLIJK alleen idd zonde hoe snel het op is!
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_52793405
Eergister naar de lush geweest, mijn tweede bezoek. En ja, ik ben nu officieel verslaafd (nu al ja).
De nieuwe aanwinsten:

2x HIWTK (1 voor mijn moeder, die het vorige stukje erg lekker vond)
Mudflats
Coalface
Mask of Magnaminty
Oceansalt
Proefje sweety pie, mij een beetje te zoet.

Daarbij had ik om een proefje enzymion gevraagd, deze bevalt goed tot nu toe. Waarschijnlijk koop ik wel een pot als het proefje op is. Volgens de verkoopster was het voldoende voor 3 dagen, volgens mij kan ik er wel twee weken mee.

Vraagje: Kun je mudflats ook voor je gezicht gebruiken? Of droogt dat teveel uit?

En nu ga ik even lushen.
  Moderator donderdag 30 augustus 2007 @ 00:02:44 #147
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_52798727
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:58 schreef Plukie86 het volgende:

Vraagje: Kun je mudflats ook voor je gezicht gebruiken? Of droogt dat teveel uit?

En nu ga ik even lushen.
Ik gebruik Mud Flats uitsluitend voor mijn gezicht en dat werkt prima, lekkere gladde wangetjes krijg ik ervan
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator donderdag 30 augustus 2007 @ 00:03:55 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_52798766
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:22 schreef lucky_birdie het volgende:
Milky Bar stond toch ook op de exit list?
Hoewel er nu weer ophef was over die lijst,was schijnbaar niet de definitive lijst oid,...

Majo, You snap the Whip is HEERLIJK alleen idd zonde hoe snel het op is!
Oeh een mede fan Lekker is ie he? Ze zouden er eigenlijk iets aan moeten doen, dit gaat echt te snel
pi_52803898
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oeh een mede fan Lekker is ie he? Ze zouden er eigenlijk iets aan moeten doen, dit gaat echt te snel
Oeh oeh, hier ook een fan
Te lekker gewoon.
pi_52810186
Alleen de hele douche zit vol met zwarte spetters als je em gebruikt Normaal zie je niet hoe erg je spetter, maar met YSTW zie je precies waar alle spetters heen gaan

ze moeten idd eigenlijk wat verzinnen waardoor ie wat langer meegaat..
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')