* Shirley gaat naar Mysteryland, en gaat langs Lushquote:- Komende zaterdag 25 augustus kun je je benen weer moe dansen tijdens Mysterieland. Zin in een ontspannende massage? Lush is vertegenwoordigd op het evenement en je kunt dus met je favoriete Lush Massage Bar gemasseerd worden!
Ja, ik mag dan werken, zeg even dat je Shirley bent, leuk!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:27 schreef Shirley het volgende:
Jaaa!
[..]
* Shirley gaat naar Mysteryland, en gaat langs Lush
jaquote:
dat hoor ik van meer mensen!quote:
wat jammerquote:Van Sleepy Head schijnt men ook goed te slapen, maar die gaat er binnenkort uit.
Ik gebruik Mud Flats uitsluitend voor mijn gezicht en dat werkt prima, lekkere gladde wangetjes krijg ik ervanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:58 schreef Plukie86 het volgende:
Vraagje: Kun je mudflats ook voor je gezicht gebruiken? Of droogt dat teveel uit?
En nu ga ik even lushen.
Oeh een mede fanquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:22 schreef lucky_birdie het volgende:
Milky Bar stond toch ook op de exit list?
Hoewel er nu weer ophef was over die lijst,was schijnbaar niet de definitive lijst oid,...
Majo, You snap the Whip is HEERLIJK alleen idd zonde hoe snel het op is!
Oeh oeh, hier ook een fanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh een mede fanLekker is ie he?
Ze zouden er eigenlijk iets aan moeten doen, dit gaat echt te snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |