The Horror!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:56 schreef teigan het volgende:
creditcard is wel het handigste om te gebruiken in Duitsland, gewone overschrijving doen ze geloof ik niet echt graag aan..
Je moet gewoon een account aanmaken, inloggen, bestellen en alles wijst zich verder vanzelf wel...
de comforter douchegel is lekker!! Hij ruikt bijna net zo als sweetie pie, maar ik vond de lucht na het douchen niet echt blijven hangen... Maar dat kan ook zijn omdat ik mijn haar ook had gewassen, en ik dat wel bleef ruiken..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:24 schreef Koningin het volgende:
Ik had nl. 3 producten vergeleken met NL en DL en ik was in NL ¤ 2,25 goedkoper uit.
Maar als ze in DL gul zijn met extra spullen, is dat wel leuk.
In DL hebben ze als enigste Comforter douchegel![]()
hij is idd heeeeerlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:21 schreef teigan het volgende:
[..]
de comforter douchegel is lekker!! Hij ruikt bijna net zo als sweetie pie, maar ik vond de lucht na het douchen niet echt blijven hangen... Maar dat kan ook zijn omdat ik mijn haar ook had gewassen, en ik dat wel bleef ruiken..
Jaaa, geweldig spul! wel een goede conditioner gebruiken als je haar snel klit...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:13 schreef tessie het volgende:
Niemand ervaring met de karma shampoo bar?
Oeh, dan denk ik dat ik na mijn vakantie eens een bestelling ga doen in DL.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hij is idd heeeeerlijk. het glazuur sprong alleen even van m'n tanden.
Bedenk je wel dat de comforter in principe elk moment op kan zijn hequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:11 schreef Koningin het volgende:
[..]
Oeh, dan denk ik dat ik na mijn vakantie eens een bestelling ga doen in DL.
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bedenk je wel dat de comforter in principe elk moment op kan zijn he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |