abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51777982
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:03 schreef Muck het volgende:
okee, nu is het officieel:
ik heb een bad
lees: ik ga verhuizen!

klik hier voor de foto's

gefeliciteerd!

Koningin, Dream cream kun je eigenlijk overal voor gebruiken. Hoewel de meningen verdeeld zijn over het gebruik op je gezicht. Het is nl eigenlijk een body lotion..
Mijn huid word er alleen zo zacht van, dat als ik het s'avonds na het douchen gebruik. ik de volgende ochtend wakker word met allemaal strepen in mijn huid, (omdat beddengoed natuurlijk nooit helemaal kreukelvrij blijft liggen -> kreukels maken die strepen in mijn huid, omdat mijn huid zo zacht is..)
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
  dinsdag 24 juli 2007 @ 12:39:28 #52
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_51779790
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Hee, dat ziet er lekker uit! Ik wil ook zo graag een bad! De badkamer ziet er netjes uit, goed genoeg voor je eigen spa!
Veel plezier ervan!
dank je wel! ik ben er ook zo ongelofelijk blij mee he!
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:37 schreef lucky_birdie het volgende:

[..]

gefeliciteerd!
dank je wel!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_51780574
Straks voor het eerst m'n haar wassen met Big, ik ben benieuwd . Ervaringen hier? Gerbuiken jullie achteraf nog een conditioner?
pi_51782385
Big ruik lekkah!!

Ik gebruik soms een conditoner, maar niet altijd. Als ik geen conditioner gebruik blijft maar haar wat stroever.. en dat is soms wel handig
pi_51782905
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:03 schreef Muck het volgende:
okee, nu is het officieel:
ik heb een bad
lees: ik ga verhuizen!

klik hier voor de foto's
wat gaaf zeg, leuke foto's! Feli!
pi_51782973
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 13:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Straks voor het eerst m'n haar wassen met Big, ik ben benieuwd . Ervaringen hier? Gerbuiken jullie achteraf nog een conditioner?
Big schuimt bij nooit zo erg als ik het gewoon gebruik, daarom was ik altijd eerst mijn haar met een beetje normale shampoo en daarna met big. Op de een of andere manier schuimt hij dan wel als een malloot.
Edit:En ik gebruik altijd nog wel een conditioner achteraf ja.

En wat een ontzettend leuk huisje Muck, gefeliciteerd!
pi_51783590
gewoon uitproberen. Big schuimt bij mij wel gelijk..
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:13:32 #58
112545 Muck
pi_51784470
ik ben ook heel benieuwd naar big!

En dank jullie wel M-D en Bob!
ik ben echt zo ongelofelijk blij
loop de hele dag al door huis te stuiteren
pi_51784609
Dat is toch heel normaal? Zou ik ook doen als ik naar een huis *met bad* zou verhuizen

Ik heb de afgelopen paar weken in een huis gezeten met bad. (eigenaren waren op vakantie). maar ik was net iets te laat met het bestellen bij Lush.. dus nu heb ik wel de bad spulletjes in huis.. maar geen bad meer (voel mijn pijn )
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:30:44 #60
112545 Muck
pi_51785010
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:17 schreef lucky_birdie het volgende:
Dat is toch heel normaal? Zou ik ook doen als ik naar een huis *met bad* zou verhuizen

Ik heb de afgelopen paar weken in een huis gezeten met bad. (eigenaren waren op vakantie). maar ik was net iets te laat met het bestellen bij Lush.. dus nu heb ik wel de bad spulletjes in huis.. maar geen bad meer (voel mijn pijn )
ik leef met je mee

kom hier maar een keer in bad zitten hoor gewoon de deur op slot, dan ga ik wel ergens koffie drinken
pi_51785558
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:30 schreef Muck het volgende:

[..]

ik leef met je mee

kom hier maar een keer in bad zitten hoor gewoon de deur op slot, dan ga ik wel ergens koffie drinken

You're the best

Ieder huis zou een bad moeten hebben
pi_51785934
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef lucky_birdie het volgende:

[..]

Nou inderdaad! Zo lekker als je knettermoe bent jezelf in een lekker warm bad laten glijden

Ik wil ook een bad
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:21:38 #63
112545 Muck
pi_51786600
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef lucky_birdie het volgende:

[..]

You're the best
quote:
absoluut
pi_51788046
Ik moet ook toegeven dat een van de redenen dat ik ben verhuisd het bad was. (En de afwasmachine, ik ben lui )
pi_51789456
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:09 schreef Bob. het volgende:
Ik moet ook toegeven dat een van de redenen dat ik ben verhuisd het bad was. (En de afwasmachine, ik ben lui )
damn ik heb geen van beiden

wat een zwaar leven heb ik toch
pi_51789677
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:58 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

damn ik heb geen van beiden

wat een zwaar leven heb ik toch

Zelfs geen vaatwasser? The Horror! (hoewel ik eerst een vaatwasser had die z'n werk niet goed deed, moest ik ALSNOG alles met de hand wassen NADAT het al in de vaatwasser was geweest )

Hmm.. gebrek aan vaatwasser + bad = een goede reden om Lush spulletjes te kopen

Toch soort van compensatie voor het zware leven dat door het gebrek aan luxe hebt
pi_51804119
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:23 schreef Bob. het volgende:

[..]

Big schuimt bij nooit zo erg als ik het gewoon gebruik, daarom was ik altijd eerst mijn haar met een beetje normale shampoo en daarna met big. Op de een of andere manier schuimt hij dan wel als een malloot.
Edit:En ik gebruik altijd nog wel een conditioner achteraf ja.

En wat een ontzettend leuk huisje Muck, gefeliciteerd!
Hij schuimde de eerste keer inderdaad niet zo, maar ik was m'n haar meestal twee keer en de tweede keer schuimde hij als een gek . Ik weet niet echt wat het met m'n haar doet, omdat het heel snel in een strak staartje moest. Daar kom ik morgen achter .
pi_51807906
G-Sas, hoe zit het nu met de Dream Cream.
Je pm doet het nl. niet.
pi_51821008
Ik ruik vandaag heerlijk naar silky underwear, die houden we erin
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:11:26 #70
112545 Muck
pi_51831530
ik ruik nu naar ice blue
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:40:22 #71
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_51902572
Paniek in de tent hier. Ik ben aan mijn laatste fles Rehab begonnen, dus wilde even bijbestellen. Nu zie ik dat ie in de UK helemaal van de site is gehaald en in GE en NL 'tijdelijk' niet beschikbaar is.
Weet iemand wat er aan de hand is? Komt ie echt gewoon terug? Gaat ie eruit? Is mijn leven over?
Help!
With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2007 @ 23:53:48 #72
43556 miss_dynastie
pi_51902987
Ik heb even gekeken op de NL site, maar Rehab staat niet bij de discons die de mod daar gepost heeft. Ik denk dus dat je rustig kunt blijven ademen
pi_51952811
Yes, weer een bestelling binnen!!

Alleen is mijn Butterfly Bath ballistic kapot aangekomen, helemaal in kruimels, kan dus niet op het schaaltje met de rest. Dit vind ik wel erg jammer.

Maar goed, op de douche gaat het steeds meer naar Lush ruiken, en I LOVE IT!
pi_51984624
Ik heb afgelopen weekend zo'n shampoo bar gekocht, ik weet niet precies hoe die heet, iets met Karma (ben nog een Lush-newbie), maar die jongen in de winkel zei dat die heel goed was als je veel klitten in je haar hebt, dus vandaar dat ik die nam. Maar als ik um gebruik krijg ik juist extra veel klitten in mn haar, en het voelt ook heel droog aan. Moet echt nog wel conditioner gebruiken erna, terwijl dat volgens die jongen dus niet zou hoeven. Wel een beetje jammer vind ik. (vooral omdat het zo lekker ruikt en handig is in zo'n bar!)
Ligt dit aan mijn haar, of hebben meer mensen dit?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_51984897
Ik heb zelf karma nog nooit gehad, maar ik heb wel meer mensen gehoord die daar last van hadden. Het beste kun je dus gewoon nog conditioner blijven gebruiken denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')