quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:03 schreef Muck het volgende:
okee, nu is het officieel:
ik heb een bad
lees: ik ga verhuizen!![]()
![]()
klik hier voor de foto's
dank je wel! ik ben er ook zo ongelofelijk blij mee he!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Hee, dat ziet er lekker uit! Ik wil ook zo graag een bad! De badkamer ziet er netjes uit, goed genoeg voor je eigen spa!
Veel plezier ervan!
dank je wel!quote:
wat gaaf zeg, leuke foto's! Feli!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:03 schreef Muck het volgende:
okee, nu is het officieel:
ik heb een bad
lees: ik ga verhuizen!![]()
![]()
klik hier voor de foto's
Big schuimt bij nooit zo erg als ik het gewoon gebruik, daarom was ik altijd eerst mijn haar met een beetje normale shampoo en daarna met big. Op de een of andere manier schuimt hij dan wel als een malloot.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Straks voor het eerst m'n haar wassen met Big, ik ben benieuwd. Ervaringen hier? Gerbuiken jullie achteraf nog een conditioner?
ik leef met je meequote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:17 schreef lucky_birdie het volgende:
Dat is toch heel normaal? Zou ik ook doen als ik naar een huis *met bad* zou verhuizen![]()
Ik heb de afgelopen paar weken in een huis gezeten met bad. (eigenaren waren op vakantie). maar ik was net iets te laat met het bestellen bij Lush.. dus nu heb ik wel de bad spulletjes in huis.. maar geen bad meer (voel mijn pijn)
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ik leef met je mee
kom hier maar een keer in bad zitten hoorgewoon de deur op slot, dan ga ik wel ergens koffie drinken
Nou inderdaad! Zo lekker als je knettermoe bent jezelf in een lekker warm bad laten glijdenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
Ieder huis zou een bad moeten hebben![]()
quote:
absoluutquote:Ieder huis zou een bad moeten hebben![]()
damn ik heb geen van beidenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:09 schreef Bob. het volgende:
Ik moet ook toegeven dat een van de redenen dat ik ben verhuisd het bad was.(En de afwasmachine, ik ben lui
)
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:58 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
damn ik heb geen van beiden![]()
wat een zwaar leven heb ik toch![]()
Hij schuimde de eerste keer inderdaad niet zo, maar ik was m'n haar meestal twee keer en de tweede keer schuimde hij als een gekquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
Big schuimt bij nooit zo erg als ik het gewoon gebruik, daarom was ik altijd eerst mijn haar met een beetje normale shampoo en daarna met big. Op de een of andere manier schuimt hij dan wel als een malloot.
Edit:En ik gebruik altijd nog wel een conditioner achteraf ja.
En wat een ontzettend leuk huisje Muck, gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |