abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51661849
Ik heb mijn bestelling binnen..

wat n klein doosje! Vorige keer had ik besteld met de kado actie en toen was het echt een enorme doos.. nu echt ieni mieni..

maar goed.. de deo's zitten ook in een klein busje. zelfde geldt voor Mask of Magnaminty..

En The Blonde en Mudflats nemen ook niet zo veel ruimte in..
Ik weet nog niet wat ik nou van Silky Underwear vind.. m'n huid voelt wel lekker zacht, maar ik ben er nog niet over uit of ik het lekker vind ruiken..

Ik vind Candy fluff echt HEERLIJK, alleen die glitters zijn heel erg irri, ik heb echt het idee dat ik eruit zie als een discoball als ik veel op heb.

en de smaak van white toothpaste is ook wennen.. Ik denk dat ik black lekkerder vind.. (smaakt naar drop..) Na het poetsen met white had ik geen fris gevoel in mijn mond.. maar misschien is het even wennen..

Ga straks Mask of Magnaminty uitprberen... Ben benieuwd..
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_51678449
Ik ben deze week ook eens langs de Lush winkel geweest, heerlijke dingen.

Heb 3 bruisballen gekocht, tisty tosty, mr. butterball en fairy jasmine. Eerst kocht ik vooral bubbelbar slices voor in bad, maar op de een of andere manier krijg ik die dingen niet fatsoenlijk aan het schuimen. Dus nu ga ik maar gewoon aan de bruisballen, die vind ik meestal sowieso lekkerder ruiken.

En ik heb als cadeautje van iemand the joy of jelly gekregen, morgen maar eens uit testen, ik ben benieuwd.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 16:09:18 #28
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_51694573
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 23:07 schreef Bob. het volgende:
Ik ben deze week ook eens langs de Lush winkel geweest, heerlijke dingen.

Heb 3 bruisballen gekocht, tisty tosty, mr. butterball en fairy jasmine. Eerst kocht ik vooral bubbelbar slices voor in bad, maar op de een of andere manier krijg ik die dingen niet fatsoenlijk aan het schuimen. Dus nu ga ik maar gewoon aan de bruisballen, die vind ik meestal sowieso lekkerder ruiken.

En ik heb als cadeautje van iemand the joy of jelly gekregen, morgen maar eens uit testen, ik ben benieuwd.
Heb je al eens een bbs in een pantykousje gedaan en aan de kraan gehangen tijdens het laten vollopen van het bad?
Ik krijg dan echt bergen schuim!
pi_51694621
Ik verkruimel een bbs ook nooit, gewoon onder de kraan houden en dan heul veul schuim krijgen
pi_51694841
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 16:09 schreef JacMar het volgende:

[..]

Heb je al eens een bbs in een pantykousje gedaan en aan de kraan gehangen tijdens het laten vollopen van het bad?
Ik krijg dan echt bergen schuim!
Hm nee, ik doe het zoals Lienelien ook doet, gewoon onder de kraan houden dus. Maar ik zal het eens met een pantykousje proberen, ik wil ook bergen schuim.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 19:57:32 #31
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_51700776
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 16:21 schreef Bob. het volgende:

[..]

Hm nee, ik doe het zoals Lienelien ook doet, gewoon onder de kraan houden dus. Maar ik zal het eens met een pantykousje proberen, ik wil ook bergen schuim.
Dat gaat dan zeker lukken! De ene bbs schuimt trouwens harder dan de ander
pi_51701751
binnenkort ga ik met mn vriendin naar Maastricht toe voor 2 nachten.. en ik zag op de website dat daar ook een shop zit.. heeft iemand nog tips voor producten om in 't bad te kieperen? Ik heb echt iets téveel keus op die website :$
  zaterdag 21 juli 2007 @ 22:32:20 #33
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_51705109
Ik vind pop in the bath en flosty gritter erg lekker in bad! Als je liever een bruisbal wil moet je Big Blue eens proberen..
pi_51706318
Ik vind de bruisbal Fairy Jasmine heel erg lekker Icepa, maar dan moet je er wel tegen kunnen dat je er na je bad uit ziet als een discobal.
pi_51712704
Daarnet terug van een heerlijke vakantie Italie en gelukkig weer wat bruisballetjes kunnen proberen!
Billie Holiday is Lady Day!
  zondag 22 juli 2007 @ 12:21:21 #36
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_51714148
ik krijg donderdag te horen of ik een nieuw huisje krijg
zo ja, dan heb ik ook een bad
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_51714987
quote:
Op zondag 22 juli 2007 12:21 schreef Muck het volgende:
ik krijg donderdag te horen of ik een nieuw huisje krijg
zo ja, dan heb ik ook een bad
Heb je een goed excuus om in te slaan
pi_51715210
Ik ben net terug van een paar dagen Parijs, en ben daar uiteraard langs de Lush geweest . Het viel me op dat ze niet bijzonder behulpzaam zijn, daar. In Amsterdam komen ze in beide winkels gewoon naar je toe en leggen alles blij uit enzo, de gozer daar kon Engels maar duwde ons het krantje in onze handen en zei dat alle producten daar wel in stonden. Lekker handig, als het krantje in het Frans is .

Maar goed, ik ken de meeste producten wel en het was vooral om een vriendin kennis te laten maken met Lush, dus zo'n ramp is het ook weer niet. Ik heb Big en Ambrosia meegenomen, twee producten die ik al een tijdje wilde proberen. Ben benieuwd hoe ze werken .
  zondag 22 juli 2007 @ 23:03:43 #39
112545 Muck
pi_51733490
quote:
Op zondag 22 juli 2007 12:54 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Heb je een goed excuus om in te slaan
kijk, jij begrijpt me
pi_51739814
Mijn moeder gaat misschien woensdag naar Maastricht, misschien moet ik die een lijstje mee geven........
pi_51744714
Iemand dream cream? Ik heb namelijk een pot teveel! Ik had er al 1tje zelf gekocht,en daar doe ik echt nog heel lang mee...maar nu kreeg ik gister als cadeautje van iemand weer een pot! Dus nog absoluut niet gebruikt,zelfs nog niet eens aangeraakt.
16,- ?

meer info : We weten bijna zeker dat je Dream Cream niet gaat kopen vanwege de kruidige geur. We geven ook toe, kamille ruikt niet geweldig, ook niet in combinatie met lavendel en rozen. Nee, Dream Cream is onze absolute bestseller omdat het een geweldig effect op de huid heeft. Het kalmeert irritatie, vermindert roodheid en laat bultjes verdwijnen. Het bevat alles wat de natuur te bieden heeft.
pi_51744850
Ik zou hem wel willen, maar ik heb dream cream nog nooit geprobeerd.
Dus om nu gelijk een pot van ¤ 16,- te kopen..............das me te duur....
  maandag 23 juli 2007 @ 16:02:19 #43
112545 Muck
pi_51750863
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:56 schreef Koningin het volgende:
Ik zou hem wel willen, maar ik heb dream cream nog nooit geprobeerd.
Dus om nu gelijk een pot van ¤ 16,- te kopen..............das me te duur....
ja, ik heb precies hetzelfde....
ik wil het al een hele tijd uitproberen, maar om nou gelijk een grote pot te kopen....
pi_51754631
mijn zoon is helemaal idolaat van de happy soap
pi_51763032
Dan verdeelt G-SaS hem over 2 potjes en dan hebben jullie beide een halve.
  maandag 23 juli 2007 @ 21:53:00 #46
112545 Muck
pi_51763509
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:41 schreef Bob. het volgende:
ik vind het prima
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:03:57 #47
112545 Muck
pi_51775458
okee, nu is het officieel:
ik heb een bad
lees: ik ga verhuizen!

klik hier voor de foto's
pi_51775778
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:41 schreef Bob. het volgende:
Dat vind ik ook goed wel een leuk potje

Effe via een PM doen
pi_51776607
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:03 schreef Muck het volgende:
okee, nu is het officieel:
ik heb een bad
lees: ik ga verhuizen!

klik hier voor de foto's
Hee, dat ziet er lekker uit! Ik wil ook zo graag een bad! De badkamer ziet er netjes uit, goed genoeg voor je eigen spa!
Veel plezier ervan!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_51777604
Waar gebruiken jullie eigenljik allemaal de Dream Cream voor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')