hij is alleen in NL geldig geloof ik.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:34 schreef sararaats het volgende:
heb een behoorlijke lijst voor Amsterdam
samen ter waarde van ¤45,40
heb een vraag: kan ik een spaarkaart vragen of is dat alleen voor Nederlandse Lushies?
ik zal waarschijnlijk m'n Lush kopen in Nederland.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hij is alleen in NL geldig geloof ik.
wat jammer zeg!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:26 schreef 2h2h het volgende:
ik ben helemaal niet tevreden denk wel dat het gewoon aan mij huid ligt maar van de dream cream krijg ik nog meer bultjes dan ik al heb en van dan heb ik van dat spul voor me geZicht te reinigen maar daar krijg ik puistjes van. de conditioner heeft ook niet veel nut krijg me haren nog niet uitgekamt.
jammer
Welke is dat? Hoe heet ie?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:38 schreef sararaats het volgende:
die body butter voor de handen is echt zaaaaaaaaaaaaalig
heb fluwelen handjes
Ik denk dat ze The Soft Touch bedoelt, die is idd erg lekkerquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:19 schreef Koningin het volgende:
[..]
Welke is dat? Hoe heet ie?
Ben nl. weer toe aan nieuwe handcreme.
inderdaad, die bedoelde ikquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ze The Soft Touch bedoelt, die is idd erg lekker.
Nee, je hoeft hem niet eerst nat te maken (of ik doe iets verkeerd, dat kan ookquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:35 schreef Koningin het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat het een blok is, die je eerst nat moet maken.
Apart...
Pop in the Bath en The Big Tease ruiken ook ongeveer zoquote:Op maandag 5 november 2007 15:57 schreef Sade het volgende:
OMG, waarom heb ik die nu pas ontdekt? The Olive Branch ruikt echt heerlijk! En dat terwijl ik al 1,5 hooked on Lush ben!
Donderdag weer in amsterdam geweest, weer 140 euro armer, maar wel heel happyNu even snel douchen, fiijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |