waar..?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Onder fragrances is al een solid perfume te vinden, de go green.
Ja, dat is waar. Alleen vergeet ik die graag. Ik hou niet van groene geurtjes. Voor mijn planten misschien maar niet voor mij.quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:04 schreef Quispi het volgende:
[..]
En vergeet de go green solid perfume niet![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
solid perfumes?
ik heb wat gemist
*kijkt op site*
Oeh, leuk! Ik wil die van silky underwear, ben helemaal gek van die geur maar het is zo'n gepruts met dat poeder.. Hopelijk komen ze snel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:30 schreef noekje het volgende:
In de Engelse Lush Times staan ze al. Solid perfumes in de geuren die ik hierboven heb genoemd. Ze kosten 4,95 Pond. Ik denk niet dat het nog heel erg lang duurt voordat ze te koop zijn.
Go Green is inderdaad al te koop via de UK site.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mail ze maar, je hebt ervoor betaald en misschien sturen ze het nog naquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:17 schreef 2h2h het volgende:
ja die had ik in het mndje gedaan samen met die zeep maar die is ook weg nou ja volgende keer dan want heb 2 weken op dit pakketje moeten wachten
Whehe een plantenspuit als parfumquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Alleen vergeet ik die graag. Ik hou niet van groene geurtjes. Voor mijn planten misschien maar niet voor mij.![]()
[..]
In de Engelse Lush Times staan ze al. Solid perfumes in de geuren die ik hierboven heb genoemd. Ze kosten 4,95 Pond. Ik denk niet dat het nog heel erg lang duurt voordat ze te koop zijn.
Go Green is inderdaad al te koop via de UK site.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die komt er als solid perfume dan, dus in een blikjequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Whehe een plantenspuit als parfumEn al helemaal in combinatie met de naam Go Green
Spreekt me overigens niet aan, maar als er echt een HIWTK variant komt dan ben ik om
Ja die wil ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die komt er als solid perfume dan, dus in een blikjezoals de onderste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |