En Lieke pesten mag wel omdat Huub dingen liet zien die jij niet om aan te zien vond?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:19 schreef noucky het volgende:
[..]
Zo vond ik zoveel dingen van Huub niet om aan te zien, dus hoezo is dit nu ineens zielig ?
Omdat het het dinnetje van Huub is ?
Ik ben een Huub fan. Dus ben ik een meeloper, zielig en mijn leven bestaat alleen uit Huub ???quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:13 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik ben geen meeloper, zoals vele Huubfans dat wel zijn. Wat ik vandaag vind kan morgen anders zijn.
Dat is ook het zielige aan de Huubfans, Huub is hun idool, niet DGK. Het leven bestaat uit meer als Huub alleen.
Wat lullig dat ze Lieke daar zo laten wachtenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
Zouden ze met Jiske wachten tot Huub terug is?
je kunt me opvegenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:27 schreef HenrySpencer het volgende:
Geweldig gevoel voor humor, die Dennis.
Misschien staat ze in de filequote:Op donderdag 12 juli 2007 20:28 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wat lullig dat ze Lieke daar zo laten wachten![]()
Kappen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:28 schreef avonne het volgende:
KAPPEH.............
Als het bashen in het huis begint, hoeven we dat hier niet te doen
-------------------------------------= streep eronder
de vorige was volquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Kappen?
wat is er in dit topic verkeerd gezegd?
uitzending is nog bezig,... ff wachten nog!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:29 schreef SIRA het volgende:
half 9, tijd voor het zussie
Gelukkig verschilt dat gevoel van persoon tot persoon....quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:27 schreef HenrySpencer het volgende:
Geweldig gevoel voor humor, die Dennis.
Zat ik ook te denken.... of misschien in de file....quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
Zouden ze met Jiske wachten tot Huub terug is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |