quote:
op 10-12-1999 om 12:48 AM schreef voyeur het volgende:
Wat ik zelf het vreemdste vond:
Iedere avond zie je de dames uitgebreid afschminken. Hebben ze om 4 / 5 uur ruzie, lopen ze de keuken in; blijken zowel Sabine als Karin volledig opgemaakt te zijn !?Niet dat ik in de complottheorieen over VOO geloof. Het was volgbaar op de streams en heus diep in de nacht, maar vreemd is het wel. 's Morgens aan het ontbijt was er geen spoor meer te zien van al die make up.
Dit is toch véél leuker dan lullen over de
tijd. Laten wij ons hierover eens gaan verdiepen.
Vraag ?
Worden de bewoners (het is tenslotte televisie) gewoon geschminkt door medewerkers van Veronica ?
Als ik met iemand praat wil ik in iemand
z'n ogen kijken.
- Wat ligt dat bed lekker zacht.
- Lig je normaal dan bovenop.
----------------
Ruud Wat Doe Je....
quote:
op 10-12-1999 om 02:11 PM schreef sombie het volgende:
Als ze wel opgemaakt waren, zouden ze dat natuurlijk voor De Ruzie kunnen hebben gedaan. V zendt toch niet alles uit.
Huuuhhhh ???? Om 4 uur 's nachts eerst even je oorlogskleuren erop smeren om vervolgens uitgebreid de confrontatie aan te gaan ?
dit kun je niet menen......
quote:
op 10-12-1999 om 02:11 PM schreef sombie het volgende:
Ik dacht trouwens ook dat Karin en Sabine helemaal niet opgemaakt waren tijdens De Ruzie, maar ik kan me vergissen.
Je vergist je iig niet vwb Karin, daar heb ik nog speciaal op gelet: ze had geen zichtbare makeup op.. Wat ik wel heel interessant vond (zoals Johan al opmerkte), is dat zowel Karin als Bianca bij het ontbijt zonnebrillen droegen. Oorlogs-uitrusting? Onbewuste zelfbescherming omdat ze geen zin hadden in oog-in-oog contact met Sabine? Het begint verdorie nog interessant te worden ook!
MrMurphy
PS: Het lijkt erop dat Ruud niet van plan is om *openlijk* partij te kiezen (let er op hoe hij heel duidelijk zijn mond houdt bij het ontbijt als Karin en Bianca vertellen wat er gebeurd is), maar met de actie van de kip in de slaapkamer geeft ie-toch aan, dat-ie iig Sabine niet op een voetstuk heeft staan.
Slimme jongen, die Ruud. Waarschijnlijk een hoop ervaring opgedaan met ruzieende wielrensters
Ruud rules
2: Ogen zijn de spiegel van de ziel; Karin heeft nu grote zorgen aan haar hoofd en dat zou gezien worden als ze die bril niet droeg. Bianca draagt 'm uit solidariteit naar karin toe. ( Zullen ze wel STIEKUM afgesproken hebben?!
)
Ruud (en Willem trouwens ook) houdt(en) zich er buiten. Ze snappen niet waar die vrouwen zich druk over maken en het intresseert ze gewoonweg niet. Denk maar eens aan het gesprek tijdens het "tuinbonen schoonmaken".
Maurice zou partij kunnen gaan trekken; hij heeft tenslotte ook een k*t (zei Willem).
Bart doet zijn uiterste best om geen partij te trekken, maar wel moeilijk met die roze bril op. (Hij vind Karin nl. heel aardig)
1: Ze konden de wallen niet weg geschminkt krijgen
2: Ogen zijn de spiegel van de ziel; Karin heeft nu grote zorgen aan haar hoofd en dat zou gezien worden als ze die bril niet droeg. Bianca draagt 'm uit solidariteit naar karin toe. ( Zullen ze wel STIEKUM afgesproken hebben?!
)
Ik vind jou wel héél erg goed gelovig......
Het is televisie en alles draait toch om de kijkcijfers !
waarom denk jij dan dat ze een zonnebril ophadden. Omdat het om kijkcijfers gaat kunnen bianca en karin niet solidair zijn? Ik vind het wel een logische verklaring, zulke spanning wil je het liefst ontlopen dus dan wil je elkaar niet recht aan kijken. Bovendien kom je met zonnebril koeler over, zo van, mij boeit het allemaal niks.....
quote:
op 10-12-1999 om 02:17 PM schreef de Veenkoloniër het volgende:
Huuuhhhh ???? Om 4 uur 's nachts eerst even je oorlogskleuren erop smeren om vervolgens uitgebreid de confrontatie aan te gaan ?dit kun je niet menen......
Nou, ik ken vrouwen die zelfs nog niet een vuilniszak weggooien zonder make-up op te doen! Ik kan me er ook niets bij voorstellen, maar je hebt van die mensen. Bovendien dacht ik zelf eigenlijk dat ze geen make-up op hadden, maar ik weet het niet zeker.
quote:
op 10-12-1999 om 02:28 PM schreef MrMurphy het volgende:
Je vergist je iig niet vwb Karin, daar heb ik nog speciaal op gelet: ze had geen zichtbare makeup op.. Wat ik wel heel interessant vond (zoals Johan al opmerkte), is dat zowel Karin als Bianca bij het ontbijt zonnebrillen droegen. Oorlogs-uitrusting? Onbewuste zelfbescherming omdat ze geen zin hadden in oog-in-oog contact met Sabine? Het begint verdorie nog interessant te worden ook!
Zouden ze misschien zonnebrillen hebben gedragen omdat maar een paar uurtjes hadden geslapen en die lampen dan wel erg fel zijn? Het is niet de eerste keer dat er mensen met zonnebrillen oplopen in het BB-huis.
quote:
op 10-12-1999 om 04:23 PM schreef esperance (onder andere) het volgende:Bovendien kom je met zonnebril koeler over, zo van, mij boeit het allemaal niks.....
Oh, vandaar dat Rolf op de officiële BB site een zonnebril draagt. Ik kan me inderdaad herinneren dat hij zich tijdens een uitzending liet ontvallen dat'ie ook alleen maar de presentator van het programma was.
Denk nou toch eens na, waarom zouden Karin en Bianca een zonnebril ophebben?? Misschien omdat het licht een beetje fel is 's morgens of als je wakker wordt??
Bij mij thuis komt mijn broer elke dag zn nest uit met een zonnebril op want mn moeder heeft de gewoonte om gelijk 's ochtends alle lampen aan te zetten en dat is nogal pijnlijk aan je tere oogjes, dus ik denk dat K&B die zonnebril ophadden omdat ze gewoon net wakker waren.. Niet omdat ze geen oorlogskleuren op hadden gedaan of omdat ze Sabientje niet in het gezicht wilde kijken..
Of misschien wilden ze door dat gebaar wel iets duidelijk maken, zo van GirlPower !!
In dat geval,
Go Bianca Go Karin ..
en nu allemaal..Go Bianca go Karin..
Denk nou toch eens na, waarom zouden Karin en Bianca een zonnebril ophebben?? Misschien omdat het licht een beetje fel is 's morgens of als je wakker wordt??
Bij mij thuis komt mijn broer elke dag zn nest uit met een zonnebril op want mn moeder heeft de gewoonte om gelijk 's ochtends alle lampen aan te zetten en dat is nogal pijnlijk aan je tere oogjes, dus ik denk dat K&B die zonnebril ophadden omdat ze gewoon net wakker waren.. Niet omdat ze geen oorlogskleuren op hadden gedaan of omdat ze Sabientje niet in het gezicht wilde kijken..
Of misschien wilden ze door dat gebaar wel iets duidelijk maken, zo van GirlPower !!
In dat geval,
Go Bianca Go Karin ..
en nu allemaal..Go Bianca go Karin..
Oh, nu zie ik pas dat Mr murphy ook vertelde dat 's ochtens de lampen nogal fel kunnen zijn.Sorry !!
denk ik
------------
Oooo Waaattt Lieeeffff
quote:
op 10-12-1999 om 02:39 PM schreef don berti het volgende:
Ruud kiest geen partij als Karin en Maurice in dat bed hadden gelegen had hij er ook een kip naartoe gegooid.
Dat weet ik zo net nog niet: die actie met die kip is de eerste keer dat-ie Sabine en Bart's samenzijn verstoord, terwijl hij daar al ontelbare malen de kans voor heeft gehad..
Nee, dit was volgens mij duidelijk een actie met een boodschap: support voor Karin en Bianca (maar wel zo, dat het niet zichtbaar is), en een waarschuwing aan het adres van S+B: niet te ver afdwalen van de groep.
quote:
Ruud rules
Daar is iedereen het geloof ik al over eens: hij is momenteel de heerser. Zelfs wij, "buitenstaanders" nemen dat al onbewust aan. Kijk maar eens hoe vaak zijn naam vergeten wordt bij de eruitgooi-lijsten..
(en heb je hier al 1 thread "Ruud eruit!" gezien? Hm..hint! )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |