Voetbalbashersquote:
Tja, als ik mocht kiezen tussen 'Examen' en 'Proeve van Bekwaamheid'...quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef immortalsean het volgende:
whehe, toen TS het over een MBO-school had, en er stond opeens 'PvB', dacht ik gelijk aan 'proces verbaal' ... gare mbo'ers ook!
quote:
Ik was wel op tijdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:09 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Gister heb ik daar ook mijn diploma in ontvangst genomen. Ik was slechts een uur te laat maar ja.. een echte Zadkine mentaliteit.
Hier niet. Alles ging netjes zoals het moest gaan.quote:
idcollege?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:10 schreef BlackRhino het volgende:
Nope en ook niet Zadkine.
Ik heb nog steeds de indruk dat meer dan de helft onder het MBO nivea 2 zit. Die kunnen beter schoffelwerk gaan doen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
MBO scholen zitten vol met MBO figuren.
Logisch dus.
Nu je je diploma hebt begin je MBO scholen te Bashen terwijl je niet eens weet hoe 't HBO eruit zietquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:45 schreef BlackRhino het volgende:
Hoi,
Dus ik had zo gisteren mijn diploma-uitreiking (MBO ICT niv. 4). Allemaal leuk en aardig, behalve dat iedereen had staan: "Geboorteplaats: xxx, Nederlandse Antillen"
Nogal grove fout, maar diploma wordt uiteraard omgeruild
Maar nu komt het, krijg ik vandaag een brief die neerkwam op: "Op dit moment bent nu nog niet geslaagd omdat u OF uw stage nog niet afgerond heeft OF omdat u nog geen Proeve van Bekwaamheid gemaakt heeft. Na de zomervakantie krijgt u de kans om uw stage of Proeve van Bekwaamheid af te maken!"
Ten eerste: was ik de eerste van de klas die zijn stage voldoende afgerond had, eind april alTen tweede: heb ik hier zwart op wit staan dat ik mijn PvB goed afgerond hebt.
MBO scholen
Ok?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:16 schreef Kinz het volgende:
[..]
Nu je je diploma hebt begin je MBO scholen te Bashen terwijl je niet eens weet hoe 't HBO eruit ziet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |