Dankje ben al bij rtl 5quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:13 schreef Sebasser het volgende:
Veel plezier.
Dat is een leuk id maar ik heb maar 1 kabel voor tv's per kamer.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:16 schreef Sebasser het volgende:
Kan je het niet gewoon jezelf makkelijk maken en even een TV naast je nog in te stellen TV te zetten?
Hoef je ook geen 'moeite' te doen.
Verleng kabel maken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:18 schreef OhEcht het volgende:
[..]
Dat is een leuk id maar ik heb maar 1 kabel voor tv's per kamer.
Ik zit nou al de hele tijd naar rtl 7 te zoekenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:22 schreef L-IS het volgende:
ook leuk als je weer te snel drukt omdat je in het ritme te pakken hebt.. ga je er voor de 3e keer voobij
Ja, en dan let je een keer of 5 op je snelheid.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:22 schreef L-IS het volgende:
ook leuk als je weer te snel drukt omdat je in het ritme te pakken hebt.. ga je er voor de 3e keer voobij
veel? ik heb tyfus lijers klote klus en eikels gezegtquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:25 schreef Skic. het volgende:
Wat een hoop gescheld om éen zo'n tvtje. Maak je niet zo druk zeg.
Gezegt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:28 schreef OhEcht het volgende:
[..]
veel? ik heb tyfus lijers klote klus en eikels gezegt
Geen teletekstquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:18 schreef NoBody122 het volgende:
Volgende keer gewoon teletekst opvragen bij elke gevonden zender, dan weet je over het algemeen welke zender het is
Of is die TV zo oud dat ie geeneens teletekst heeft
Ooh, ja, van die wieltjes in zo'n uitschuifbaar kastje. En dan heb je alles ingesteld, en duwt het kastje weer naar binnen, en dan loopt zo'n wieltje aan en staat dan wéér niet goed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:21 schreef Hyperdude het volgende:
Bij oude TV's moet je aan allemaal van die wielltjes draaien tot ie goed staat.
En je kleine zusje moet de antenne ook nog in de goede richting blijven vasthouden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |