Weet ik veel, ik probeer het. Het was overigens voldoende om het dopje van dat ding af te halen, toen zaten mn handen al vol. Dat heb ik op mn gezicht geveegd en vervolgens eens met die kwast erover. Ik wil wel zien wat ik koop. En op de factuur/papieren staat niks van niet retour sturen. Als het niet kan of mag dan sturen ze m maar weer terug en gaat ie in de carnavals doos.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:39 schreef Ri-Klain het volgende:
[..]
Mag die dan nog wel terug als je m al gebruikt/getest hebt?![]()
Haha die heb ik inderdaad ook....is ook niet echt mijn ding hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:35 schreef Roeji het volgende:
[..]
Een ding wat zeker terug gaat is die poederkwast met poeder ineen. Zou bruiningspoeder zijn, maar ik zie er als een zwaar verknipte lolitauit met dat spul. Alsof ik met mn gezicht in een bad met glimmende bronskleurige verf ben gevallen. Vreselijk. Wel jammer want ik had gehoopt dat ie goed was, is toch wel handig in je tas.
quote:Op dit moment zijn we wegens technisch onderhoud en updates tijdelijk niet bereikbaar.
Wij zijn rond 22.00 uur weer bereikbaar.
Die gele broek!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:17 schreef alors het volgende:
[..]
5 stuks ja![]()
dit voor nog geen 65 euro, exclusief wenkbrauwgels he
[afbeelding]
jaaa pfff dat zie ik dus ook net haha.quote:
Vandaag? Er staat morgen. Verbazingwekkend dat ze een hele dag op 'zwart' gaan met de shop.quote:Op woensdag 18 juli 2007 06:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
jaaa pfff dat zie ik dus ook net haha.
Zullen ze dan vandaag eindelijk de nieuwe collectie erop gaan zetten...?![]()
Ik denk t wel aan het plaatje van schatje te zien![]()
dat plaatje stond er gisteravond op...quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:13 schreef Roeji het volgende:
[..]
Vandaag? Er staat morgen. Verbazingwekkend dat ze een hele dag op 'zwart' gaan met de shop.
Nu nog steedsquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
dat plaatje stond er gisteravond op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |