abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51413590
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 23:28 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Can someone say "EINDELIJK"?
Ik dacht, kom,laat ik ook eens kijken:

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 03-07-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 12-07-2007 Zwolle , intern transport pakketten

Mooi, het wordt dit weekend rokjes-en-hemdjes weer!
pi_51414803
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:56 schreef BalLon het volgende:
ja, in utrecht, filiaal in hoog catharijne. Daar zag ik 'm vorige week nog hangen. Ik wil morgen wel ff kijken voor je. Welke maat wil je en moet ik 'm kopen als ie er hangt?
Hej daar ben ik vandaag nog geweest!

viel me nog best mee qua rommel en zo...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_51419574
Zo, jullie gaan wel snel.
tvp
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 10:10:08 #54
163650 Greys
pi_51421749
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 23:30 schreef MissJ het volgende:
Greys, ik kan morgen wel ff voor je kijken bij de H&M in Zoetermeer
Ohhhh ja, wil je dat doen?? En dan ook voor die 3/4 mannen spijkerbroek?
Als ze ze hebben ga ik vrijdagavond (is dat koopavond in Zoetermeer, ja toch?) of zaterdag direct heen!

Chanty, EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!! En, is het wat?

Alors, vanaf wanneer staat die van jou op manco nou dan inmiddels?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51421862
En waar blijft die wintercollectie nou? Ik heb de link stiekem opgeschreven toen ze per ongeluk die wintercollectiebutton erop hadden gezet, en ik check hem af en toe om te kijken of er al iets opstaat hihi, maar helaas....
I had a signature once. It was awful.
pi_51421883
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ohhhh ja, wil je dat doen?? En dan ook voor die 3/4 mannen spijkerbroek?
Als ze ze hebben ga ik vrijdagavond (is dat koopavond in Zoetermeer, ja toch?) of zaterdag direct heen!
Is goed, ga ik ook ff voor die mannen spijkerbroek kijken, welke maat? Als ze tenminste ook een mannenafdeling hebben hier hoor, dat weet ik eigenlijk niet, maar denk t wel.
Jurkje in 38 of 40 toch?

En yes, vanavond is koopavond in Zoetermeer.
Ik ga straks in mijn lunchpauze (rond 12.15) voor je kijken (ik werk in Zoetermeer)!
Kan vanmiddag na mijn pauze niet internetten op mijn werk, maar zodra ik thuis ben zal ik je laten weten hoe en wat! Ben rond 18.00 thuis denk ik.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 10:18:59 #57
163650 Greys
pi_51421980
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:15 schreef MissJ het volgende:

[..]

Is goed, ga ik ook ff voor die mannen spijkerbroek kijken, welke maat? Als ze tenminste ook een mannenafdeling hebben hier hoor, dat weet ik eigenlijk niet, maar denk t wel.
Jurkje in 38 of 40 toch?

En yes, vanavond is koopavond in Zoetermeer.
Ik ga straks in mijn lunchpauze (rond 12.15) voor je kijken (ik werk in Zoetermeer)!
Kan vanmiddag na mijn pauze niet internetten op mijn werk, maar zodra ik thuis ben zal ik je laten weten hoe en wat! Ben rond 18.00 thuis denk ik.
Maar molesteer ik dan niet je hele pauze????? Want dat wil ik niet op mijn geweten hebben hoor! Serieus!
De broek zou maat 36 moeten zijn (dat klinkt klein, maar dat is het niet in de jeans maten ). Jurkje 38 of 40 inderdaad.
En nogmaals, als je lekker iets anders wilt doen in je pauze, geen probleem, dan ga ik sowieso even vanavond kijken. Als ze ze dan niet hebben, heb ik gewoon pech gehad

Mocht je wel gaan (als je stiekem zelf ook even wilt neuzen in de H&M ) dan alvast onwijs bedankt en ik zal eerst even dit topic checken vanavond alvorens eventueel naar Zoetermeer te rijden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:32:28 #58
16715 Mylene
*schatje*
pi_51422325

Ik wil de wintercollectie .
pi_51422408
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:32 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

pi_51422560
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar molesteer ik dan niet je hele pauze????? Want dat wil ik niet op mijn geweten hebben hoor! Serieus!
De broek zou maat 36 moeten zijn (dat klinkt klein, maar dat is het niet in de jeans maten ). Jurkje 38 of 40 inderdaad.
En nogmaals, als je lekker iets anders wilt doen in je pauze, geen probleem, dan ga ik sowieso even vanavond kijken. Als ze ze dan niet hebben, heb ik gewoon pech gehad

Mocht je wel gaan (als je stiekem zelf ook even wilt neuzen in de H&M ) dan alvast onwijs bedankt en ik zal eerst even dit topic checken vanavond alvorens eventueel naar Zoetermeer te rijden
hihi, nee, je molesteert mijn pauze dan niet... Ik wil idd stiekum zelf ook ff de h&m in en nu heb ik door jou een goede reden om te gaan hahaha
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_51422584
quote:
[afbeelding]

vrijdag 13 juli 2007 @ 11:02:39 #63
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_51423111
quote:
[afbeelding]

Een prima artistieke uiting van mijn gevoelens
pi_51423354
Go schatje
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 11:11:07 #65
163650 Greys
pi_51423359
Wat een agressie en frustratie hier. En tereeeeechtttttttttttt

SHE, question, is H&M Beursplein nou die in de Keaupgeaut of die ene waar je bovenin bij La Place kunt snaaien voor veel te veel geld en dat daar dan op de 2e en 3e verdieping een H&M zit?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:13:43 #66
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_51423444
Volgens mij is beursplein de koopgoot Hennes!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 11:16:35 #67
163650 Greys
pi_51423525
Senks En anders maar even naar allebei, ook geen straf
Ga ik daar vanavond de clamdiggers van meneer Greys even ruilen, want die hebben hem
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51423541
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja die bedoelde ik, maar die waren dus als setje in de aanbieding een tijdje terug.

Ik zet 'm ook nog even hier weg, voor het geval mensen het andere topic niet uitlezen:

[afbeelding]

Het nachtsetje linksonder is een maatje XS. Hij is echt hartstikke mooi en van een heel fijn zacht stofje, maar hij past mij helaas écht niet. Als iemand interesse heeft, laat het dan even weten (hij staat niet meer op de site), anders stuur ik hem volgende week terug....
Waar in de onlineshop staat dat slaapsetje?
Voices tell me I'm the shit.
pi_51423775
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:17 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Waar in de onlineshop staat dat slaapsetje?
Daar staat ie dus niet meer... Hij is uit een oudere collectie die allaaaaaang is uitverkocht.... Het was kennelijk echt toeval dat ik hem nog had.
pi_51424482
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:24 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Daar staat ie dus niet meer... Hij is uit een oudere collectie die allaaaaaang is uitverkocht.... Het was kennelijk echt toeval dat ik hem nog had.
Voices tell me I'm the shit.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:38:26 #71
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_51426223
bestel ik ook 1x eens iets via de online shop (ik moest wel, overal in de winkel uitverkocht)
10 euro korting , houd ik maar 1 broek maar dus wel met 10 euro korting dacht ik
dus ik netjes verrekend en het geld overgemaakt, krijg ik net een maand factuur voor de resterende ¤10 + ¤1 voor de factuur!

meteen even klantenservice gebeld, bleek dus dat het bedrag wat je moet hóuden boven de ¤40 moet zijn weet ik veel. maar voor deze ene keer zou de aardige duitse mevrouw van de klantenservice wel het kwijtschelden, als ik het maar niet te vaak zo ging doen
"moet ik nu nog wat overmaken?"
"ja 1 euro voor de factuur"
"dus ik moet geld betalen voor een factuur waar ik niet eens om heb gevraagd?"
"nou vooruit ik zet je saldo op nul, maar niet te vaak doen he "

wel aardig zeg
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 12:40:50 #72
163650 Greys
pi_51426292
Die mevrouw had zeker alvast de zomer van a.s. weekend in haar bol
Lekker voor je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51426641
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:38 schreef sproetjes het volgende:
bestel ik ook 1x eens iets via de online shop (ik moest wel, overal in de winkel uitverkocht)
10 euro korting , houd ik maar 1 broek maar dus wel met 10 euro korting dacht ik
dus ik netjes verrekend en het geld overgemaakt, krijg ik net een maand factuur voor de resterende ¤10 + ¤1 voor de factuur!

meteen even klantenservice gebeld, bleek dus dat het bedrag wat je moet hóuden boven de ¤40 moet zijn weet ik veel. maar voor deze ene keer zou de aardige duitse mevrouw van de klantenservice wel het kwijtschelden, als ik het maar niet te vaak zo ging doen
"moet ik nu nog wat overmaken?"
"ja 1 euro voor de factuur"
"dus ik moet geld betalen voor een factuur waar ik niet eens om heb gevraagd?"
"nou vooruit ik zet je saldo op nul, maar niet te vaak doen he "

wel aardig zeg
Zoiets heb ik ook gehad inderdaad....

bestelde voor 50.- kreeg een polo die niet paste en een t-shirt geleverd in een andere kleur dan besteld (en S ipv XL). Die terug gestuurd. Kom ik ook onder de 40.- van de waarde van gehouden producten. Dus is die 10.- weer verrekend... Als dat t-shirt wel goed was, dan zat ik net op de 40.- en dus wel korting...

Mailtje gestuurd en nu heb ik ook weer die 10.- korting.

Ooow en weer een kortingsbon van 5.- in verband met een door hun gemaakte fout...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_51428456
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:10 schreef Greys het volgende:
Chanty, EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!! En, is het wat?
Chauffeur is onderweg 13-07-2007 Ridderkerk , pakkettendistributie

Nog steeds
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 13:44:02 #75
163650 Greys
pi_51428576
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:41 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Chauffeur is onderweg 13-07-2007 Ridderkerk , pakkettendistributie

Nog steeds
Dan heb je vast dezelfde als die van mij van de week, die zit af en toe even in de kroeg tussendoor, maar hij komt wel hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')