Ik dacht, kom,laat ik ook eens kijken:quote:
Hej daar ben ik vandaag nog geweest!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:56 schreef BalLon het volgende:
ja, in utrecht, filiaal in hoog catharijne. Daar zag ik 'm vorige week nog hangen. Ik wil morgen wel ff kijken voor je. Welke maat wil je en moet ik 'm kopen als ie er hangt?
Ohhhh ja, wil je dat doen?? En dan ook voor die 3/4 mannen spijkerbroek?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:30 schreef MissJ het volgende:
Greys, ik kan morgen wel ff voor je kijken bij de H&M in Zoetermeer![]()
Is goed, ga ik ook ff voor die mannen spijkerbroek kijken, welke maat? Als ze tenminste ook een mannenafdeling hebben hier hoor, dat weet ik eigenlijk niet, maar denk t wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh ja, wil je dat doen?? En dan ook voor die 3/4 mannen spijkerbroek?![]()
Als ze ze hebben ga ik vrijdagavond (is dat koopavond in Zoetermeer, ja toch?) of zaterdag direct heen!
Maar molesteer ik dan niet je hele pauze????? Want dat wil ik niet op mijn geweten hebben hoor! Serieus!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
Is goed, ga ik ook ff voor die mannen spijkerbroek kijken, welke maat? Als ze tenminste ook een mannenafdeling hebben hier hoor, dat weet ik eigenlijk niet, maar denk t wel.
Jurkje in 38 of 40 toch?
En yes, vanavond is koopavond in Zoetermeer.
Ik ga straks in mijn lunchpauze (rond 12.15) voor je kijken (ik werk in Zoetermeer)!
Kan vanmiddag na mijn pauze niet internetten op mijn werk, maar zodra ik thuis ben zal ik je laten weten hoe en wat! Ben rond 18.00 thuis denk ik.
hihi, nee, je molesteert mijn pauze dan niet... Ik wil idd stiekum zelf ook ff de h&m in en nu heb ik door jou een goede reden om te gaan hahahaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar molesteer ik dan niet je hele pauze????? Want dat wil ik niet op mijn geweten hebben hoor! Serieus!
De broek zou maat 36 moeten zijn (dat klinkt klein, maar dat is het niet in de jeans maten). Jurkje 38 of 40 inderdaad.
En nogmaals, als je lekker iets anders wilt doen in je pauze, geen probleem, dan ga ik sowieso even vanavond kijken. Als ze ze dan niet hebben, heb ik gewoon pech gehad
Mocht je wel gaan (als je stiekem zelf ook even wilt neuzen in de H&M) dan alvast onwijs bedankt en ik zal eerst even dit topic checken vanavond alvorens eventueel naar Zoetermeer te rijden
quote:
Waar in de onlineshop staat dat slaapsetje?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja die bedoelde ik, maar die waren dus als setje in de aanbieding een tijdje terug.
Ik zet 'm ook nog even hier weg, voor het geval mensen het andere topic niet uitlezen:
[afbeelding]
Het nachtsetje linksonder is een maatje XS. Hij is echt hartstikke mooi en van een heel fijn zacht stofje, maar hij past mij helaas écht niet. Als iemand interesse heeft, laat het dan even weten (hij staat niet meer op de site), anders stuur ik hem volgende week terug....
Daar staat ie dus niet meer... Hij is uit een oudere collectie die allaaaaaang is uitverkocht.... Het was kennelijk echt toeval dat ik hem nog had.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Waar in de onlineshop staat dat slaapsetje?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:24 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Daar staat ie dus niet meer... Hij is uit een oudere collectie die allaaaaaang is uitverkocht.... Het was kennelijk echt toeval dat ik hem nog had.
Zoiets heb ik ook gehad inderdaad....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:38 schreef sproetjes het volgende:bestel ik ook 1x eens iets via de online shop (ik moest wel, overal in de winkel uitverkocht)
10 euro korting, houd ik maar 1 broek maar dus wel met 10 euro korting dacht ik
dus ik netjes verrekend en het geld overgemaakt, krijg ik net een maand factuur voor de resterende ¤10 + ¤1 voor de factuur!
meteen even klantenservice gebeld, bleek dus dat het bedrag wat je moet hóuden boven de ¤40 moet zijnweet ik veel. maar voor deze ene keer zou de aardige duitse mevrouw van de klantenservice wel het kwijtschelden, als ik het maar niet te vaak zo ging doen
"moet ik nu nog wat overmaken?"
"ja 1 euro voor de factuur"
"dus ik moet geld betalen voor een factuur waar ik niet eens om heb gevraagd?"
"nou vooruit ik zet je saldo op nul, maar niet te vaak doen he"
wel aardig zeg
Chauffeur is onderweg 13-07-2007 Ridderkerk , pakkettendistributiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:10 schreef Greys het volgende:
Chanty, EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!En, is het wat?
Dan heb je vast dezelfde als die van mij van de week, die zit af en toe even in de kroeg tussendoor, maar hij komt wel hoor!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:41 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Chauffeur is onderweg 13-07-2007 Ridderkerk , pakkettendistributie
Nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |