abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 20:01:49 #26
163650 Greys
pi_51405348
MissJ, wel heel sneu voor je, je had je zo op het jasje verheugd en hij past ook nog goed. Echt klote dat hij dan zo stinkt. Daar durf je dus echt niet mee ergens te verschijnen, als je er zelf al hoofdpijn van krijgt Ik hoop dat ze je snel een welriekend exemplaar kunnen sturen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51405654
Kun je dat jasje niet buiten hangen en kijken of het dan beter wordt?
know'm sayin?
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 20:12:28 #28
163650 Greys
pi_51405702
Is het echt leer eigenlijk, of niet? Misschien kan je het inspuiten met zo'n luchtjesvanger?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51405870
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Waren ze bij jou ook te groot? Of was er iets anders mis mee?
Misschien dat ik ze dit weekend toch maar even bij de H&M winkel terugbreng en er wat anders voor uitkies...
Te groot En ook wel erg lang. Geprobeerd met een riem, maar dat was niet echt charmant.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 20:19:26 #30
163650 Greys
pi_51405967
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:17 schreef Syrena het volgende:

[..]

Te groot En ook wel erg lang. Geprobeerd met een riem, maar dat was niet echt charmant.
Oke, dat was dus ook mijn plan, die riem. Maar een maatje kleiner is toch beter denk ik, het lubbert ook zo lekker nu en dat willen we niet Je hebt me overtuigd, ik ga ze dit weekend terugbrengen naar de winkel. Is het dan voldoende dat je de 'bon', dus het A4tje/factuur die er bij zat in de tas, meeneemt? Ik hoop maar dat ze ze in de winkel ook hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51406035
Zo, heb de klantenservice gebeld.. Meisje dat ik sprak kende dit probleem niet, zij had het iig nog nooit gehoord, van haar collega's wist ze het niet of die het wel ooit als klacht gehoord hebben over dit jasje
Ze gaf een paar tips als naar de stomerij brengen of met een nat doekje afnemen.. Maar ja, ik heb daar geloof ik geen zin in, als ik iets koop hoort het gewoon gelijk goed te zijn, ja toch?
T enige wat ik wel wil proberen is buiten hangen.. (alleen nu even niet want het regent haha).
Enne, ja het jasje is van 100% echt leer, schapenleer.

[ Bericht 1% gewijzigd door MissJ op 12-07-2007 20:26:50 ]
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 20:27:10 #32
163650 Greys
pi_51406217
Ja zeg, je gaat geen leren jasje kopen om het vervolgens naar de stomerij te moeten brengen! Met een nat doekje kan je proberen en het vervolgens buiten hangen. Heb je niet een plekje waar het buiten maar toch droog hangt, onder een balkon of afdakje?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51406531
Nou idd Greys, zou echt belachelijk zijn als ik m naar de stomerij moet brengen! Doe ik dus dan ook niet
En ik kan m nu wel ergens buiten hangen waar ie droog gaat hangen hoor.. Maar ik denk dat ik m toch vrijwel zeker weten retour ga doen, ik denk nl dat die lucht er niet uit te krijgen is, het ruikt namelijk echt enorm chemisch, dus ik denk echt dat het helemaal diep in het leer zit ofzo.
Dan koop ik in het najaar wel een mooi zwart leren jackje hoor, tis nu toch te warm om aan te doen, dus zo erg is het niet dat ie retour moet.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 21:27:39 #34
163650 Greys
pi_51408416
Bij H&M vallen alle maten wel erg groot eigenlijk he! Nu is ook de 3/4 spijkerbroek veel te groot van Meneer Greys, die normaal toch echt al zijn jeans in maat 38 heeft. Hierin zwemt hij haast.

Zouden deze ook gewoon in de winkels hangen? Dan kan ik hem ruilen in het weekend namelijk, voordat we op vakantie gaan. Terugsturen en omruilen gaat gezien de huidige wachttijden nooit meer voor de vakantie lukken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 21:29:29 #35
163650 Greys
pi_51408496
En hebben jullie in de H&M winkels wel eens dit jurkje zien hangen? Want die wil ik toch bij nader inzien ook een maatje kleiner hebben.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51409487
Volgens mij zijn ze allebei van Divided. Ik meen dat ik ze in Venlo heb zien hangen een tijdje terug.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_51409583
ja, in utrecht, filiaal in hoog catharijne. Daar zag ik 'm vorige week nog hangen. Ik wil morgen wel ff kijken voor je. Welke maat wil je en moet ik 'm kopen als ie er hangt?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 22:05:51 #38
163650 Greys
pi_51409969
Wat lief zijn jullie Ik ga het eerst even zelf proberen BalLon (maar wel supertof van je dat je het alleen al aanbiedt, dat meen ik!) want ik moet hem ruilen, hij is te groot.
Ik denk dat ik even een rondje ga bellen morgen, in Rotterdam zitten vrij veel H&M's en in Zoetermeer zit een grote. Als ze ze daar hebben, laat ik het even apart leggen en ga ik het zaterdag ruilen! Hoe kom je er achter of iets van Divided is en welke H&M store dat heeft, eigenlijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51410339
Dat kun je op de site nakijken, tenminste vroegah kon dat. Store locator ofzoiets. Er staat dan bij welke afdelingen ze hebben.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 22:16:31 #40
163650 Greys
pi_51410365
Oh, ff kieken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 22:25:48 #41
163650 Greys
pi_51410697
Kan het nergens vinden op de site (of ik kijk weer eens met mijn neus). Heb ze maar even een mailtje gestuurd, of ze me een tip kunnen geven waar ik die artikelen het beste kan ruilen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51410943
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:29 schreef Greys het volgende:
En hebben jullie in de H&M winkels wel eens dit jurkje zien hangen? Want die wil ik toch bij nader inzien ook een maatje kleiner hebben.

[afbeelding]
H&M Leidschendam heeft m ook (als je toch naar Zoetermeer gaat )

Oh, en als je in het main scherm van H&M site op stores drukt (helemaal onderaan) kan je zoeken per concept en daar staat ook Divided bij.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_51410946
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:05 schreef Greys het volgende:
Wat lief zijn jullie Ik ga het eerst even zelf proberen BalLon (maar wel supertof van je dat je het alleen al aanbiedt, dat meen ik!) want ik moet hem ruilen, hij is te groot.
Ik denk dat ik even een rondje ga bellen morgen, in Rotterdam zitten vrij veel H&M's en in Zoetermeer zit een grote. Als ze ze daar hebben, laat ik het even apart leggen en ga ik het zaterdag ruilen! Hoe kom je er achter of iets van Divided is en welke H&M store dat heeft, eigenlijk?
Graag gedaan hoor! Die 'krengen' gaan zo hard! Ik ga morgen toch voor je kijken hoor! Welke maat wil je? Dan zal ik 'm nog niet kopen, maar weet je in ieder geval of ie er is
(ik moet er toch naar toe, rokje terugbrengen..)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 22:39:38 #44
163650 Greys
pi_51411272
Thanks meiden!!! En Addict, ik ga nog eens goed kijken op de site om te kijken of ik die broek terug kan vinden daar!

BalLon, het zou om maat 40 gaan. Ik had ivm de lengte (ik ben nogal van de lange...) 42 genomen, maar hij valt al best erg lang en hij is helaas te wijd. Dus 40 moet kunnen, zelfs 38 nog wel denk ik!
Ik zal morgen ook Zoetermeer even bellen om te vragen of ze heel per ongeluk allebei hebben, jurkje en de broek. Of misschien Rotterdam Oosterhof, daar zit ook nog een H&M bedenk ik me net.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 22:43:32 #45
163650 Greys
pi_51411436
Nou, volgens mij heb ik mazzel en vallen beide artikelen niet onder Divided, dat geeft weer wat meer kans misschien dat het in de winkels aanwezig is. Want als ik bij Divided op de site kijk dan zie ik ze allebei niet staan.

Addict, jeetje... ik heb dus ECHT flink gezocht op de site he... staat er gewoon SHOPS op de mainpage Een keer of vier overheen gekeken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51412206
Dat jurkje is idd niet van Divided, en ik heb het al eerder gezegd, hij valt groot, ik heb ook een 34 hiervan, normaal 36/38
know'm sayin?
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 23:11:24 #47
163650 Greys
pi_51412530
Ik had beter op moeten letten als je het al eerder zei, maar zoals je net met de website zag lees ik nogal eens ergens overheen. Is geen desinteresse, maar gewoon chaotisch kijken
Hoop dattie een maatje kleiner te vinden is. Maar het goede nieuws is... mijn rode bikini zit geweldig en daarvan was ik het meest bang dat ie niet zou passen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51413107
quote:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 05-07-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 12-07-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Can someone say "EINDELIJK"?
pi_51413152
Greys, ik kan morgen wel ff voor je kijken bij de H&M in Zoetermeer
pi_51413517
Hmm mijne is nog steeds manco, en dan zit het weekend er nog tussen ook
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')