Te grootquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Waren ze bij jou ook te groot? Of was er iets anders mis mee?
Misschien dat ik ze dit weekend toch maar even bij de H&M winkel terugbreng en er wat anders voor uitkies...
Oke, dat was dus ook mijn plan, die riem. Maar een maatje kleiner is toch beter denk ik, het lubbert ook zo lekker nu en dat willen we nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Te grootEn ook wel erg lang. Geprobeerd met een riem, maar dat was niet echt charmant.
H&M Leidschendam heeft m ook (als je toch naar Zoetermeer gaatquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:29 schreef Greys het volgende:
En hebben jullie in de H&M winkels wel eens dit jurkje zien hangen? Want die wil ik toch bij nader inzien ook een maatje kleiner hebben.
[afbeelding]
Graag gedaan hoor! Die 'krengen' gaan zo hard! Ik ga morgen toch voor je kijken hoor!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:05 schreef Greys het volgende:
Wat lief zijn jullie![]()
Ik ga het eerst even zelf proberen BalLon (maar wel supertof van je dat je het alleen al aanbiedt, dat meen ik!) want ik moet hem ruilen, hij is te groot.
Ik denk dat ik even een rondje ga bellen morgen, in Rotterdam zitten vrij veel H&M's en in Zoetermeer zit een grote. Als ze ze daar hebben, laat ik het even apart leggen en ga ik het zaterdag ruilen! Hoe kom je er achter of iets van Divided is en welke H&M store dat heeft, eigenlijk?
Can someone say "EINDELIJK"?quote:Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 05-07-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 12-07-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |